Skocz do zawartości

Wojtek750

Zarejestrowani
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Krzeszowice

Osiągnięcia Wojtek750

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Olej (Castrol edge), filtry, płyny, świece, paski Akumulator, opony, nowe car audio :D Lakiernictwo (bo już pora było poprawić) Serwis klimatyzacji Opornik pierwszego biegu wentylatora No i chyba tyle...... bo psuć to się moja ślicznotka nie psuje..... Acha no i przebieg, obecnie ma 270 tys km
  2. No, argumentacja kolegi dyfra odnośnie Supry do mnie przemawia, skoro faktycznie ma różne mapy do różnych paliw to ani słowa. Natomiast co do Hondy to wałków na pewno nie wymieniał, bo co prawda chodziło mu po głowie założenie HKS'ów 272 ale go cena zmiotła z nóg. Nie wiem czy go ktoś zrobił w balona czy nie, piszę tylko to co widziałem.
  3. Napisałeś że z małego otworka pod korkiem zbiorniczka wyrównawczego nie leci płyn chłodzący i być może tu jest właśnie przyczyna; sprawdź drożność przewodu odpowietrzającego chłodnicę, to taki cienki gumowy prowadzi od chłodnicy lewym błotnikiem do zbiorniczka wyrównawczego. Po za tym zobacz jeszcze jak wygląda radiator w tej Twojej chłodnicy; czy nie jest zapchany jakimiś śmieciami, owadami itp, lub pogięty, wykruszone żebra i takie tam.
  4. Bardzo to ciekawe i pouczające tyle że to czysta teoria.... a tak się składa że nie dalej jak 2 tygodnie temu miałem w rękach wykresy z hamowni kolegi jeżdżącego Hondą CRX 16i VTi 160KM i ciekawa sprawa bo na paliwie 95 wykazało mu 153.6 KM a na power racing 165.2 KM a to jest różnica prawie 12 KM.... i tu już mam do czynienia z praktyką, a silnik ma całkowicie seryjny. Nie mam zamiaru nikogo do niczego przekonywać ani wszczynać nie potrzebnego zamieszania na forum ale jak żyję nie spotkałem się z taką teorią.... po za tym jeżeli by było tak jak piszecie to już dawno koncerny paliwowe odpowiadałyby za świadome wprowadzanie ludzi w błąd ( czytaliście chyba ulotki choćby orlenu o verwie ), jednak jak do tej pory nie słyszałem by jakakolwiek instytucja, bądź osoba zakwestionowała publicznie reklamowany tam przyrost mocy...
  5. Zgadza się, to nie jest seryjny silnik ale jakoś ciężko mi uwierzyć że silnik seryjny chodzi porównywalnie na każdym paliwie ( a nawet ktoś zasugerował że na 95 był mocniejszy niż na 98 :duh: ), a silnik który nie jest seryjny od razu wykazuje takie różnice w mocy..... Że już nie wspomne że z elementarnych zasad fizyki (wtryskiwacze raczej nie rozróżniają jakie paliwo jest w baku i podają taką samą dawkę czy to 95 czy to 98 a skoro podajemy taką samą dawkę paliwa o wyższej wartości energetycznej uwalnianej w procesie spalania to chyba wszystko jest jasne samo przez się) wynika że wyższa liczba oktanowa musi za sobą pociągnąć przyrost mocy....
  6. Heh, ogólnie jak autko wygląda to wiem... chodziło mi konkretnie o autko kolegi siara23, ponieważ kilka postów wyżej zapowiedział, że wklei w galerii zdjęcia swojej maszyny. Pozdrawiam!
  7. A powiedzcie w takim razie jak to jest, że np. Piotrek Dobrowolski ( osoba znana z TVN turbo, czy choćby tuning show) pisze o swojej Toyocie Suprze w jednym z magazynów tuningowych że na 115 oktanowym ma ona 1250 KM a na zwykłym 98 "tylko" 940 KM i zależy to w tym wypadku tylko od ilości oktanów.....
  8. Po pierwsze nic nie odczepiasz, bo chłodnica w E32 ma korek spustowy ( na spodzie chłodnicy po lewej stronie - od strony kierowcy, taki plastikowy na klucz nr 13, wkręcany pod kątem 45 stopni), po drugie wiem że piszą na opakowaniach żeby zlać trochę płynu dolac specyfik i uzupełnić wodą ale ja preferuję całkowite spuszczenie płynu i napełnienie wodą destylowaną ze specyfikiem ( ponieważ woda jest przeźroczysta w odróżnieniu od płynu i po operacji mam podgląd po kolorze wody co za syfy były w układzie). A stary płyn tak i tak musiałbyś wylać więc żadnej straty nie ma. A cały rozpuszczony syf jak najbardziej będzie widoczny.
