Dzięki wielkie koledzy za podpowiedzi, a teraz do kolegi Qwet : Co do wystrojenia gazu zgodzę się z tobą że na pewno jest do poprawy bo tak jak mówię gazownik regulował gaz ale skoro miał dzikie powietrze to nie wierze że mógł być dobrze wystrojony od początku co do podzespołów bardzo się nie znam ale instalacja była montowana poza Warszawą a mimo to kosztowała mnie 2800 wydaje mi się że to sporo a prosiłem żeby założył coś lepszego , nie jest to pierwsze auto które gazowałem u tego gościa i wcześniej nie narzekałem, o jakości może świadczyć to że dwa tygodnie czekałem na listwę(czy jakoś tak) bo ta co została mu przysłana to jakiś szmelc. Niestety nie mogę rozczytać nazw podzespołów gorzej jak po lekarzu. U mnie błędy mają nr 202 i 203 i są bardzo częste praktycznie to jedyne błędy jeśli chodzi o silnik, co do kasowania adaptacji i jazdy na benzynie to nawet bez kasowania jak przełączę z gazu to od razu czuć moc, największym moim problemem jest ruszanie ze świateł w momencie dodawania gazu jest natychmiastowy spadek obrotów czasem nawet zgaśnie najbardziej odczuwa to się po włączeniu klimy jak silnik jest obciążony to gaśnie nawet przy dojeżdżaniu do świateł, powiedz kolego czy te objawy potwierdzają twoją teorię regulacji instalacji, a i jeszcze jedno czy kasowanie adaptacji to wykasowanie błędów silnika czy wykonuje się je jeszcze inaczej( sorry za idiotyczne pytania) ale naprawdę dopiero zaczynam przygody z tą marką a nie chce zbyt dorabiać mechaników którzy wymieniają wszystko po kolei lubię sam sobie radzić lub z pomocą forumowiczów :D