zdunekm
Zarejestrowani-
Postów
95 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
nie powiem
-
Lokalizacja
lubuskie
Osiągnięcia zdunekm
Entuzjasta (6/14)
0
Reputacja
-
Dokladnie tak jak piszesz. Moim zdaniem i tak do konca soczewka bixenon nie zalatwia sprawy porzadnego oswietlenia przodu. wymagany jest jeszcze reflektor dalekosiezny aby oswietlal kilkaset metrow do przodu. Soczewka BIxenonowa po prostu szeroko oswietli nam droge . Kolega ma w Audi C6 sam bixenon i mimo ze swieci mocniejszym swiatlem ( xenon ) to zwykla zarowka H7 z drogowych w e39 swieci dalej i lepiej niz sama soczewka bixenon. Połaczenie Bixenonu + zwyklej zarowki H7 daje dopiero super efekt i wykorzystanie technologi XENONowej w 100%. Soczewki HELLA tak swietnie nie oswietlaja drogi jak japonskie. Przekonałem sie osobiscie jak swieca soczewki bixenon w INFINITI FX35 i hondzie accord . Roznica miazdzaca. Kilka filmików jak dziala soczewka bixenonowa http://www.youtube.com/watch?v=hrNiCVmn2ko
-
Ja u siebie rowniez zamontowalem soczewki Bixenon od audi a6. Zmienilem tez palniki na XENOTEC D2s 6000K . Podlaczenie proste do wtyczki od drogowych. W miejsce zarowek h7 zamontowalem rowniez zestaw HID 6000k. Swiatlo rewelacja polecam przerobke kazdemu !!! Jesli chodzi o swiatlo drogowe to wiadomo jest lekka strata bo trzeba odczekac kilka sekund by HID-y sie rozswiecily a drogowe powinny swiecic od razu , wiec przeslona z soczewki nadrabia ten czas rozświecenia HIDów H7. Co do swiatel do jazdy w dzien DRL to po aktywacji po prostuu przeslona bedzie caly czas podniesiona ( pod napieciem) poza tym w moim przypadku to odpada gdyż przetwornica musi miec napiecie od 9 V a zwykla zarowka swieci 20% swoja mocą . Zamieszczam swoje zdjecia swiatla mijania 6000k oraz drogowe z soczewki BIxenon + HID h7 6000k PS: Mam na zbyciu soczewki BIXENON od audi A6 jakby ktos potrzebował http://img24.imageshack.us/img24/2742/dsc0623h.jpg By zdunekm at 2012-08-15 http://img717.imageshack.us/img717/3229/dsc0621vm.jpg By zdunekm at 2012-08-15
-
Ja u niego zegary robilem, też elegancko wszystko swieci i niedrogo ! Gwara 18 miechów
-
Podsumowując, czyli teoretycznie mogę sobię odblokować dogrzewanie kabiny? Jak? Za pomocą jakiegoś "fejsa" zapewne? INPA, BMW SCANNER 1.4, DIS
-
Ale dziwna sprawa, żebym je miał, skoro po rozkodowaniu VIN nie ma słowa o tym. Powinien chyba też być pilot? A menu mam tylko "przewietrzanie wnętrza" Dzisiaj zauważyłem ciekawą rzecz: wsiadłem do auta i zacząłem słyszeć jakby pracujący silniczek, trwało to ok. 20-30sek. Dochodziło z okolicy lewego nadkola. Czyżby to miało być dogrzewanie silnika? Temp. była ok 15 stopni na zewnątrz. Nie wiem czy jeszcze mnie to auto zaskoczy;-) Masz webasto zgodnie z naklejka. Dogrzewa silnik i kabine, ale aby kabine dogrzewalo trzeba odblokowac je. Silnik pracujacy przy odpalaniu auta to wlasnie dogrzewanie silnika. Bedzie pracowalo nawet po wlaczeniu silnika i jego wylaczeniu. Przyspiesza dogrzewanie silnika by w silnik szybciej doszedl do swojej temperatury oraz w kabinie bylo cieplej . Aby pilot zadzialal trzeba miec sterownik do sterowania webastem calosc kosztuje okolo 1000 zł. zawiera moduł do sterowania bezprzewodowo webastem oraz pilot. We VIN nie bedzie o tym wzmianki bo webasto kazde 525 i 530 posiada, z tym ze albo tylko samo Z albo Z/C ( silnik albo kabina albo wszystko ) w zaleznosci czy posiada monitor 4/3 ,16/9 czy nawet zwykly MID. Po odblokowaniu na menu pojawi sie opcja STANDHEIZUNG lub po angielsku AUX. HEATING http://img821.imageshack.us/img821/4321/as3id49s.th.jpg Uploaded with ImageShack.us Jest tak jak napisałem wczesniej. Jesli mamy odblokowana opcje dogrzewania kabiny ( STANDHEIZUNG - ang. AUX.HEATING ) to po nastawieniu zegara jesli jest ponizej 16* wlaczy sie dogrzewanie a jesli jest 16* i wiecej to wlaczy sie przewietrzanie ( STANDLUFTUNG - ang. AUX. VENTILATION ) Mozemy wymusić dogrzewanie nawet jesli jest powyzej 16* ale wlaczajac tryb bezposredni. DIRECT MODE. W instrukcji obsługi jest opisane szczegolowo jak włączyć dogrzwanie kabiny oczywiscie po odblokowaniu z monitorami oraz dla wersji ze zwyklym wyswietlaczem MID
-
Pod maska przy lewym kielichu powinienes miec naklejke WEBASTO thermo top Z/C . Byly 2 typy webasta Z czyli tylko silnika oraz C czyli kabiny. Jesli masz Z/C to dogrzewa silnik i kabine, ale aby kabine ogrzewalo to musisz miec odblkowana ta funkcje. Nie trzeba miec monitora mozna miec wyswietlacz MID. Webasto znajduje sie pod lewym nadkolem pod nogami kierowcy.
