Skocz do zawartości

jarnet86

Zarejestrowani
  • Postów

    244
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 335d
  • Lokalizacja
    Malbork

Osiągnięcia jarnet86

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Od miesiąca testuje xhp stage3 w e92 335d. Skusiłem się na zakup licencji bo myślałem, że będę żonglował między stage2 a stage3. Ale okazuje się, że mapa na trzecim poziomie bez problemu nadaje się na daily. Różnica w zmianie biegów jest odczuwalna. ale nie ma jakiejś przepaści w porównaniu do serii. Mi przede wszystkim zależało na opcji by skrzynia przestała sama przerzucać bieg w trybie M gdy silnik dojdzie do odcinki. I to jak najbardziej działa. Teraz, bogatszy w doświadczenie. Skłaniał bym się raczej do zakupu znacznie tańszej usługi przeprogramowania sterownika, niż wydawania nie małej kwoty na Aplikację XHP Flashtool.
  2. INFO DLA POTOMNYCH Posiadam oponę Pilot Sport 4S 245/35R19 przód 275/30R19 tył na feldze 313 w e92 na fabrycznym obniżonym zawiasie (S226A) i wszystko gra.
  3. Jak będę sprzedawał swoje 335d to też będę musiał zrobić korektę licznika, ale w górę. :D Auto jest z 2007 kupiłem je w 2012 z udokumentowanym przebiegiem ~92k obecnie właśnie przebiło 160k, a przez ostatnie 2 lata nabiłem 6k. Tak to jest jak ma się drugie auto i do tego dojdzie "plandemia" to auto przez rok praktycznie stoi w garażu. A jaka w końcu po pół roku stania wyjechałem z garażu, to jazda sprawiała tyle samo przyjemności co zaraz po zakupie :).
  4. Zapraszam na północ do Malborka, bo z przyjemnością podjechał bym obejrzeć zacne furki z forum skoro były by tuż pod nosem.
  5. Widać to częsty przypadek z rozszczelnieniem się chodniczki EGR. Bo ja 3 lata temu też przerabiałem ten temat. Tylko, że dzięki własnemu uporowi uniknąłem ściągania głowicy, bo kazałem szukać innej przyczyny. Osobiście jeszcze nie słyszałem o samoistnym padnięciu uszczelki w tym silniku. Założona jest nowa OEM razem z termostatem, bo w tym samym czasie pękła i zaczęła przeciekać. Cena chyba podobna tak jak tu piszecie
  6. Nie wiem jak ty, ale ja tam widzę 2,5l ;)
  7. Przedni i tylny zderzak dokładany z m-pakietu progi zostały normalne. Aż tak biedna nie jest. Cena też raczej nie wygórowana bo poniżej 50tyś to ciężko 2.0 w idealnym stanie znaleźć. Na forum ktoś oferuje zdalny wgląd w historię ASO, ale nie pamiętam już kto.
  8. Zwykły zawias na 100%
  9. Jak masz fabryczne zawieszenie to gołym okiem widać czy to jest sportowe czy zwykłe. Znajdź jakieś fotki w sieci lub wrzuć swoje to się oceni.
  10. Ja mam wzmacniacz dedykowany Alpine który zasila same sub-y z zestawu HiFi, resztę zostawiłem pod radiem. Wymieniałem wszystko na raz więc nie wiem jak grają niskotonowe z podstawowego zestawu stereo zasilane z wzmacniacza. Ale po wymianie jest przepaść w porównaniu z wersją Business. Moim zdaniem jak uda ci się kupić głośniki z L7 lub HiFi za 200-300zł to nie opłaca się brać tych dedykowanych z Allegro.
  11. Tak jak Marecki1977 pisze, wymiana samych głośników pogorszy jakość niskich ton. Membrana w basowych jest większa przez co część mocy ucieknie na pokonanie jej bezwładności. Jeżeli masz ograniczony budżet to ja zaczął bym najpierw od dorzucenia wzmacniacza. Będzie to lepszą opcją niż wymiana samych głośników, oczywiście najlepiej zrobić jedno i drugie. W kolejności wzmacniacz, a potem głośniki będzie na pewno o wiele lepiej niż na odwrót. Teraz możesz co najwyżej dorzucić głośniki wysokotonowe bo w podstawowym zestawie ich nie ma i taki zabieg jest w mirę tani i bardzo prosty, a przynosi znaczący efekt.
  12. Jeżeli za każdym razem skrzynia tak startuje z Launch Control to ośmielę się stwierdzić, że żadnej przewagi nad zwykłym automatem nie ma. Do tego zmiana z 1 na 2 bieg tak samo przeciągnięta ja w ZF-ie. Czy na każdym biegu jak wciśniesz pedał w podłogę tak przeciąga? Bo jak widać z 2 na 3 jest lepiej, ale wciąż nie idealnie.
  13. Ja jak wymieniałem to z tyłem też miałem problem. Z Przodem powinno być lepiej. Jak już trochę pojeździsz to napisz jak taki zestaw się sprawuje, szczególnie klocki.
  14. Runflat ma grube ścianki boczne przez co nie "pływa" na feldze, dzięki czemu lepiej czuć auto. Na lato mam ROF na 19", a zima zwykłe 18" i wyraźnie czuć różnice. Nie oznacza to, że na zwykłych jeździ się źle po prostu jest inaczej. Każdy rodzaj opony ma swoje wady i zalety, nie dzielił bym ich na gorsze i lepsze.
  15. Nie ma żadnego problemu z zwykłymi oponami i to jakie są felgi. Jedyna różnica to, że na Runflat-ach auto jest bardziej precyzyjne w prowadzeniu, ale za to czuć na kierownicy każdy kamyczek na drodze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.