  9. Oczywiście że możesz spuścić płyn z nagrzewnicy, ustawiasz temp. na full i po sprawie. Co do środków czyszczących układ chłodzenia polecam co następuje: Radiator flush z Valvoline, CRC10330110 z CRC, AS 107 z Prestone. Wszystkie do nabycia w Inter Carsie. Ja osobiście używam tego pierwszego, przed każdą wymianą płynu chłodzącego ( ostrozności nigdy za wiele :mrgreen: ). Ewentualnie tu masz używaną chłodnicę za 110 zł: http://www.allegro.pl/item115494082_chlodnica_bmw_e32_730_735_750_oryginal.html
  10. A że tak zapytam zupełnie nie na temat; kiedy będą zdjęcia tej Alpiny? Bo chętnie obejrze jak owo cuś wygląda.
  11. Ja 10 litrów na trasie osiągam bez problemu (wg kompa i obliczeń, zbiegiem okoliczności u mnie się pokrywają :mrgreen: ), poniżej nigdy mi się nie udało zejść. (Opony seryjne 225/60/15 96W).
  12. Dyskusja nader ciekawa tylko nie wiem na jakiej podstawie wyciągacie takie wnioski, ponieważ średnica felgi nie ma nic wspólnego z szerokością opony która będzie do niej pasować.... Szerokość opony i to czy rant będzie wystawał czy też nie zależy tylko od SZEROKOŚCI danej felgi, a akurat w opisie aukcji nigdzie nie widzę podanego tego parametru. Po za tym generalnie się zgadzam że na nasze warunki i do tego autka to raczej 205 niż 225.
  13. Hmmm pomysł ciekawy, tylko trzeba będzie wprowadzić składkowe na lizaki :mrgreen: No i kolega robertbmw na dzień dobry będzie mógł sobie otworzyć hurtownie lizaków :cool2:
  14. W takim razie wynika z tego że musieli montować różne anteny do telefonów, bo moja jest sporo krótsza, i nie ma tego zgrubienia w połowie anteny.
  15. Jeżeli chodzi o wygląd tej BMW to rzeczywiście z tego co widać na zdjęciach brzydka nie jest a i wyposażenie ma dość bogate, cenowo jak na auto z uszkodzona uszczelką pod głowicą też w normie.... ale.... jest jedno podstawowe ale za to bardzo duże; zastanówmy się co było przyczyną padnięcia owej uszczelki pod głowicą - auto ma założony sportowy wydech, oznaczenia M-power na klapie, aluminiowe nakładki na pedały, białe zegary; czyli standardowy pseudo tunning + padnięta uszczelka pod głowicą - wniosek: kierowca jest osobnikiem który jeździł jak wariat wyciskając z auta co tylko się da aż go zajechał. Zwróć też uwagę że autko ma automatyczną skrzynię a taka skrzynia raczej do ulicznych wyścigów i innych szaleństw nie specyjalnie się nadaje, skoro tak dbał o auto że aż uszczelkę rozwalił to równie prawdopodobne że kręcił auto na N i wrzucał na D żeby wieksze wrażenie zrobić a to by oznaczało że skrzynia niedługo skończy swój żywot co pociąga za sobą spore koszty. Dalej, piszesz że potrzebujesz auta ekonomicznego a zwróć uwagę że to autko jest bez lpg więc znowu dodatkowe koszta, po za tym pozostaje pytanie czy sprzedawca jest osobą uczciwą ( ma tylko 14 punktów) i czy aby napewno padła tylko uszczelka pod głowicą. A tego patrząc na zdjęcie w internecie raczej Ci nie powiem. Choć jego okreslenie "jeżdżąca" nie wprawia mnie w optymistyczny nastrój, bo znuwu powstaje pytanie że skoro on uważa ją za jeżdżącą to jak długo nią jeździł z padnięta uszczelką i jakie jeszcze dzięki temu spustoszenia poczynił w silniku? Wniosek końcowy: odradzam to autko, chyba że masz kogoś znajomego mechanika który pojedzie z Tobą a sprzedawca zgodzi się na diagnostykę samochodu na warsztacie przed zakupem, ale i tak uważam że to przerost formy nad treściom, bo jak sobie dodasz koszt sprowadzenia tego auta ( bo ja bym nim z padnięta uszczelką na ulice nie wyjechał), koszt naprawy a następnie montażu lpg to nie wiem czy to jest opłacalne. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.