Skocz do zawartości

milek1

Zarejestrowani
  • Postów

    310
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia milek1

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. a mozesz powiedziec jak naprawic taka wystrzelona kleme. potrzebuje to na kilka dni zanim zostanie wymieniona na nowa.
  2. czy ktorys z kolegow, ktorzy podciagali zasilanie moze sie pochwalic jak to rozwiazac.
  3. zasilajaca pompa paliwowa. czesta przypadlosc.
  4. owinąć. nic więcej nie da się zrobić.
  5. w axa 1560, w allianz 1650.
  6. mozesz jeszcze co najwyzej probowac zlozyc to na tasme teflonowa. na ile bedzie to trwale rozwiazanie - trudno przewidziec. GM nie ma tu nic do rzeczy i jego wymiana nic nie wniesie.
  7. Odpowiedz jest prosta. W W-wie BMW pali 10l, a passat 7. Na trasie z predkoscia autostradowa BMW wciagnie 7 a passat 5,5. To sa realne spalania. Zarowno bmw jak i passat maja zawieszenie wielowahaczowe. Z tym, ze w bmw na oryginalnych podzespolach przejezdzasz dwa razy wiecej niz w grupie vag. Nie obraz sie, bo nie mam zamiaru Cie poniewierac. Twoje pytanie ma charakter retoryczny i raczej wez vw. Koszty eksploatacji bmw sa porazajace. Dla przykladu za pelny INS II w ASO zaplacilem prawie 4 tys zl (doszly swiece zarowe, plyn hamulcowy i chlodzacy).
  8. a jest gdzieś dostępna jakaś instrukcja w tym zakresie?
  9. dzieki wielkie nerwus. wszystko wystartowalo. czy ktos jeszcze moglby mi powiedziec jak zakodowac autoryglowanie drzwi i automatyczne zapalanie swiatel?
  10. mam ja. to jest wersja, do ktorej juz mi dawales link, ale w instrukcji jest podkreslone, aby nie zaznaczac ncs. w poprzednich wersjach, gdy zaznaczalem ncs to wystepowal blad instalacji.
  11. od dluzszego czasu zastanawiam sie skad dorwac NCS i jak go ewentualnie zainstalowac, poniewaz wszystkie znane mi wersje inpa nie maja NCS? moze ktos mi rozjasni ta zagadke?
  12. ja robilem u Mastersa. bylo koszmarnie drogo, ale nie mam problemow z automatem, jak rowniez z silnikiem. zrobilem z chipem juz ca 40 kkm. jest idealnie tak jak chcialem.
  13. w e38, zreszta tak samo w jak e39 mechanizm wycieraczek jest prosty jak budowa cepa. jesli cokolwiek sie dzieje to jest to wina przekaznika lub mechaniki. w przypadku przekaznika objaw jest taki, ze po prostu wycieraczki przestaja dzialac, ale obydwie!!! jesli jedna przestaje dzialac, to jest to wina prawdopodobnie wyrobionych wieloklinow w mechanizmie. gdyby w jakikolwiek inny sposob sie zacinaly, ale obydwie to wina silnika wycieraczek. u Ciebie jak widac to klopot z mechanizmem. wcale nie tak rzadko spotykany w e39 i e38. po drugie nigdy nie pryskaj aluminium wd40, poniwaz spowodujesz tylko szybsze utlenianianie i zapiekanie sie calosci. jesli juz to smarowanie tylko olejkiem rycynowym, ale wtedy trzeba uwarzac na polaczenia elektryczne. kompletny mechanizm z rozbiorki kupisz za 150-300 zl. do nowego nawet nie podchodz. jesli ktos Ci powie 100-250 zl za wymiane to znaczy, ze wie co mowi, gdyz wymiana mechanizmu jest przekichana.
  14. po zainstalowaniu inpa z Twojego linku skomunikowalem sie z silnikiem, jednak nie wiem dlaczego wciaz mam jezyk niemiecki. moze cos zle robie podczas instalacji? dzieki za dotychczasowa pomoc.
  15. po zainstalowaniu inpa z Twojego linku skomunikowalem sie z silnikiem, jednak nie wiem dlaczego wciaz mam jezyk niemiecki. moze cos zle robie podczas instalacji? dzieki za dotychczasowa pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.