Do swojego 328xi założyłem Eibach Pro. Nie zależało mi na obniżeniu tylko na utwardzeniu bo na standardowym zawieszeniu czułem się niepewnie jakbym nie kontrolował auta - cały czas jeździłem mocno trzymając kierownicę dwoma rękami. Ponadto uczucie jakbym prowadził ciężką limuzyną kołyszącą się przy każdym wciśnięciu gazu i ostrych manewrach - a nie po to zamieniłem BMW 5 na 3. Po wymianie sprężyn na Eibach Pro + nowe Sachs (OEM) auto siadło 2.5cm z przodu i 2 cm z tylu (przedni błotnik jest teraz na wysokości 68cm). Prowadzenie 100 razy lepsze, samochód od razu "stracił na wadze", prowadzi się jak mniejszy samochód i wreszcie można jechać szybko nie trzymając się kurczowo kierownicy. Minus - lekkie trzęsienie na nierównościach (tylko nadwozie, koła trzymają nawierzchnię dobrze). Zastanawiam się ile mi siądzie za rok lub dwa - w tej chwili przedni, dolny spoiler jest 12cm od ziemi, więc większe krawężniki odpadają. Na szczęście żadne drogowe spowalniacze nie powodują obcierania - wyjazd ze stromego podjazdu w garażu też bez problemu. Podobno na trzęsienie nadwozia mogą pomóc Bilstein B8 lub (lepiej) Koni Special Active, obydwa w cenie ok. 750/450zl za jeden przód/tył - może ktoś ma lub miał i może coś powiedzieć.