Skocz do zawartości

marcin530

Zarejestrowani
  • Postów

    144
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcin530

  • Urodziny 25.02.1979

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było:e30 coupe E36is E39 2.0 e39 2,5d
    E61 530d E60 535d Jest x1 2.0d E39 3.0d

Osiągnięcia marcin530

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

1

Reputacja

  1. marcin530

    BMW E39 rozmiar opon

    Dzięki wielkie to można kupować oponki.
  2. marcin530

    BMW E39 rozmiar opon

    Panowie kupiłem felgi Rondell 0021 18 cali przednie 8.5J et 13 i ty 10J et 18 do e39 turing.Pytanie do znawców tematu jakie oponki trzeba na nie wrzucić żeby to dobrze było i dobrze wyglądało? Zawieszenie seryjne w aucie.
  3. Tak masz racje laicy powinni odpiąć aku.Ja już z przyzwyczajenia i oporu pracy przy bawarkach nie mam na to czasu.Ale trzeba uważać na kabelek z zasilaniem a i przy odpięciu aku niestety trzeba postprzątać w kompie bo przy zaniku napięcia wszystkie moduły zapiszą błąd spadku napięcia a nie każdy z nas ma Disa Inpe czy cokolwiek.Ale fakt faktem aku powinno się odpiąć.Pozdro Marcin530d SPA BMW NYSA :cool2:
  4. Panowie po co skrzynie opuszczać i kombinować???.Najprościej zrobić to tak jak z Rogerem to robimy.Kolektor ssący do góry przy okazji sprawdzenie świec zarowych,i po i kolei zasilanie od rozrusznika które idzie do alternatora i cieniutki kabel na rozruszniku od bendixa.Musimy jednak pamietać że na kablu który leci do górnego słupka na kielichu do ładowania jest cały czas napięcie i z tym trzeba uważać.Następnie mamy dwie śruby gwiazdkowe jedna jest pod rozrusznikiem a druga u góry.Odkręcamy je nasadką 10 z dłuższą grzechotką najlepiej z kątową głowicą .10-tka pasuje na gwiazdke jednak wiadomo najlepiej stosować ori nasadke gdy jest mocno zakręcone.Od strony dołu też kilka razy wyjmowaliśmy rozrusznik ale jest problem z tą górną srubą .Ściągając kolektor nie potrzeba kompletnie rozkręcać dołu a przy okazji można sprawdzić inne tematy(cieknące klapki, kabel zasilania sterownika świec zarowych bo wiadomo że w naszych trzy litrówkach lubi sie nadpalić). I tylko tak to robimy bo po co pchać ręce do rozrusznika mając kolektor ssący nad nim.Wydaje mi się że jest wygodniej.Pozdro Marcin530d :cool2:
  5. Miałem ostatnio podobną przygode z tym że to miła pani nie chcący wyjechała mi i lusterko uleglo uszkodzeniu czyli plastik od przodu połamany i wkład lustra pobity.Kupiłem od kumpla całe lusterko z obudową i stelażem.Wkład oczywiście fotochrom podświetlane od dołu i podgrzewane.Te kupione było z modelu z 2006r inna wtyczka ale kable te same proste podlutowanie i śmiga.Żeby u Ciebie to banglało musisz kupic ori wkład z alledrogo widziałem za 150złi jego podlutujesz do wtyczki wsuwki na ogrzewanie i musi chodzić.Ja już to porobiłem teraz czekam na wycene i pieniązki z ubezpieczenia.Pozdro Marcin 530d :cool2:
  6. Na pewno masz dziurawą chłodniczke EGR-u te właśnie objawy nie ściągaj głowicy bo zrobisz sonie wydatek :cool2:Pisałem gdzieś już o tym
  7. Obejrzyj tłumik drgań, ja miałem podobnie zapach gumy w kabinie niedługo po tym nowe Corteco zostało zmienione
  8. Wypalający się filtr cząstek stałych prawdopodobnie kolego... :norty:
  9. Miałem podobny przypadek zeby nie powiedzieć że dokładnie ten sam...Wymieniłem regulator Valeo.i obroty tez plywały.W Disie jest zakladka odnośnie alternatora czyli ladowanie i obciążenie jego podczas pracy.Prosty test zapaliłem wszystko mozliwe i obserwacja.Na obciązonym alternatorze pojawiło sie wysokie obciążenie a obroty dalej falowały.Stwierdzilem że skoro regulator wymieniony to powinno byc oki,ale niestety cos się sypło w nim samym.wymiana alternatora i po problemie.Aku też wymieniłem i rejstrowałem od tej pory cisza.Ale w ostatnim czasie (3miesiace)z Rogerem wymieniliśmy chyna z 6 alternatorów w E60-tkach.To chyba na wiosne nagminne w tym modelu.Pozdro Marcin530D
  10. W bagażniku pod podbitką masz po lewej stronie długi imbus we wnęce.Uchylasz podbitke dachu i posrodku między głośnikami w suficie musisz napacać kułeczko z linkami.W środku tego koła masz miejsce na tego imbusa i nim kręcisz żeby domknąc awaryjnie szyberdach.Przednia większa część się chowa w dach cała zaś tylna ta mniejsza jest jedynie uchylna ona się nie chowa całkowicie.
  11. Pooglądaj dokładnie turbine dojście oleju powrót i powietrzne do icka itd.Pęd powietrza ciągnie ci olej na całą reszte. :cool2:
  12. Zamyka się jak naciśniesz styk pod klapą ale mam nadzieje ze idzie to zaprogramować 1 naciśnięcie otwieranie 2 przytrzymanie powtórne zamykanie
  13. Mam hydrauliczny napęd właśnie :D :D :D
  14. :D Artur wielkie dzięki za super zrobioną robote.Oprócz tego co zrobimy wysyłkowo (Head Up) i Mp3 we wtorek. Wszystko śmiga wspaniale :cool2: :cool2: :cool2: Lustereczka :cool2: navi :cool2: Łącznośc z telefonem + zczytywanie książki tel :cool2:.Zrobiłeś robote konkretnie i profesjonalnie a sam wiesz że z braku czasu długo na to czekałem.Ale było warto znów się spotkać i zrobić kilka fajnych modów i naprawy tego co długo bolało moją bawarke.Serdeczne dzięki we wtorek po południu będziemy się podpinać on-line :arrow: BMW. :cool2: :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.