Skocz do zawartości

max 750

Zarejestrowani
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    wybrzeże

Osiągnięcia max 750

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Stronka z info naprawkami bardzo si !!! pomogło mi to w rozebraniu zegarów że by włożyć ringi w zegary :) wygląda psiknie ! jest też instrukcja wyjmowania lamp w e38 i też mi sie przyda bo trzeba oczy anioła zainstalować :) wiec dla kolegi który wstawił link :clap: :8) pozdrwiam
  2. z tego co wiem to nawiew zimny bede miał wiec parować nie powinno. z wymianą nagrzewnicy raczej bawił sie nie będe, aż takim expertrm nie jestem a nie chce czegoś połamać itd. nie na moje nerwy :wink: jutro zabiera sie za mostkowanie to sobie chociaż troche polatam.zanim zmieni właściciela :cry: wracając do węży i mostkowania, wciąż nie wiem który to ten wąż od nagrzewnicy który mam zmostkować z tym od pompki(od zaworków) wie ktoś gdzie go szukać ? pozdro.
  3. powiem Ci że pomysłodawcą co do polerowania aluminiu i felg ! byłem ja , ale co do wykonania to nie na moje nerwy . Miałem kolege który mi polerował te kolektory 2 miesiące !!! długo i też nerwów przy tym straciłem :wink: ale skończył i jest super. potem zaczełem u siebie polerować felgi tzn też ktoś mi to robił. Chandluje czasem troche felgami i z tąd ten pomysł. Koła wychodziły jak lustra, naprawde przewypas ! ale cieżka i żmudna praca i do tego siana z tego aż takiego nie było. I pracownicy pouciekali za granice . Na tym sie skończyło polerowanie. z nagrzewnicą będe dzisiaj walczył , a raczej z mostkowaniem układu i na razie dam sobie spokuj z naprawą . być może da sie tą usterk usunąć bez zdejmowania nagrzewnicy i deski. popatrze jeszcze. raz jeszcze dzieki za pomoc. pozdrawiam. 10 czerwca w gdyni jest zlot tuningowców. ja mi sie uda zmostkować układto będe starał sie być. Może Wy też dotrzecie to bedzie okazja pogadać :D
  4. witam. silniczek oczywiście mój :norty: V12 ręcznie polerowane ! i kilka innych małych elementów pod maską oraz klamki. jak jest wyczyszczony to świeci sie na maxa. robi wrażenie :8) na kołach i z muzyką chce 18 tyś. niby nie mało ale to nie jest jakas tam siudemka . fani bmw zrozumieją . mam Pana który chce dać 13 bez kół i muzy . No i sie zgodziłęm tylko teraz ta nagrzewnica :mad2: generalnie już stałęm jak otworzyłem dmuchawe i kratkami gęsta jak dym leciała para. sauna i to konkretna . coś tam sie zesrało tylo co i gdzie??? tak jak piszesz , sprubuje