Skocz do zawartości

buster12

Zarejestrowani
  • Postów

    144
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana buster12 w dniu 7 Listopada

Użytkownicy przyznają buster12 punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    x5 g05 lci

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia buster12

  1. Tylko po to żeby nie musieć wchodzić w ustawienia i z palca ustawiać rozmiar opon. Bzdeta, ale ja osobiście dopytuje bardziej z ciekawości jak to funkcjonuje niżeli z potrzeby takiego automatycznego rozpoznania.
  2. Miałem 20i 184KM w przedlifcie. Niestety nie jechało to. Tutaj podobna moc z silnika spalinowego, ale jest wparcie MHEV, wiec powinno być nieco lepiej. Uważam, że 30i/30d (zależnie od stosunku jazdy miasto/poza miastem/trasa) jest optymalne do tej budy.
  3. Czyli dobrze rozumiem, że zmiana czujników i koszt z tym związany były niepotrzebne bo i tak ustawiasz na manual? Ja mam od pre-LCI i ustawiłem manualny. Byłem ciekaw czy czujniki od LCI faktycznie pozwalają na pozostanie w trybie automatycznym. Najwyraźniej chyba nie i to jeden wielki pic..
  4. Czyli zmieniłeś już czujniki na te od LCI? Jeśli tak, to czy auto wykrywa je automatycznie?
  5. buster12

    Brak AR

    Nie musisz.
  6. W LCI reguła grzania chyba jest, ale w zmienionej formie. Na ekranie klimatyzacji trzeba wybrac „ustawienia indywidualne” i tam można wybrać stopień grzania automatycznego. Tylko niestety nie wiem od jakiego momentu się to załącza samo i czy w ogóle załącza. Czekam na niższe temperatury żeby to sprawdzić.
  7. Obecnie chyba wszystkie ASO w Warszawie mają taką cenę na wymianę międzyinterwałową, i nie jest to wymiana na 5w30.
  8. przecież reflektory są tak ustawiane od lat, co z resztą grafiki, które wrzuciłem wyżej idealnie to przedstawiają
  9. Nie możesz narzekać, bo te światła są zwyczajnie lepsze niż w wersji przedliftowej (świecą dalej). Poniżej grafiki jak wyglądają zakresy świecenia dla obydwu wersji. Pre-LCI (z laserami): LCI:
  10. A skąd czujnik ma wiedzieć jaki rozmiar opony jest? Da się to zakodować? Wydaje mi się, że to zbyt prosta technologia na takie metadane.
  11. buster12

    Retrofit X5 LCI

    Ale w LCI bez Asystentów PRO radar jest w zderzaku, wiec opcja dokupienia aktywnego tempomatu w sklepie BMW Connected Store byłaby możliwa. Asystent PRO (z lampkami na kierownicy) daje możliwość półautonomicznej jazdy, i tego już łatwo nie da się upgrade'ować.
  12. Po prostu nie zwracamy na to uwagi
  13. Również potwierdzam, LCI i da się zablokować.
  14. I na czym stanęło? 30d? Skrętna oś?
  15. Z mojej perspektywy właśnie te 30-60m za pojazdem jest najgroźniejsze. Na zderzaku/z boku za osiami przyczepy ciężarówki słychać tylko piasek na szybie, który jest mniej groźny, ale tak samo irytuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.