Obserwacji ciąg dalszy..
prawdopodobnie znalazłem zależność mocy grzania do ustawienia suwaka. Nie da się ustawić z jaką mocą mają grzać fotele (bo grzanie kierownicy i tak jest jednostopniowe), jest ono skorelowane z temperaturą na zewnątrz. Przy 3st na dworze, ustawienie MOCNO włącza grzanie foteli na 1/3, BARDZO MOCNO na 2/3. Zakładam, że jeśli temperatura spada, to moc grzania odpowiednio zwiększa się dla każdego z poziomów i dopiero poniżej zera suwak na BARDZO MOCNO zaczyna grzać na poziomie 3/3. Niestety w moim przypadku wstępuje zbyt mała różnica temperatur między garażem a zewnętrzem, żeby sprawdzić to dogłębnie. Czekam na 0 i niżej, wtedy test będzie bardziej miarodajny.
Natomiast zakładając, że powyższe się sprawdzi - jeśli ktoś jest zmarzluchem i przy dodatnich temperaturach chce mieć grzanie pleców ustawione na MAX, to zostaje mu ręczne sterowanie 🙂