Witam ! Niestety stwierdziłem że w tym roku nie dam rady nabyć auta typu M\\\ więc rozpoczął się proces doinwestowywania 330tki ;-] Pierwszym krokiem było naprawienie napędu xdrive z którego dochodziły trzaski przy ostrych startach. Tak auto trafiło do warsztatu Pompa ;]- A więc co zostało zrobione : -Regeneracja napędy xdrive (napęd pracuje ładnie, usztywnił się) -Wgranie nowego softu vtg (jest wyraźnie zrywniejszy gdyż szybciej spina napęd) -Wymiana filtra powietrza -Wymiana filtra oleju -Wymiana oleju -Uszczelnienie kolektora ssącego -Usunięcie klapek kolektora ssącego -Wymiana końcówek drążków -Wymiana oleju przekładniowego -Wymiana Silentblocków wahacza -Pełna geometria Następne kroki: -Usunięcie fizyczne dpf -Usunięcie programowe dpf -Program na 28x km -Być może wydech (na 335 style ;-]) -Mpakiet Niżej kilka fotek które dostałem od serwisu: http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/593/iacq.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/855/vbws.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/203/u5ho.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/580/s4xa.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/27/uy4d.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/691/k1wf.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/35/v0v1.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/199/i6l6.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/31/y3lr.jpg Co się zmieniło ? Napęd działa cicho (żadnych trzasków) ciasno (zero luzów) i zrywnie (nowy soft vtg). Poprawiło się też prowadzenie . Generalnie jestem bardzo zadowolony i polecam ten warsztat o którym dowiedziałem się od kolegi Gorik79. Pozdrawiam