Skocz do zawartości

Dimo

Zarejestrowani
  • Postów

    641
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 M51 96r.
    ex E36 M41 96r.Compact
  • Lokalizacja
    EZD

Osiągnięcia Dimo

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Dimo

    Tuleje stabilizatora przód 24mm

    A krzyżak na kolumnie kierownicy - ten dolny, przy przekładni kierowniczej?
  2. Dimo

    Tuleje stabilizatora przód 24mm

    Wchodzą ciaśniejsze, będą lepiej zaciśnięte. U siebie przy wymianie zawiasu ze standardowego na MTII kładłem stabilizatory 25mm przód i 15mm tył na roczne gumy od 23/13mm, trzymały staba aż miło 👍 A stukanie ustało?
  3. Staaaary temat, ale na chomiku się wszystko zachowało, gratka dla entuzjastów literatury nt.BMW 👌
  4. Poproszę o rozkodowanie VIN PA26222. Z góry dziękuję :cool2:
  5. Witam, poproszę o rozkodowanie BS19252.
  6. Czy mogę prosić o rozkodowanie: BS23870 . Z góry dzięki.
  7. Prawdopodobnie masz złą dawke - i to jest chyba ten parametr,którego nie mógł ustawic pierwszy mechanik. Jeżeli pompa przeskoczyłaby na rozrządzie,to nie mogłoby byc prawidłowego kąta wtrysku. Poszukaj kogoś z komputerem (INPA lub DIS - inne programy nie ogarniają tdsa),podłącz i sprawdź parametry dawki oraz kąta.
  8. Dimo

    TDS problem z brakiem paliwa

    Bardziej to drugie. Gdyby pompka padła,to byłyby teraz problemy z rozruchem np.na zimno (musiałby trochę pokręcić). Zresztą - po przekręceniu stacyjki powinno być słychać pompkę.
  9. Jak w temacie - mam do zakupienia auto sprowadzone z DE,ale jeszcze nieopłacone. Na co zwrócić uwagę w kwestii dokumentów? Czytałem tutaj na forum w którymś temacie,żeby wystrzegać się umowy in blanco (tzn.że niby ja kupuję bezpośrednio od Niemca) - jakie mogą być konsekwencje? Gość twierdzi,że opłat ma być ok.600zł - BMW 316i ,96r.,więc akcyza ta niższa.
  10. Jeżeli możesz,to wybierz Sachsa - nie Bilsteina. Sachsy Super Touringi są nieco twardsze od standardowych.
  11. Odpowietrz wg.powyższego schematu - wszystko na spokojnie,cierpliwie - sporo czasu na to trzeba. Ja pierwszy raz tez nalałem szybko - przyzwyczajony do Scorpio 2.5D gdzie można był wręcz konewką nalewać - i lipa,dopiero metodą prób opanowałem to powyższe nalewanie i jest spokój. Pamiętaj jeszcze o teście spalin w płynie.
  12. A podpowiedz - gdzie wyczytałaś o tym odpowietrzniku? Bo w konstrukcji tdsa nie przewidziano odpowietrzników. Odpowietrzenie - wlewasz powoli płyn do zbiorniczka wyrównawczego,ja po wlaniu ok.3 litrów odpalam silnik,klimatronic ustawiony na 32st i nawiewy na max i dolewam powoli w miarę ubywania. Jak przestaje ubywać to zostawiasz auto na odpalonym silniku i odkręconym korku,aby złapało temp. (pion na wskaźniku) i pozwalasz mu pochodzić trochę na tym rozgrzanym silniku sprawdzając stan i dolewając w miarę potrzeby. Musi być już jednostajny strumyczek z przelewu i oczywiście powinien lecieć gorąc z nawiewów. Ostrożnie sprawdzasz węże - ten górny musi być gorący,dolny trochę chłodniejszy (nie zimny!). Jeżeli tak jest,to zakręcasz korek (może nie do oporu) i przejażdżka,po powrocie kontrol poziomu i pozwolić mu ostygnąć bez zakręconego korka. Potem na zimnym ew.mała dolewka,zakręcamy korek i to by było na tyle. Jeżeli po tym pojawią się jakieś animozje,to: -podejrzana głowica - potrzebny test na spaliny w płynie (koniecznie na gorąco!). -zakamienione kanały w bloku.
  13. Musisz wymienić chłodnicę,ale na tymczasowo można to skleić klejem dwuskładnikowym. Koniecznie zrób test na obecność spalin w płynie (u mechanika - niedroga sprawa). Sprawdź,czy nie jest chłodnica zapowietrzona - ściskając górny wąż obserwuj dolny wychodzący z chłodnicy - powinien się "rozpęczać". Danielxc717 - w tdsach przy chłodnicy jest wyłącznik temperaturowy klimy,a czujniki temperatury cieczy chłodzącej (osobny dla sterownika i zegarów) są w głowicy.
  14. Te Monroe ReFlexy też są metalowe,jedynie Sachsy są alu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.