zobaczyć na tyle ile sie da gdzie ten wyciek. ale woda leciała z pod auta, w środku raczej nie widziałęm wody. sprawdze jeszcze dokłądnie pod dywanikami. czyli tak: ten wężyk który idzie do pompki połączyć z którym konkretnie ??? najśmieszniejsze jest to że za nagrzewnice chce Pan 150 zł za kompletną ale za wymiane w servisie zaśpiewali 1 tyś he he. a samemu chyba sie nie odważe do tego zabrać. aż takim mechanikiem nie jestem. pozdrawiam i dzieki za pomoc !
  5. wymiane elektrozaworów mam opanowaną, już kilka razy to robiłem . i w sumie nie potrzebnie bo przyczyna była pewnie w tej nagrzewnicy. mam jeszcze tą pompke przy elktrozaworach , to z niej te wąż zmostkować ? i do którego dalej ? w elektrozaworach jest jeden główny który idzie do zmostkowanego wejścia i dwa co wchodzą każdy w swoje wejście . ale który jest odprowadzający to nie wiem. na lato bede miał spokój. a ewentualnemu nowemu nabywcy powiem jaka sprawa, spuszcze z ceny i niech sam walczy bo ja sie troche boje wyzwania na rozebranie tego wszystkiego. pytanko jeszcze... czy zimny nawiew bede miał w aucie ??? czy wszystko zdechnie? chyba nie co? dzieki za pomoc !!!!!! :cool2:
  6. no to nie mam lekko ... poduszek na szczęćie nie mam . ale cała reszta mnie przeraża :? rozebrać to sie pewnie i da ale dalej może być kłopot... a może moge jakoś zamknąć obieh wody w nagrzewnicy ??? chociaż na razie . nie można zatkać jakiegoś węża przy np. elektrozaworkach że by wogóle nie leciało ciepło do układu ??? moze da sie ominąć cały ten układ ciepła . pokmińcie Panowie jeśli znacie sie na rzeczy. :modlitwa:
  7. Witam. Mam problem z moją e 32 750. jezdziłęm na zamknietym nawiewie. Po ok godzinie otworzyłem go bo temperatura silnika cos rosła. Wył silnik. otworzyłem nawiew a z kratek gęsta para jak w saunie !!! dołem na wysokości deski(ale pod autem) uciekała woda. syczało coś w nawiewach. z bocznych kratek pozniej nie chciało lecieć ciepłe pow tylko dmuchało jak nastawiałem na zimne. domyslam sie ż coś z nagrzewnicą , zdechła ??? moze wężyk jakiś??? a jeśli nagrzewnica to znajdzie sie druga tylko kto to wymieni :( ktoś może doradzić jak to sie robi lub co to za inna przyczyna może byc w moim autku. Chyba focha na mnie bestia złapała bo ma iść w inne ręce i figle płata. chce to zrobić jak sie należy ,bo raczej tak podchodze do tego samochodu. kto poradzi co to i jak z tym walczyć :modlitwa: jak zdejme deske to dam rade ją założyć ??? :?:
  8. max 750

