Skocz do zawartości

siL

Zarejestrowani
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    M54B22 E46FL

Osiągnięcia siL

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, czy da się dołożyć comboxa do CIC bez navi -jeśli tak, jaki +- koszt? Najbardziej interesuje mnie poprawa źródła dźwięku - przez aux jest koszmar. Auto z 2013 r.
  2. Dobry wieczór prośba: J709419 THX
  3. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-320i-184km-xenon-skora-grzany-fotel-navi-kolor-pdc-lopatki-f1-fvat-23-ID6yX5Gp.html#95787b1ca5 :?:
  4. siL

    M54 nierówna praca na zimno

    Pompa paliwa? Wtryskiwacze benzynowe? Filtr paliwa? Ile masz paliwa w baku? Na pełnym takie same objawy? zatankuj 98 ponad 1/2 baku i dolej jakiegoś siuwaksu do benzyny, żeby 'wyczyścić' wtryski
  5. @bambusfly tak jak pisałem, nie miałem takiego setupu jak Wy, tylko z Catch Canem - i tam wiecznie się coś zbierało, zatykało, wnerwiało, bo musiałem zaglądać pod maskę. Teraz narobiliście mi apetytu, bo mam jeszcze ten zawór i węże, więc być może włożę :cool2:
  6. Co do spalania oleju - temat dręczył mnie mocno, odkąd tylko zakupiłem auto i dolewałem 1l. 2kkm. Pisałem nawet posty na sąsiednim forum, itd. Przeczytałem tam, że pierścienie lubią się zaświnić i przez to nie mają pełnej wydajności, auto pali olej w zwiększonych ilościach. I tak, nie wiem czemu, ale nie zdecydowałem się na płukanie, tylko wymieniałem olej (co ok. 12-13kkm) na Valvo VR1 5W50, olej o wysokim TBN. Problem poboru skończył się, z tego co pamiętam po ok. 50 kkm. Podejrzewam, że zadziałało połączenie oleju i 'szybkiej jazdy po niemieckich autostradach' - starałem się utrzymywać ok. 200 km/h i obroty w okolicach 6k na autobanie. Aktualnie od wymiany do wymiany (15kkm) nie dolewam. Przebieg 340kkm. Koniec OT @Buckey Jeśli chodzi o odmę, używanie PCV od Chryslera, montowanie dodatkowych separatorów, jazdę bez separatora (wszystkie chyba setupy jakie znalazłem na forach w 2013 r) to wg mnie fabryczna wersja zimowa w szarym kożuchu, sprawdza się najlepiej. W żadnym wypadku nie zauważyłem, żeby to miało jakiś wpływ na obroty, reakcję na gaz czy pobór oleju, za to czasem coś lubiło się przytkać, czasem zakopcił przy uruchamianiu itd. Choć przynaję, takiego setupu jak Ty nie miałem.
  7. wahler/behr weź co bardziej lubisz. nie opłaca się ori w ASO - wytrzymał 4 miesiące u mnie i zaczął się zacinać. (akurat miałem behr)
  8. nie wiem czemu to padło, ale wymieniłem korek (nie pomogło), potem wszystkie oringi jakie były, zbiorniczek - wyciek niemożliwy do znalezienia, ponieważ płyn odparowywał na bieżąco, dodatkowo profilaktycznie chłodnicę (standardowy banan w e46) i wszystko jest ok. Eh E46 :mad2:
  9. siL

    320I 150KM gaśnie

    Sprawdzasz błędy INPĄ? Jak wyglądają adaptacje paliwowe, ile wynosi ładowanie na jałowym(z obciążeniem pełnym i bez obciążenia)? Podeślij proszę konkretne wartości. Masz LPG? Zaglądałeś do odmy?
  10. Tylko pech chce, że zaczyna lecieć, zanim otworzy się termostat. Wtedy jeszcze korek nie powinien interweniować IMO.
  11. Cześć, na wstępie powiem, że układ jest odpowietrzony w 100%, nie jest uszkodzona uszczelka pod głowicą (test CO2+czysty olej i płyn, nie kopci na biało), temperatura cały czas jest w pionie, termostat jest nowy z ASO, pompa wody nowa z ASO, temperatura na INPA 93,75-96 st. Zaczęło się od wycieku z dolnego króćca przy zbiorniczku wyrównawczym, wymieniłem oring na króćcu, dolałem płynu (1l.), odpowietrzyłem. Pojeździłem kilka dni, wszystko było ok. Dziś przychodzę do auta, po rozgrzaniu, płyn cieknie z górnych 2 węzy przy zbiorniczku wyrównawczym oraz z czujnika temperatury przy dolnym wężu na chłodnicy - płyn ma ok 90 st, ogrzewanie działa, jednak płyn leje się ze złączek, termostat się jeszcze nie otwiera, strumień w zbiorniczku wyrównawczym jest, węże mięciutkie. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Czemu padły na raz wszystkie uszczelnienia? :duh: Obawiam się, że jak wymienię 3 cieknące oringi, wywali coś innego :(
  12. ponad 50 kkm
  13. Cześć Robert, opisywałem wielokrotnie na forum swoje doświadczenia z Valvoline VR1 5W50 :8) ogólnie sprawa wygląda tak, że moja brała 1l./3kkm, teraz łyka 1l. (stan oleju) na 10-12 kkm. 5W50 nie ma norm LL więc wymieniam go dla spokoju co ok. 12 kkm. Silnik pracuje tak samo dobrze jak na poprzednich olejach (castrolu ori 5W30 oraz M1 0W40), ale nie żre tyle. Inne plusy to cena (ok. 100 zł za 4l.) oraz jak podręczysz samochód, to olej wciąż się dobrze trzyma i nic nie zaklepie :cool2: Aha, i nie pali więcej jakby niektórym mogło się wydawać :P
  14. Hm.. :mrgreen: i to się nazywa news. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to pokombinowanie z wcześniejszymi lub nowszymi czujnikami tego typu. Aktualny numer części: 61 31 9 231 129 Część zastępuje 61 31 6 905 900 61 31 9 122 702 61 31 6 905 898 61 31 0 141 210 Pytanie za 10 pkt: który masz zainstalowany?
  15. Pofatygowałem się do auta i po przekręceniu stacyjki, zapala się eml+cel, eml gaśnie po chwili, check po odpaleniu. Poszedłem więc dalej, sprawdziłem błędy (akurat pusto :mrgreen: ), skasowałem adaptację. Przekręcam stacyjkę i jest tak samo, check zapala się po przekręceniu stacyjki i gaśnie po odpaleniu. Jest jakaś opcja w INPIE, która może skasować mi te 'mniej szkodliwe błędy'?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.