Skocz do zawartości

goldinhio

Zarejestrowani
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 M47N 2003, E91 M47N2 2007
  • Lokalizacja
    Brzeg

Osiągnięcia goldinhio

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Auto nie ma DPFa, na liczniku żółty podnośnik, w iDrive informacja serwisowa: "diesel particle filter". Niby proste pytanie - jak to skasować żeby odliczało od nowa bo na pewno było ustawione na konkretny przebieg. Pojawiło się bodajże przy 209tys. km. Nie ma żadnych błędów po podłączeniu pod INPĘ.
  2. Wszystko się resetuje oprócz tego filtra (klocków wiadomo, nie próbuję). Standardowo leci to kółko czy też zegareczek bo tak to mniej więcej wygląda, po czym wyświetla się ------ km i tyle... Jest na to jakiś inny sposób?
  3. Reset jest ale nic nie powoduje - żadnej zmiany.
  4. Hej, jak w temacie. Samochód E91 318d, bez DPFa, w iDrive informacja serwisowa "diesel particle filter" + żółty podnośnik. INPA nie wyrzuca żadnych błędów, chodzi o same skasowanie informacji, która zapewne jest związana z przebiegiem. Przy okazji wymiany oleju i filtrów chcę się tego pozbyć bo rzecz jest drażniąca :D Dodam, że z poziomu ukrytego menu niestety nie da się tego zrobić, reset manetką nic nie daje :( Ma ktoś jakiś pomysł? P.S. Wesołych Świąt dla wszystkich forumowiczów!
  5. A coś się dzieje z autem, że robiłeś? Zrób test przelewowy, powinien rozjaśnić sprawę. Korekcje w inpie to nie jest tylko praca samego wtrysku :!:
  6. Kiedyś montowałem przegub tej firmy w 626 i nie było z nim żadnych problemów :cool2:
  7. Jak będziesz chciał to odezwij się na priv. Powinienem mieć 4 sztuki tego.
  8. goldinhio

    [E46] Jaki kolor felg ?

    Ja w tym roku zrobiłem takie na czarno bo stwierdziłem, że będą się dobrze komponować z ciemnymi elementami karoserii typu klamki i listwy. Co do srebrnego nadwozia też bym zaryzykował na czarno - byłby ciekawy kontrast :cool2: Mój wygląda tak: http://images63.fotosik.pl/339/7c3a9fa137b4bbdb.jpg http://images64.fotosik.pl/339/248cec9fb27cd71b.jpg
  9. Weź drugą osobę i niech podłączy pompkę na krótko tak żeby pracowała i odpal auto. Jak odpali zainteresuj się sterownikiem pompy paliwa. Pompy progowej nie ma - tam jest tylko dogrzewacz paliwa. Pompa jest z prawej strony zbiornika paliwa
  10. Wszystko jak rozebrałem było jeszcze dziewicze. Dzięki za pomysł z tym przekodowaniem :cool2:
  11. Witam. Koledzy podrzućcie jakieś pomysły, komputer wyrzuca błąd spalonych żarówek, na wyświtlaczu navi pokazuje następujące komunikaty: Turn indicator rear right failure, Turn indicator front left failure, Fog light rear right failure, Rear light left failure. + do tego wszystkiego szybko migające kierunkowskazy. Problem polega na tym, że wszystkie żarówki świecą i są dobre :duh: Pacjent E91 318d 2007r Moje pomysły ograniczyły się do rozebrania lamp w klapie i oglądnięcia styków - wszystko jak nowe :| INPA wyrzuciła następujące błędy: A8BC A8C2 A8C0 A8B9 A8B3 A8B0, po skasowaniu nie wróciły ale błąd żaówek świeci się dalej :mad2: Ma ktoś jakiś pomysł?
  12. Czerwony. Nie wydaje mi się żeby była różnica ale dla pewności może wypowie się ktoś jeżdżący benzyną
  13. Lej śmiało Mobila 220. Rok temu wymieniałem w mojej E46 i do dzisiaj zero problemów. Jedna litrowa buteleczka wystarczy.
  14. Daj znać co to jest jak dostaniesz bo też się tym interesowałem
  15. Pytam bo przyszło coś do mnie i nie wiem czy to jest to za co zapłaciłem :duh: Byłem przekonany, że tył powinien wyglądać tak: http://img.auctiva.com/imgdata/1/7/0/1/7/8/7/webimg/580574817_o.jpg Czyli jeden i drugi to oryginały? wykonane przez różnych producentów o tym samym numerze BMW :?: Pytanie dość istotne bo z tego co się orientuję to z trwałością zamienników nie jest najlepiej, ale mogę się mylić...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.