Skocz do zawartości

barteq58

Zarejestrowani
  • Postów

    124
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 325xi N53B30
  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia barteq58

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Chłopaki wiem że to wątek o autach ale dałoby radę sprawdzić motocykl z USA? Bo oglądałem i podejrzewam że coś było ale chciałbym wiedziec jak bardzo... Vin: jh2rc5372ck201371 Ogłoszenie: https://www.otomoto.pl/oferta/honda-shadow-750-vt-750-phantom-2012-r-oplacona-w-polsce-ID6CVtJD.html Będę bardzo wdzięczny. Z góry dzięki!
  2. Koledzy podpowie ktos jak w silniku N53 zrobić test wtryskiwaczy? Chodzi o ten test co się na zimnym silniku robi, nie o korekcje. Z góry dzieki! Edit: Poradziłem sobie - zostawiam to tutaj dla potomnych: Jeśli nie ma błędów z pracy silnika w DME to idziemy do: ->Przetwarzanie pojazdu->Wyszukiwanie błędów->objaw błędu:pozdrspół-> przygotowanie mieszanki paliwowej-> wtryskiwacze i wtedy na dole klikamy bodajże dodaj do listy lub planu - wybaczcie piszę z pamięci. Następny krok robimy jeśli mieliśmy błąd lub zrobiliśmy to co powyżej. Klikamy Plan serwisowy-lista i tutaj powinno być w skrócie: ABL_MISSFIRE_20 - przerwy w pracy silnika -> klikamy wyświetl i tam już krok po kroku prowadzi nas pytaniami odnoście pompy paliwowej, która tez jest testowana oraz przez proces testu wtryskiwaczy, na koniec dostajemy wynik. Aby wykonać ten test silnik nie może mieć więcej jak 45 stopni. Mam nadzieję że to komuś pomoże :)
  3. a to ten sam parametr na 100% ? bo wydawało mi się że w n53 pompa paliwa i pompa wysokiego ciśnienia to dwie rożne sprawy, ale jestem laikiem :)
  4. A ja mam problem żeby połączyć się z silnikiem N53, ani na wersji beta ani po powrocie do normalnej, dodam że aplikacja i ELM ten sam którym bez problemów łączyłem się z e60. Łączy się a za moment dostaję komunikat że "Rozłączanie" - i tak w kółko. I pytanie- czy jest szansa żeby dodać możliwość odczytania wartości pompy wysokiego ciśnienia w N53 ? Bo jest to ważna informacja w procesie diagnostyki, bo rozumiem że na kodowanie nowych wtrysków nie ma co liczyć? :)
  5. Panowie a działają wam te funkcje serwisowe w e60 ? Bo testowałem wczoraj i co bym nie wybrał MOTOR lub EGS to dostaje pusty ekran...
  6. No troche dziwna pomyłka by była ;) ale rzeczywiście widzę tu pewne niejasności. Co mnie dalej dziwi: W książce serwisowej są pieczątki serwisu spod Frankfurtu w Niemczech...a w ogłoszeniu pochodzenie Holandia. Dodatkowo wpisał że pierwsza rejestracja 10 październik 2004 roku co jest nieprawdą bo cepik pokazuje sierpień...
  7. Cześć Panowie, przymierzam się do zakupu e60 i znalazłem ten egzemplarz: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-2-0-okazja-maly-udokumentowany-przebieg-134-tys-km-bezwypadkowy-ID6z2bE9.html#fa70dc7835 Poniżej wypis z cepiku : https://zapodaj.net/cd282263328f7.jpg.html Auto z tym przebiegiem 134 tysięcy stoi na ogłoszeniach dłużej niż od ostatniego badania technicznego (30.08.2017) kiedy to wpisano 298 tysięcy, mógłby mnie ktoś oświecić czy to na 100% cofane czy czegoś nie rozumiem ? Z góry dzięki
  8. , ja jezdze juz ponad rok na castrolu 5w30 i tez mam maź jak jezdze tylko miescie - krotkie odcinki, ale wystarczy ze zrobie traskę nawet 50km i jest czyściutko wiec to raczej nie wina castrola w tym przypadku. aczkolwiek po wyczytaniu waszych opinii o castrolu na forum chyba zaleje cos innego przy zmianie mimo ze nie mam sie do czego czepic...
  9. barteq58

    318i n42 pompa vacum

    co prawda nie robiłem tego ale jest pod tym linkiem obszerna fotorelacja mam nadzieje ze pomoże: http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f91/2002-e46-318i-n42-vacuum-pump-repair-t89903/
  10. z zewnątrz bliźniak mojego :) no oprócz obuwia. ale w środku zazdroszczę multifunkcji, jasnej tapicerki i fajniejszego wyposażenia :) dbaj tak dalej bo coraz mniej fajnych, zadbanych turasów jeździ...
  11. tylko i wyłącznie pełny syntetyk do n42. polecaja valvolina 5w30 albo oleje z klasy BMW LL-04 lub LL-01
  12. przyznam się szczerze że też patrzyłem po cenach e46 w niemczech i niektore powalają. u nas niestety alledrogo dyktuje warunki cenowe, a w niemczech auto z małym przebiegiem i w dobrym stanie jest cenione, a u nas wszystkie są igły od dziadka czy lekarza co jeździli tylko do kościoła... ;)
  13. Odświeżę troszkę temat. Otóż ostatnio mam mały problem, co prawda nie jest to tylko na zimnym silniku, ale auto do 2,5-3 tyś obrotów szarpie podczas przyśpieszania. Dodatkowo jak jadę równo np 2tys obrotów to czuć poszarpywanie. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy ? dodam że przepływka wymieniona była ok 3-4 miesięcy temu i auto jak osiągnie już 3 tysiące to ciągnie aż miło. Rozebrałem cały dolot - brak oznak lewego powietrza, wymieniony filtr powietrza. Inpa błędów też nie pokazuje żadnych. Wolne obroty nie skaczą są równiutkie. Nie mam podejrzeń co to może być, jedynie myślę może o filtrze paliwa (od dołu wygląda na dawno zmieniany) lub może świece bo też nie wiem kiedy były ruszane. Jakieś sugestie panowie żebym nie wymieniał na ślepo ??
  14. może i tak ale mój od ponad roku kropli nie zjadł ;) a co do wody w oleju o raczej zły objaw, w tym silniuku moze pojawiać się masło na bagnecie jak się jeździ krótkie odcinki w zimie ale po dłuższej trasie powinno tez zniknąć
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.