I tysiąc pierwszy raz spróbowałem i się udało. Wyśmiejecie mnie, a allegro da bana, ale sprowadziłem jeszcze jedną jednostkę, znów o numerze 9274569, tak jak ta z niedziałającym czytnikiem i działa. Język polski zaskoczył od razu i pozostał po kodowaniu. Jednostka pochodzi z niemieckiego auta, ale jeździło już w Polsce, bo była w nim polska muzyka na dysku. Wygląda, że z nią wszystko OK.
Wczoraj wziąłem się za jej czyszczenie i próbę uruchomienia nawigacji. Za pierwszym razem coś nie podeszły patchowane kody FSC, były błędy przy imporcie, ale za drugim razem poszło i kody FSC są zaakceptowane. Po resecie nawigacja zrobiła się na biało z szarej i po wejściu pyta o kody FSC. Tak więc chyba patchowanie się udało i trzeba tylko mapy uruchomić. Teraz już nie ma bata musi działać.
Mam jeszcze pytanie nowicjusza, na pewno ktoś z was zna odpowiedzi. Czy muszę najpierw wygenerować kod FSC do tej mapy co jest w jednostce, czy mogę wrzucić od razu nową mapę 2024-1 albo 2023-2? Nie sprawdziłem przed kodowaniem jaka tu jest wersja mapy a teraz nawet nie wiem jak to zrobić.
Pliki mapy (folder pkgdb i plik config) skopiowałem do głównego katalogu USB, ale nic się nie dzieje po włożeniu pena do gniazda w schowku pasażera, aktualizacja nie uruchamia się.
Czy aktualizacja ma sama wystartować z usb czy trzeba ją wywołać? W champ2 tylko raz robiłem i nie pamiętam już jak tam było.
Spróbuję jeszcze inny USB, bo pamiętam, że przy aktualizacji map business też miałem problem z USB (i chyba właśnie z tym samym). Niestety ten co wtedy działał ma tylko 16 GB i do map premium jest za mały, muszę inny sprawdzić.
Mogę wygenerować sobie kody do nowej mapy i od razu aktualizować czy muszę najpierw starą mapę uruchomić?
Jak odczytać jaka wersja mapy jest teraz w jednostce?
Ktoś tu pisał, żeby odczytać VIN z jednostki przed zmianą, bo się jeszcze przyda. Chciałem spytać jeszcze do czego ten VIN dawcy się przyda w przyszłości?