Skocz do zawartości

arkadius_k

Zarejestrowani
  • Postów

    76
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 2.0 150KM compact
    Audi A8 4.2 Q

Osiągnięcia arkadius_k

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Napisz do kolegi yoshimura01byl przy tym a robilem to po jego wskazowkach. Ja mialem problem taki ze mechanicy wyciagneli pompe bez jej zblokowania. Wiec ustawialem najpierw na stole z zegarem, potem w aucie na zegar i juz na oko.Jedno jest pewne po ustawieniu GMP 1cyl. blokowalem pompe a przestawialem walem a nie pompa.Jesli masz +0.5 to musisz opoznic pompe krecac walem w prawo.Aby moc krecic walem musisz miec sciagacz kola pompy wraz z jego podparciem.
  2. Kolego z calym szacunkiem ale porywasz sie z motyka na slonce. Majac niemale doswiadczenie oraz narzedzia (blokada,sciagacz kola ,zegar oraz INPA ) za pierwszym razem prawie dwa dni spedzilem aby ustawic prawidlowo.
  3. Napisales ze wasze wtryski zostaly. Wiem ze denko tloka z N47D20A i N47D20C jest innego ksztaltu, wiec moze sie okazac ze wtryski z Twojego moga wtryskiwac dawke pod innym katem niz w nowszym. Moze sie nic nie stanie ale z jakiegos powodu zmienili stozek.
  4. Napinacz wyjdzie. Wymienialem napinacz z lancuchem dolnym i gornym , troche roboty bylo.Zawias w dol , miska oleju do wyjecia , oslona rozrzadu tak samo oraz nasada z wtryskami i kolektor ssacy.
  5. Najlepsze klucze to firmowe :D gdyz za darmo. A tak na powaznie uzywam KINGTONY. Co do ciekawostek musialbym troche pogrzebac ale temat raczej na PV bo ten watek juz ma tyle stron i tematow ze ciezko go ogarnac.
  6. Jak jest cos ciekawego to klikne aparatem. A o jaki silnik pytasz ? rozne silniki, rozne przyczyny. Jedno jest pewne ze wydluzenie przegladow olejowych zabilo nie jeden motor.A napewno nie pomagaja delikatemu rozrzadowi w N47.
  7. Prosze bardzo . We wczesniejszych postach opisalem osobe ktora miala auto od nowosc. Od okolo 130tys zaczelo powoli ubywac plynu chlodniczego. Auto zostalo rozebrane w jakims warsztacie z jego miejscowosci.Wymieniono uszczelke ,zrobiono glowice koszt 2500zl jakie juz zaplacil .Teraz klient trafil do firmy gdzie pracuje z zamiarem kupna silnika.Poniewaz problem pozostal. Powodem problemu byl blok .Moge sie zalozyc ze mechanicy nawet glowicy nie sprawdzili a pekniecie miedzy cylindrami wyszlo po dokladnym oczyszczeniu powierzchni. http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z180/1806020/small/1.jpg http://www.galerieallegro.pl/views/1806020/1.jpg http://www.galerieallegro.pl/ Caly watek jest napisany o feralnym razrzadzie, dla mnie blok moze sie okazac jeszcze wiekszym niewypalem. A czas pokaze wraz z kilometrami.
  8. Nic kolego. To jest tylko nie zwiazana z tematem odpowiedz na wczesniejsze watki. Bylem pewien ze to forum, jest poto aby sie informowac o problemach innch uzytkownikow. Zawsze ktos z forumowiczow moze miec podobne problemy i zaoszczedzic na niefachowych naprawach. Niestety sa tacy,jesli tylko wejdzie im sie w temat zaraz cie obrzuca.
  9. Dla tych co Yeti,nie widzieli. Mam nastepy kwiatek.Pierwszy i drugi cylinder. http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z180/1804516/small/1.jpg http://www.galerieallegro.pl/views/1804516/1.jpg allegro galeria
  10. :D Rozumiem ze piszesz to jako mechanik a nie uzytkowanik. Bo ja to co wczesniej napisalem ,napisalem na podstawie swojego doswiadczenia ze skladania takich silnikow od ponad roku. Mam calkowicie odmienne zdanie. A jesli jeszcze ktos mi mowi ze ma od nowosci samochod i przebig 150tys i blok przywozi z peknieciem. To ciezko mnie bedzie przekonac ze jest to dobre :nienie: . To źle rozumiesz po pierwsze, a po drugi nie mam zamiaru Cie do niczego przekonywać mechaniku... :mad2: Bardzo dziekuje koledze ze mi to uswiadomil. :duh:
  11. :D Rozumiem ze piszesz to jako mechanik a nie uzytkowanik. Bo ja to co wczesniej napisalem ,napisalem na podstawie swojego doswiadczenia ze skladania takich silnikow od ponad roku. Mam calkowicie odmienne zdanie. A jesli jeszcze ktos mi mowi ze ma od nowosci samochod i przebig 150tys i blok przywozi z peknieciem. To ciezko mnie bedzie przekonac ze jest to dobre :nienie: .
  12. "Dokładnie u mnie tak samo cyka i ten sam silnik co na filmiku. Doprowadza mnie to już do szału. Raz ciszej raz głośniej a czasami w ogóle. Wtryskiwacze miałem sprawdzanie pod względem dawkowania. i w jeden który nie dawał dawki dopalającej został zregenerowany i dalej to sam". Jak podkladki masz nowe a gniazda czyste. To jeszcze uszczelki pod kolektorem lub za turbo moga puszczac.
  13. O przepraszam ze sie wtracilem do tematu. Po odpowiedzi widze ze Ty z mechanika masz tyle samo wspolnego co ja z fizyka :D .
  14. Ja mam jedno male pytanie. Czy kolega wie ze tloki w 150KM sa wzmacniane tuleja mosiezna w miejscu sworznia.Taka sama jaka jest w glowce korbowodu co zapobiega szybkiemu rozbiciu sie tloka od wystepujacych przeciazen.
  15. Swieta racja. Sprawdzanie przelewow jest bardzo miarodajne. Ja co prawda zanim w ogole porozpinam sprawdzam jeszcze elektrycznie na zasadzie oscyloskopu. Pomiar spadku cisnienia mierzony srednio z kilkadziesieciu cykli wtrysku.Zdjecie przykladowe ponizej. http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z178/1785026/small/1.jpg http://www.galerieallegro.pl/views/1785026/1.jpg galeria allegro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.