    E38 vs E39

    podłącze sie do rozmowy. też sie przymierzam do e38 728. warunkiem jest full w srodku. Bez skór 7-ka to chyba nie bardzo ... może jestem dziwny :roll: ale zapytam o gaz :D ile taki silnik 2.8 jest w stanie pożyć na sekfencji ??? i może ktoś wie jaki ewentualny koszt remontu takiego silnika po gazie w razie jak by odmówił posłuszeństwa??? Ja generalnie najpierw musze wyskoczyć z mojej ukochanej besti :( , jest na sprzedaż. Robie za dużo km w tyg i nie mądrze było by lać tyle w bak nawet jeśli dało by sie tyle zarobić. po krótce tylko dodam że za swoją 750 V12 Lang niebitą i taka jest do dzisiaj dałem 20 tyś i drugie tyle w nią włożyłem w dodatki i remonty aż teraz serce pęka jak mam ją oddać za grosze :mad2: mi pali średnio 17l. tryb mieszany. a koleś ma 728 na sekfencji i pali mu 13-15 gazu ! wiec można jezdzic, fakt że o mocy mojej besti będe mógł pomarzyć ale konfort, wypas i jeszcze dopieszczenie jakie planuje zrobić, mi to wynagrodzi:) jeszcze zapytam jak sie mają skrzynie automaty w tych modelach 728 ? czy lepiej manualna ??? pozdrawiam. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=196853576
  9. Witam. ja latam bez katalizatorów też już ze 3 lata. pewien fachowiec od tuningu powiedział ze 10% mocy przybywa po wyjęciu. spalanie nie uległo zmianie. puszki lekko dzwonią. poza tym spoko. pozdro. popmpe paliwa szukam, macie może?
  10. Witam. Z tego co mi wiadomo to klimy używa sie w zime że by szyby nieparowały! nawet program w tv o tym oglądałem i nic nie wspominali że klimy zimą sie nie włancza. Było by to chyba dziwne :? jeśli jest inaczej to chętnie sie dokształce ...
  11. :D wielkie dzieki za podpowiedzi :cool2: no własnie oringi! ja mam auto bezywpadkowe wiec ta nie szczelnosć mnie troche dziwiła. a tu może głupie oringi i bedzie cacy. musze jeszcze znalezc kogoś kto nabije mi za ok 150 zł a ne 500 :duh: jeszcze raz dzieki.pozdro!!!
  12. Witam. Aż miło popatrzeć jak wszyscy chetni do pomocy,porad itd :cool2: ja mam e32 z 90r. mi zaśmpiewali za nabicie ze na razie nie chce mi sie napełniać za 400-500 zł :mad2: i do tego : klima sie załancza i podobno wszystko gra ale jest chyba nie do końca szczelna. pan nabił mi czegoś na chwile i stwierdził że chyba cos delikatnie ucieka ale nie był pewien he he i co tu dalej czynić??? druga sprawa to raz miałem nabitą klime i tylko jak włanczałem silnik na włonczonej klimie to dmuchało zimno.potem przestawało. ale wtedy miałęm chyba elektrozaworki trafione i na przednią szybe dmuchało mi ciepło.apropo moze byc inna przyczyna dmuchania gorącym na szybe niż elektrozaworki ciepło-zimno??? chetnie bym postawił komuś fure że bym mi to zrobił ale jak tak powiem to wymienią mi pół samochodu i pewnie dalej nie bedzie działać. a w czarnym aucie na czarnych skórach paży w dupsko latem :( z okoli Gdańska nie znacie czasmi kogoś kompetentnego i uczciwego że bym zaraz z tysiaka nie musiał wywalać??? pozdrawiam.
  13. lubie jak wszystko gra w aucie. wiec jak coś nie gra to mnie męczy! wskazówki okazuja sie trafne i duzo zaoszczędziłęm dzięki nim! "bestia" jest moim oczkiem w głowie. wiec sie staram mimo że zawsze cos tam sie znajdzie do poprawy. jest tez przy czym grzebać. 750-ka ma duzo dodatków. że by wszystkie chodziły trzeba o nie dbać :D najbardziej czułę jest zawieszenie. zwłąszcza na naszych drogach i na 18-kach kołach he he. na codzień do parcy mam diesla :wink: w przeciwnym razie umarł bym z głodu bo bestia żre wiecej niż ja he he a ja jako kulturysta jem dużo :D pozdrawiam! jak by sie kroiło jakieś spotkanie fanów bmw daj znać.
  14. czemu jesteś pełen podziwu??? masz bmw to wiesz że zawsze coś sie znajdzie dla tekiego kogoś kto nie lubi że by mu cokolwiek pukał itd :lol: A Ty widze z Gdańska??? często bywam. na lato mam przygotowane koła BINNO 18-ki. jeszcze brakuje mi opon na tył .na przód jużczekają dunlop 9000 235.40.18 :8) będzie cacy :wink: szkoda że tu jest kłopot z dawaniem zdjęć. pozdro! jak jest tu jakiś fachowiec to mam pytanie: wymiana jednej gruchy cos da??? czy trzeba dwie za jednym zmachem.Ma ktoś jakieś doswiadczenia?
  15. opon nie mam po co zmieniać :| dmuchawe za to sam naprawiłem :D musiałęm wymienić ten bagnet z elektroniką od dmuhawy który znajduje sie za nagrdzewnicą. teraz jeszcze czeka mnie wymiana gruchy w tylnym zawieszeniu."regulator ciśnienia oleju" nie wpadł bym na teo że ta grucha tak sie nazywa. kierownica mi chodzi raz ciężej ,raz lżej ale generalnie chodziła lęzej . Zobaczymy co do wymiana. jedna nowa grucha to koszt 325zł :| na sezon mam zmiane alu :D już czekają na założenie :D pozdro!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.