Skocz do zawartości

gyver7

Zarejestrowani
  • Postów

    398
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O gyver7

  • Urodziny 12.06.1977

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 525 tds touring
  • Lokalizacja
    Złotów
  • Zawód
    Elektromonter

Osiągnięcia gyver7

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. Dźwięk jakby luźnej opaski na tłumiku. Najlepiej udać się na kanał we dwie osoby i jedna niech słucha a druga w aucie. Sprawdził bym tez łączenie wału na wielofrezie koło podpory, śruba z podkładką czy jest dokręcona a przy okazji nasmarować wielofrez, bo jak jest już suchy to wydaje też dziwne dźwięki na postoju a w trakcie jazdy cisza.
  2. Miałem taki sam luz i stukanie. Aż dziw mnie brał że płyn szybko nie uciekał, mimo takiego dużego luzu. Pompa do wymiany 100 procent.
  3. Witam. Kolega w swojej z tym samym silnikiem miał też takie objawy po regeneracji wtrysków. Była duża rozbieżność korekcji. Przy pomocy INPY zrobił reset wtrysków czy coś takiego, wszystkich jednocześnie i auto zaczęło równo pracować. Korekty wtedy minimalnie się od siebie różniły. Wiem że w INPIE jest taka opcja na bank, bo zrobił to przy mnie w 5 minut. Pozdrawiam
  4. Witam. Wyciągnięcie tylnej belki będzie się wiązało z robieniem geometrii. Chyba że zawieszenie też robisz to możesz zwalać całość. Duże tuleje wymieniałem sam za pomocą ściągacza, który zrobiłem i przy pomocy fabrycznego lewarka. Nie daj sobie aby ci grzali palnikiem by je mogli wyciągnąć. Nowe tuleje włożyłem ręką. Przed ich montażem włóż je do zamrażalnika na 72 godziny,(skurczą się), przed wciśnięciem posmaruj je wodą z płynem do naczyń zaraz po wyjęciu z zamrażalki, oczywiście pojedyńczo i wchodzą swobodnie. Ode mnie to tyle. Pozdrawiam :D
  5. Powodem gubienia pamięci przez kluczyk najczęściej są zimne luty na płytce w kluczyku. Szczególnie na blaszkach które czerpią napięcie z baterii
  6. Na pedale sprzęgła i hamulca są czujniki krańcowe, może pedały nie odbijają do końca, ja przynajmniej tak miałem że pękła sprężyna na pedale sprzęgła i nie odciągało go do oporu i czujnik nie był wciśnięty. Spróbuj podczas jazdy powyżej 30 km /h włączyć tempomat i nogą od spodu pociągnij pedał aby odbił do oporu i sprawdź czy będzie działać. Drugi przypadek u kuzyna to wypadł czujnik od pedału hamulca z gniazda, objaw ten sam.
  7. Zeszłego lata nawalił mi wentylator w mieście a dokładniej jeden rezystor. Było wtedy około 34-35 stopni temperatura powietrza. Wentylator stanął o czym nie wiedziałem i wywaliło mi czynnik zaworem bezpieczeństwa. W układzie zostało 205 gram. Wymieniłem rezystory od razu dwa, klima nabita i działa. Więc nie ryzykował bym używania w mieście klimy bez wentylatora, poza miastem jest to dopuszczalne.
  8. Nie do końca wiem co masz na myśli że podskakuje??? Też mam NIVO, amortyzatory Bilstein Belka ma pracować czyli ten cały wózek na tulejach gumowych - to normalne. Na co wciśnięte były tuleje ???? Mam nadzieję że nie na tawot lub inne specyfiki. Ja parę dni temu też wymieniałem wszystkie 4 poduszki na nowe sam, różnica jest zauważalna po wymianie :-) Parę stówek zaoszczędzone bo ściągacz zrobiłem sam :-)
  9. gyver7

    E39 2.5TDS EGR

    Na jaki czort zaślepiać, jak on pracuje tylko na wolnych obrotach a jak turbo pracuje to jest zamknięty. Nie domyka ci się czy co? Zdemontuj, wyczyść i odpal auto. Przy zdemontowanym gumowym kolanku powinien pracować tak:
  10. Kup nową ale nie jakiś tani zamiennik bo nie daje dobrego ciśnienia i będziesz niezadowolony.
  11. Woda z płynem w butelkę od płynu do szyb i jedziesz od kompresora w kierunku miechów po niebieskim i czerwonym wężyku, czyli pryskasz na wszelkie połączenia. Jak będą lecieć bąbelki to wiadomo o co chodzi ale i tak stawiam na miech.
  12. Silnik wymieniony na nowy czy używka? Oryginalny mam nadzieję? Wygląda na to że obwód gdzieś się przerywa, nie ma dobrego styku na połączeniach. Ja bym zaczął od sprawdzenia połączeń przy silniczku który wymieniałeś. Druga sprawa to zatarty silnik jak dostawał napięcie to zabezpieczenie przeciążeniowe musiało zadziałać i kto wie ile razy zanim wymieniłeś silniczek na nowy, może tam tkwi problem? :?
  13. Odłącz te LEDY i zobacz wtedy czy ci tam coś syczy. Może wpiął się gdzieś prowizorycznie i ci zamyka obwód w szeregu z czymś i taki cyrk występuje,do czasu aż moduł komfortu odetnie prąd po paru minutach od zamknięcia auta.
  14. Są dwa czujniki. Trochę dziwne , wygląda to tak jakby ramiona czujników opadły na sam dół po wyczepieniu się od łączników. Raczej nie możliwe... Jedna sprężarka i są dwa elektrozawory, na prawą stronę jeden i lewą drugi. Na desce kontrolka gaśnie od nivo? Najlepiej mieć np. INPĘ i sprawdzić czy nie ma błędów, ewentualnie spróbować opuścić tym też programem tył bo jest taka możliwość. Częściej spotykałem się z uszkodzeniem poduszek nivo lub w zimę zamarznięta woda w przewodach powietrznych i wtedy auto krzywo stoi. Jest tez opcja przełączenia NIVO w tryb TRANSPORT i wtedy idzie tył wyżej, ale tak samo się nie zrobiło raczej.
  15. Problem z obiegiem ( Pompka cyrkulacyjna ) lub zapowietrzony układ. Pod filtrem kabinowym masz wąż a na nim odpowietrznik.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.