Skocz do zawartości

sobon2000

Zarejestrowani
  • Postów

    277
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 120i 150 KM 2005 rok
    BMW F31 328xi 245KM USA

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sobon2000

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Hey - możesz trochę więcej powiedzieć o xdelete? Jak z tego korzystasz i czy jesteś zadowolony;)
  2. Hey. Ja sobie zamontowałem sprężynkę która odciagadźwigienkę waste gate i już 3 lata spokój;)
  3. Hey - chyba rzeczywiście prościej będzie użycie Xdelete... Do serii E jedna firma skonstruowała fajny symulator/przełącznik gdzie po włączeniu zapłonu i wciśnięciu kickdowna na kilka sekund włącza i wyłącza Xdrive - fajnie to działa bo nie trzeba kabla i aplikacji. Fajnie jest podyskutować z kimś kto pobrudził sobie łapki w smarze i może coś powiedzieć z własnego doświadczenia. Dlatego staram się na forum jak już robić jakieś wpisy to takie żeby komuś pomóc a nie wyśmiewać i obrażać bo wiem że z drugiej strony monitora siedzi człowiek. Tego sobie i forumowiczom życzę;)
  4. Hey. Chciałbym zapytać czy ktoś już coś takiego próbował - jest aplikacja Xdelete - ale zastanawiam się czy dało by się zrobić to w ten sposób że kupiłbym drugi nastawnik elektryczny do xdrive i za pomocą przełącznika/przekaźnika przelączalbym się pomiędzy nimi. W momencie przełączenia na dodatkowy nastawnik, który mógłby być gdzieś zamocowany np. pod maską komputer widziałby że wszystko jest OK a fizycznie xdrive byłby rozpięty i choinki na liczniku nie powinno być. Z tego co wiem to w nastawnik jest czujnik kąta położenia zębatki dlatego pomysł żeby wykorzystać drugi taki nastawnik. Co o tym myślicie?
  5. Witam. Panowie da się zakodować układ kierowniczy w taki sposób aby niezależnie od trybu jazdy zawsze był "usztywniony" tak jak w trybie sport? Jestem przyzwyczajony do hydrauliki i wspomaganie elektryczne w trybie komfort jest dla mnie za "lekkie".
  6. Hey. Spróbuj całkowicie wyłączyć dmuchawę/nadmuch i wtedy słuchaj - może to wentylator - częsty przypadek E87 świerszczenia;)
  7. Hey - chyba wiem o co Ci chodzi - mam podobnie z tym że wyczaiłem jedną rzecz - jak jedziesz w trybie comfort spokojnie to wszystko jest OK - przy hamowaniu skrzynia zrzuca biegi i xdrive też przychamowuje dlatego są te szarpnięcia. Ale jak jedziesz w trybie sport spokojnie to skrzynia aż wyrywa się żeby zap... I jak nisko kręcisz obroty to w pewnym momencie skrzynia wrzuci wyższy bieg i jest takie nieprzyjemne szarpnięcia. A jak dasz w palnik to wszystko gra;)
  8. Hey - spróbuj wyłączyć całkowicie wentylator nadmuchu i wtedy posłuchaj - wentylator lubi tak sobie popiszczeć;)
  9. Hey Pytanie: masz Xdrive? Jeśli tak to kluczowe są opony i ciśnienie.
  10. Hey. Ja kupiłem na aledrogo hak elektryczny i zamontowałem w f31. Dorabianie zębatki i grzebanie w tym haku na pewno wyjdzie drożej. A na ścisłość haki z uszkodzona obudową można wyrwać za 300PLN.
  11. Cześć Kup kabel za 40 PLN i program bmwaicoder z netu za free i ogarniesz temat - trzeba poczytać o bimmer code i w tym programie jest analogicznie. Ja odblokowalem filmy podczas jazdy, lanch control i parę innych bajerów; )
  12. Miałem podobną akcję po wymianie rozrzadu - wszystko 100 razy sprawdzone itd. Okazało się że padł czujnik położenia wału ni z gruszki ni z pietruszki....a komp pokazywał niedopuszczalne wartości vanosow i wchodził w tryb awaryjny.
  13. Głośniki są tak zamontowane żeby syf (jakieś drobinki ferromagnetyczne) nie weszły do cewki i nie uszkodził głośnika a do grania nie ma to większego znaczenia szczególnie ze jest to głośnik niskotonowy. Ja mam nagłośnienie Harman kardon i gra to super ( po dobrych ustawieniach ). Ogólnie po niezbyt profesjonalnym montażu (trzeba parę godzin spędzić żeby wszystko dobrze spasowac, wygłuszyc itd.)to wszystko zaczyna trzeszczec i charczec a więc trzeba się 2 razy zastanowić czy w tym grzebać.
  14. Nie da się połączyć bo pewnie moduł zalany...taki numer miałem w serii 1 - zlokalizowane najpierw moduł PDC i zobacz czy tam nie ma czasem akwarium;)
  15. Hey - musisz mieć jakiś drobny wyciek - zbiera się kropelka oleju i powoduje środek w kabinie. Sprawdź pompę wakum i pokrywę zaworów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.