Skocz do zawartości

cx

Zarejestrowani
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d '99
  • Lokalizacja
    Looomianky

Osiągnięcia cx

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. cx

    co to jest?

    Kolego a czemu zaśmiecasz forum zadając 2x te same pytania? A dodatkowo zamiast edytować poprzedni post odpowiadasz sam sobie...
  2. Jeśli stan oleju na bagnecie jest ok, to masz uszkodzony czujnik poziomu oleju. Standard w E46. W mojej też mruga na żółto, ale nie wymieniam tego czujnika, bo poziom sprawdzam tradycyjnie, czyli bagnetem!
  3. cx

    \

    Skąd się dowiedziałeś, że masz właśnie to uszkodzenie? Widać to jakoś z zewnątrz, czy są jakieś objawy w trakcie jazdy? Chętnie sprawdziłbym u siebie. Też kiedyś na jakimś forum czytałem, że mocowanie belki ktoś po gwarancji zrobił za darmo jako wadę fabryczną. Według mnie jest to uszkodzenie zagrażające bezpieczeństwu i jako wada fabryczna producent powinien poczuwać się do takiej naprawy gratis przez cały okras życia samochodu. Ciekawe jak BMW do tego podchodzi.......
  4. cx

    E36 czy e46

    Widzę po nicku że jesteś jeszcze młody więc w M3 jeszcze się zdążysz najeździć :) Ja na Twoim miejscu wybrałbym 330d jako samochód przejściowy ze względu: - jeśli nie trafisz dobrego egzemplarza eksploatacja starszego M3 będzie na pewno sporo droższa, - 330d masz nową budę i większy wybór, - to co zaoszczędzisz na eksploatacji i paliwie odłożysz sobie przez 2 lata, sprzedasz 330 i kupisz m3 w budzie e46 - moim zdaniem najładniejsze i najbardziej udane M3, jakie do tej pory ujrzało światło dzienne.
  5. Kolega prawdopodobnie ma rację, że tymi śrubkami przeprowadzisz doraźną regulację wysokości świecenia xenona. Zastanawia mnie tylko, czy kręcąc tymi śrubkami usuniesz przyczynę powstania Twojego problemu - bo przecież skądś wynika, że świecą nisko i że obniżyły się oba na raz!!! Nie znam przeszłości Twojego samochodu - możesz przecież mieć lampy ustawione pod złym kątem, więc regulacja śrubkami będzie jak najbardziej prawidłowa w Twoim przypadku. Jeśli wiesz że klosze lamp są ustawione ok, to na Twoim miejscu jednak przyczyny szukałbym gdzieś indziej - czyli w układzie samopoziomowania. Czujniki sterujące tym układem są zamontowane w lewym tylnym i prawym przednim wahaczu. Tam są bardzo mocno narażone na wodę, sól itp. Wystarczy że jeden z nich jest uszkodzony (podaje nieprawidłowe dane) i cały układ głupieje, bo nie ma punktu odniesienia. Jest możliwe, że mimo wszystko regulują wysokością ksenonów w zależności od obciążenia (o czym zresztą piszesz) ale czynią to nieprawidłowo.
  6. Mi to wygląda na uszkodzenie mechaniczne. Samoczynny wykwit rdzy tak nie wygląda. Dziwna sprawa. Sprawdź czy jak zamykasz drzwi, to nie uderzają one w tym miejscu o karoserię.
  7. Pewnie zjarał się jak tam grzebałeś, albo moneta go przepaliła. W każdym bądź razie sprawdź w skrzynce bezpiecznikowej w schowku. Masz tam karteczkę z rozpiską który jest od czego. Albo użyj pensetki, która tam jest włożona i sprawdź wszystkie po kolei :)
  8. Nie jestem pewnien na 100%, ale wysokość świecenia ksenonów ustawia się podłączając samochód pod komputer. Jak ktoś ma interfejs, to powinien Ci pomóc.
  9. cx

    320d brak mocy 2500- 3500 obr

    Można wymienić, a można też wyczyścić - np Karcherem :) Przy okazji zrób to dla wszystkich rur od turbiny do kolektora dolotowego i sprawdź czy są szczelne. EGR i kolektor też możesz wyczyścić, ale to już dłuższa sprawa. O wszystkim jest na forum jak dobrze poszukasz.
  10. cx

    320d Wymiana wahaczy

    Pochwal się jak wrażenia z pierwszej jazdy na Meylach. Jestem ciekaw, bo mnie też to czeka!!! A co do turbo dziury, to rozwiązanie w moim przypadku można zawrzeć w jednym krótkim zdaniu: "Czysty dolot, luźny wylot, przepływka, elektrozaworki i odma." Jest dobrze.
  11. cx

    E 46 dorobienie kluczyka

    Nie do końca kolego! Były dwie wersje kluczyków. Ty mówisz prawdopodobnie o kluczyku z kolorowym logiem BMW - tam rzeczywiście jest akumulatorek. Ja mam w swoim e46 starą wersję z czarnym logiem, gumowanym przodem, rozkręcaną obudową i zwykłą wymienną guzikową baterią w środku. Swoją drogą to ciekaw jestem, czy nowsza wersja doładowywałaby się w mojej stacyjce!!! :)
  12. cx

    Ciąganie na koleinach

    Kolego w koleinach żaden samochód nie prowadzi się dobrze. To nasze drogi są nieprzystosowane do dobrych samochodów. Nie na darmo były w zeszłym roku robione badania i wyszło że bodajże 80, czy 90% polskich dróg nie spełnia jakichkolwiek norm unijnych - czyli de facto nie nadaje się do jazdy normalnym samochodem. Rok temu wymieniłem wahacze, tuleje, amory, końcówki drążków, zrobiłem zbieżność, geometrię i niewielka poprawa. Więc położyłem na to laskę i się przyzwyczaiłem. Po równym moja furka sunie jak przyklejona i tym się cieszę. Opony: przód: 215/45 r17, tył: 225/45 r17.
  13. cx

    320d Wymiana wahaczy

    Twarde, czyli pozytywnie. Jeśli ich twardość nie przekracza pewnej granicy to dla mnie też pozytyw!!! :) A tulejki jakie zakładałeś?
  14. Dziex!! Bardzo przydatne lektury :)
  15. cx

    320d Wymiana wahaczy

    Koledzy też mnie czeka zabawa z wahaczami. Sorka że się podpinam pod wątek, ale temat ten sam. Miał ktoś może u siebie Meyle HD. Podobno są utwardzone - na nasze drogi. Może się tak szybko nie zużyją!!! https://ssl.allegro.pl/item664094380_wahacz_wahacze_przod_meyle_hd_bmw_e46_sklep.html Co myślicie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.