Skocz do zawartości

lukasz050983

Zarejestrowani
  • Postów

    79
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukasz050983

  • Urodziny 05.09.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 335i
  • Lokalizacja
    Londyn\Wroclaw

Osiągnięcia lukasz050983

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Czy blow off to wiosk? Czy ja wiem? Co do mapy. Tak, jak zgasisz auto to na drugi dzien po od paleniu dalej mamy mape 5. Wszystkie mapy zapamietuja poprzednie ustawienia jb4 na danej mapie jak np.: wlaczone DTC, I wiele innych opcji jb4.
  2. Wcale nie jest to gadzet, gdy przepustnica sie zamyka wzrasta cisnienie w ukladzie dolotowym I tu blow off ma za zadanie zmniejszyc tego cisnienienia I dzieki temu turbina nie zostaje do konca wyhamowana. Gdy zamyka sie przepustnica w tym momencie turbina w drastyczny sposob sie zatrzymuje, co nie wplywa dobrze na jej zywotnosc. I o ile sie nie myle blow off zmniejsza efekt turobo dziury.
  3. Link do dokladniejszego opisu map I samego jb4 http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=10605
  4. Tak mapa 8 to tz. Mapa econ. Czyli jb wymusza tryb awaryjny I odlancza tyrbiny. I dla tego trzeba zresetowac auto ze bym zmienic mape. 5 ustawia parametry do danej sytuacji jak np. Jakie paliwo, zmieniony wydech, filtr dolotowy itp. Caly czas dostosowuje sie zmian. Mapa 6 samemu mozesz ustawic , oczywiscie jak ma sie pojecie. Wystarczy paptop sciagniete z ich stronki oprogramowanie I dzialasz. Jb4 ma wypuszczony kabel usb. Dzieki temu programowi mozesz tworzyc wlasne mapy, czytac bledy, ogladac parametry samochodu podczas jazdy I wiele innych...
  5. Wszystkie operacje mozesz wykonywac pod czas jazdy. Za pomoca przyciskow na kierownicy. A wyswietlaczem menu jb4 jest predkosciomierz(opcje) obrotomierz (podopcje). Nie bylem jeszcze na hamowni. Wieczny brak czasu.
  6. Map 0: Stock bypass. This is the only map you may use the OBDII diagnostic port with. Set to map 0 before dropping off for service, using a BT, etc. Map 1: 13psi (suggested for most stock applications) Map 2: 14.5psi (suggested for those with downpipes and 93 octane) Map 3: Progressive meth mapping with flow sensor failsafe. See guide to enable. Meth use isn't supported/suggested without a flow sensor and map 3. Map 4: Stock map w/ CAN active. Allows full logging and in dash gauges on the stock mapping. Map 5: Autotuning map. Boost ranges between 12-17psi based on your cars octane, conditions, and modifications. Fully E85 compatible. If using E85 we suggest around 30% to start. Refer to the E85 FAQ for addl info. Map 6: User defined map generally only used for diagnostics or troubleshooting. Map 7: Race gas map. 18.5psi peak boost on the G5 ISO. Requires straight 100-104+ RM2 octane unleaded racing fuel. The expensive stuff. We do not suggest using leaded racing fuel. Map 8: Economy / Non-Turbo map. Triggers a 3100 "reduced power mode" code while active. After switching back to a normal map you will need to restart the car for the code to clear. Co do map, kazda jest inna I do czegos innego sluzy. Dla mnie? Mapa 7 jest zaje.... z wysoko oktanowym paliwem totalna miazga nie to auto. Przyrost mocy jest bardzo duzy I inponujacy. Co do downpipes, do tego jest mapa nr.2 I bledow nie ma. Ale chlopaki z burgertuning wymyslili zajefajny gadzet I problem znikl calkowicie. Jb4 ma wiele, wiele innych opcji. Jak robisz upgradey w aucie typu cooler itd dobra jest mapa 5 tz. Auto tuning.
  7. To jest co nie co o JB4... ''How about up to 80hp to the wheels (100hp crank) on a completely stock car, up to 160hp to the wheels (200hp crank) on factory turbos, or up to 250hp to the wheels (312hp crank) on a fully modified car with hybrid turbos? The JB4 features a simple plug and play installation harness and built in deletion of hidden "tuner detection" codes. Compatible with all ECU versions. With over 15,000 in use and tens of millions of customer miles driven the JB4 has proven time and time again to be the safest and easiest way to extract the true potential from your N54 twin turbo!''
  8. Dzieki :D Wydech byl zalatwiony po znajomosci okolo 400 funtow. Tutaj dodaje link. Na ich stronce mozna zobaczyc wszystkie wykresy poszczegulnych map. http://www.burgertuning.com/ Ps. Mapy mozna zmieniac w kazdym momencie. Za wyjatkiem mapy 8..
  9. Witam miesiac temu wymienilem caly wydech ale bez katalizatora. I od tego czasu wyskakuje check engine. Po sprawdzeniu okazalo sie ze to:Fault code- P0036 H02S- Heater Control Circuit Location- ( Bank 1, Sensor 2 ) I teraz, czy mogli uszkodzic sonde przy mymianie wydechu? Czy jest moze nie szczelny na laczeniach...? Czy ktos moze spotkal z tym problemem? I zauwazylem spadek mocy I wieksze spalanie.. prosze o pomoc.
  10. W tym momencie zmienialem mapy na mniej agresywna. :-)
  11. piekny kolor :) no I 335i :) fajna furka :)
  12. Dodalem krotki filmik po montazu nowego system.
  13. Dzisiaj rano odebralem pelen system Millteka. jurto bedzie montaz :) I filmik z dzwiekiem :) http://images40.fotosik.pl/2069/a8ce849fbc71bbacmed.jpg http://images34.fotosik.pl/681/47965f6a671af157med.jpg http://images34.fotosik.pl/681/f0aad02ca8fb6ba4med.jpg
  14. Mam nadzieje ze w lipcu na Nurburgring :)
  15. To jedna z najlepszych ''335'' jaka widzialem. Jest dla mnie inspiracja. Ja powoli doprowadzam moja. Wlasnie ze stanow leci do mnie full exhaust system. Gratuluje pomyslow I furki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.