w e38, zreszta tak samo w jak e39 mechanizm wycieraczek jest prosty jak budowa cepa. jesli cokolwiek sie dzieje to jest to wina przekaznika lub mechaniki. w przypadku przekaznika objaw jest taki, ze po prostu wycieraczki przestaja dzialac, ale obydwie!!! jesli jedna przestaje dzialac, to jest to wina prawdopodobnie wyrobionych wieloklinow w mechanizmie. gdyby w jakikolwiek inny sposob sie zacinaly, ale obydwie to wina silnika wycieraczek. u Ciebie jak widac to klopot z mechanizmem. wcale nie tak rzadko spotykany w e39 i e38. po drugie nigdy nie pryskaj aluminium wd40, poniwaz spowodujesz tylko szybsze utlenianianie i zapiekanie sie calosci. jesli juz to smarowanie tylko olejkiem rycynowym, ale wtedy trzeba uwarzac na polaczenia elektryczne. kompletny mechanizm z rozbiorki kupisz za 150-300 zl. do nowego nawet nie podchodz. jesli ktos Ci powie 100-250 zl za wymiane to znaczy, ze wie co mowi, gdyz wymiana mechanizmu jest przekichana.