-
Webasto po nastawieniu zegara uruchomi sie dopiero jak temperatura jest ponizej 16*. Wszystko masz sprawne i jest tak jak byc powinno. Mozesz jedynie wlaczyc tryb bezposredni to wtedy bedzie grzalo od razu.
-
[E39] Multifunkcja i tempomat - dołożenie - od 09/98
zdunekm odpowiedział(a) na thenygoos temat w Zrób to sam - gotowe recepty
Witam. Bardzo dobrze ze mozna dolozyc multifunkcje do e39 i to tylko za pomoca 3 kabelkow :) posiadam taka kompletna kierownice po lifcie. Jak ktos chetny to odsprzedam tanio. pzdr -
instrukcja jak sie dostac do lamp po liftingu, wymiana regulatorow, rozklejanie : http://www.odometergears.com/subpages/E39_Headlight_FAQ.pdf
-
Jesli chodzi o zasilanie to ciagniesz tylko + jesli masz podgrzewanie siedzen. a jesli nie masz to i tak siedzenia beda masowac z konstrukcja auta. + podciagnij sobie od telefonu czy od zapalniczki. Wazne aby byl bezpiecznik po drodze. Oryginalnie sa 2 bezpieczniki 30A dla kierowcy i pasazera. Co do tematu pamieci to trzeba to wszystko podlaczyc po jakis modul. Do tego lusterka i regulacje kierownicy jesli masz elektryczna noi wiazka kabli od przycisku M123. Nie oplaca sie w to bawic i rozkladac polowy auta. Mi wystarczy samo pelne sterowanie z pompowaniem i lamaniem. pzdr
-
Odswiezam temat pamieci. Czy ktos juz cos ruszyl w tej sprawie ?? ja rowniez przekladalem siedzenia na pelna elektryke i niestety zostal problem pamieci.
-
Witam ja mam takie pytanie chcilabym zamienic takie fotele od e38 do swojego e39 sa elektryczne i z oparciem lamane pytanie takie: czy ruszy ich sterowanie ?? patrzylem na kable kierowcy to mam 5 kabli a pasazera az 8 !! czy ruszy sterowanie siedzeniami ?? siedzenia od e38 sa z konca 98` wiec juz ta sama kostka co w moim e39 2001` kto wiec cos w tym temacie?? pzdr
-
H20W swieci za mocno i stopi oprawke w ktorej jest zarowka, wiem bo sprawdzalem, daje troche mocniejsze swiatlo noi ciagnie zbyt duzo pradu. H20W jest dluzsza takze tez nie wchodzi we fabryczne gniazdo . PS: Jesli chodzi o H10W jesli jest ciezko do zdobycia to jest mozliwosc wyciagniecia ich z podswietlenia lampy nad lusterkiem wstecznym. Zarowek sa 2 sztuki , sluza jako lampki do czytania. Kazda e39 je posiada W ich miejsce mozna wsadzic slabsze. 5 watowe
-
Witam, moje pytanie czy jest mozliwosc wlozenia jakiejs mocniejszej zarowki w miejsce podswietlenia ringow niz fabryczna H10W ?? nie chodzi mi o diody bo to beznadzieja , ale np. CCFL same przetwornice i jakis zarnik ?? pzdr
-
Pytanie natury technicznej lekkiego kalibru.... Reflektor
zdunekm odpowiedział(a) na Krzysiek32 temat w E39
Zgadza sie ale problem dotyczy lamp po liftingu gdzie regulatory sa dostepne w ASO oczywiscie pod innym numerem niz te z lamp przed liftem ale aby je wymienic w nowych lampach trzeba rozklejac opalarka albo piekarnikiem przednia szybke. W starych lampach e39 jak i e36 cala lampe mozna bezproblemowo rozkrecic na czynniki pierwsze jedynie szkielka sa na silikonie a tu niestety pech, podobnie jak dostepnosc szybki w lampach z ringami, tego elementu po prostu nie ma i jestesmy zmuszeni do kupna calej nawej lampy. Po prostu masówka firmy HELLA gdzie wszystkie jej elementy sa ze slabego plastiku. Moge przytoczyc tu rowniez problem zarowki H10W ktora jest w malym elemncie wtopiona-oswietla ona swiatlowody ringow. Zarowka spalila mi sie ale ze nie mozna jej wymienic jako osobnej czesci tylko caly element do ringow przecielem ja piłka i skleilem. Po prostu jeden wielki badziewny PLASTIK.