Skocz do zawartości

stapoz

Zarejestrowani
  • Postów

    496
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 328xi

Osiągnięcia stapoz

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. Jednak przekodowalem z 90Ah AGM na 90Ah zwykly (kodowanie przez bimmercode) - bez tego nie ladowal poprawnie. Rejestracje tez zrobilem (przez inpa)
  2. Odlaczasz akumulator i po sprawie. Robilem tak dziesiatki razy.
  3. Wymienilem 90/900 na 95/800. Nie robilem kodowania. Wszystko dziala poprawnie.
  4. Ja zdemontowałem listwę ozdobną (poziomą), obudowę lewarka i maskownicę radia. Delikatnie psiknąłem WD40 na zaczepach i poskładałem z powrotem. Efekt - od 2 mies nic nie trzeszczy w czasie jazdy - tylko gdy przyciskam palcem to sporadycznie zatrzeszczy. Czas pracy ok 1 godz.
  5. Każdy nowy, kilkuletni BMW ma ten problem. U mnie w pięcio-letnim F30 dwa komplety felg (18" i 19") i obydwa korodują. Jedną musiałem pomalować bo widać było z kilku metrów. Za to w moim Peugeocie 207 i Oplu Astrze (obydwa ponad 10 lat) felgi jak nowe, najmniejszych śladów korozji, a jeżdżone latem i zimą na tych samych felgach.
  6. Do swojego 328xi założyłem Eibach Pro. Nie zależało mi na obniżeniu tylko na utwardzeniu bo na standardowym zawieszeniu czułem się niepewnie jakbym nie kontrolował auta - cały czas jeździłem mocno trzymając kierownicę dwoma rękami. Ponadto uczucie jakbym prowadził ciężką limuzyną kołyszącą się przy każdym wciśnięciu gazu i ostrych manewrach - a nie po to zamieniłem BMW 5 na 3. Po wymianie sprężyn na Eibach Pro + nowe Sachs (OEM) auto siadło 2.5cm z przodu i 2 cm z tylu (przedni błotnik jest teraz na wysokości 68cm). Prowadzenie 100 razy lepsze, samochód od razu "stracił na wadze", prowadzi się jak mniejszy samochód i wreszcie można jechać szybko nie trzymając się kurczowo kierownicy. Minus - lekkie trzęsienie na nierównościach (tylko nadwozie, koła trzymają nawierzchnię dobrze). Zastanawiam się ile mi siądzie za rok lub dwa - w tej chwili przedni, dolny spoiler jest 12cm od ziemi, więc większe krawężniki odpadają. Na szczęście żadne drogowe spowalniacze nie powodują obcierania - wyjazd ze stromego podjazdu w garażu też bez problemu. Podobno na trzęsienie nadwozia mogą pomóc Bilstein B8 lub (lepiej) Koni Special Active, obydwa w cenie ok. 750/450zl za jeden przód/tył - może ktoś ma lub miał i może coś powiedzieć.
  7. Pali mi identycznie tyle samo - ten sam silnik i xdrive.
  8. 177 tys czy normalny polski przebieg. Polski nabywca kupuje tylko porządne auta z przebiegiem poniżej 200tys (ulubine przebiegi polaków to 177 tys i 180 tys). Potem zdziwienie, że przy "200 tys" wszystko pada.
  9. Zapłaciłeś 4tys za naprawę silnika i nadal masz silnik do wymiany?? To za co zapłaciłeś? Za 4tys to w BMW E60 cały silnik wymienią!
  10. Wsiąść w samochód i po 2 godzinach będziesz wszystko wiedział. Czyli szybciej niż czekanie na odpowiedź i szukanie w internecie :D
  11. Mam to samo - wystarczy ze przejade autostrada ze 200km, i cisza na kilka miesiecy. 100% DPF - nie musi byc zaraz do wymiany - po prostu jego pojemnosc jest juz mala i musi sie znacznie czesciej wypalac niz nowy. Rozrząd nie ma nic do rzeczy - dzwięk luznego lancucha jest kompletnie inny, po drugie jesli rozrząd halasuje to na calym zakresie obrotow. A 200 tys to nie duzo na ten silnik. W Niemczech ogladalem wiele egzemplazy (po 2009r) z przebiegami nawet ponad 400 tys - nigdy nie spotkalem sie zeby ktos stwierdzil, ze byl rozrzad wymieniany.
  12. W zimie do odśnieżania osiedla może się najmować jako pługo-piaskarka. A ta filigranowa kratka nawiewu na środku kokpitu to pewnie chłodzenie procesorów i karty graficznej...
  13. Nie ma to jak rozpisywać się o zabezpieczeniach na forum. Miejsce parkowania większości z was można bez trudu ustalić na podstawie profilu, poprzednich wpisów i IP. Poróbcie jeszcze zdjęcia zabezpieczeń to sobie pooglądamy
  14. stapoz

    Wyciszenie F10 525d

    Nie co co przekowywać, że 525 jest lepszy od 520 czy 518. Nikt nie kupuje 518 bo jest zauroczony silnikiem, ale dlatego, że jest tańszy od 525. I gadka, że 520 nie jedzie i jest za słaby ma taki sens jak to, że Lanos jest gorszy od BMW. Jeśli ktoś kupuje słabszy silnik to dlatego, że nie chce lub nie może wydać więcej na mocniejszy silnik - osiągi nie mają tu nic do rzeczy.
  15. Taki wpis dowodził by tylko, że licznik został przekręcony co niczego nie wnosi. Istotne jest ustalenie czy dokonał tego sprzedający, a taki wpis tego by nie dowodzil. Nawet gdyby udalo sie ustalic, że sprzedajacy przekrecil licznik to nalezalo by jeszcze udowodnic, ze nie poinformowal o tym kupujacego - bo przekrecanie licznikow nie jest zabronione i kazdy moze sobie z nim zrobic co chce - zabronione jest jedynie nie poinformowanie to fakcie kupujacego - czyli swiadome wprowadzenie w blad celem zawyzenia ceny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.