Skocz do zawartości

Mag1

Zarejestrowani
  • Postów

    115
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e90

Osiągnięcia Mag1

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Ja również szukam felg do swojej trójki znalazłem ogłoszenie http://tablica.pl/oferta/felgi-do-bmw-e90-e91-e92-e93-CID5-ID2pY3D.html#xtor=EREC-55-[id1]-20130305-[displayLink]-6954271@1-20130305180259 pasują do standardowego zawieszenia ,a ja ma M technik.Nie wiem czy będą pasować.Zastanawiam się czy do srebrego lakieru będą pasować ?
  2. Mag1

    E90 felgi ET

    Witam.Ja również szukam felg do swojej buni.Znalazłem felgi 18" chromowane w ogloszeniu,ale nie wiem czy bedą pasować do standardowego zawieszenia.http://tablica.pl/oferta/felgi-do-bmw-e90-e91-e92-e93-CID5-ID2pY3D.html#xtor=EREC-55-[id1]-20130305-[displayLink]-6954271@1-20130305180259
  3. Akurat kanał jest Ci niepotrzebny.Jak leci pomiedzy blokiem a pompa trzeba kupic oryginalny oring (lekko przesmarowac silikonem wysokotem.) ,jesli z pompy mozna ja rozebrac i uszczelnic.Robilem to i nie ma problemu (przejechane 40.000) Jesli chcesz kupic nową pompe to LUK koszt ok 600-800 zł (poł roku temu chciałem kupic dla kumpla -niestety nie bylo tylko orginał ok 1200 zł w ASO) wiec wymieniłem mu oring i po klopocie .Trzeba zdjąc podszybie zeby ulatwic sobie dostep do srub Jak poszukasz w sieci to znajdziesz krok po kroku jak to zrobic -roboty na 2-3 godz. Z odmą jest troche zabawy -tez opisane jak wymienic w N46 bez zdejmowanie kolektora .Tu trzeba miec troche smykałki do mechaniki.
  4. Roznica miedzy lejem Castrola a np . Motula ktorego uzylem jest niewielka Motul spalalal o 100 ml na 1000 km mniej. Czy warto nie wiem :?:Najwazniejsze zeby wymieniac w terminie i pinowac stanu
  5. W N42 były wadliwe napinacze ale te silniki nie były montowane w e90, kolego jak nie wiesz to pisz bzdur tam nie ma vanosa tylko valvetronic ... Widzę, że nawet jak ktoś totalnie nie ma wiedzy w danym temacie to musi swoje 5 gr dołożyć. Nie pij nic jak piszesz bo to nie idzie w parze!!!!!!!!! :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: N46 B20 bmw e90 320i -double VANOS i Valvetronic Niech koledzy podsumuja twoj post :duh:
  6. W tym modelu byly wadliwe napinacze lancucha rozrzadu (trzeba sprawdzic w ASO ) tyle co pamietam sa one hydrauliczne ,wiec jak olej jest jeszcze zimny mogą zle działac.koszt ok.300 zł.( przy okazji mozna zobaczyc lancuch)Moze byc vanos ,albo poprostu brudny elektrozawor vanosa.Rowniez pompa prozniowa wydaje klekot -bylo juz opisane.Najpierw podlacz go pod kom. sprawdz ASO BMW akcje serwisowa na napinacz mimo to warto go spradzic.
  7. Zalezy jak byl serwisowany,co bylo robione.To nie sa stare dobre diesle.Moim zdaniem najgorszy do kupna przebieg.Kiku moich znajomych sie otym przekonało- turbina , kolo dwum. DPF to moze Cie czekac przy ok. 200 000 tys km.Sprawdz w ksiązce co było.
  8. Przypatrz sie na oslone wlotu powietrza.Widac ,ze jest porysowana co moze swiadczyc o tym ze niejeden klucz tam lezał,albo przez dlugi czas lezala na boku :idea:
  9. Błyszczy sie jak by wyjechał z salonu. :D Sprawdz najpierw czy przypadkiem nie miał dzwonu. :!: Szkoda ze nie ma ksenonow,a srodek szary ja papier.Plusem jest navi.
  10. I po opłatach wychodzi w Polsce :D jakieś 32-35 tyś zł
  11. W polsce jest zasada lancuszka a polega ona na tym ze : handlarze robią w ch.. kupujących,handlarzy robią w .... celnicy ,ktorych w .... robią murarze budujący im chalupy a tych z koleji robią w ....pracodawcy itd.itd. W tym kraju trzeba znac sie na wszystkim zeby nie zostac wydymanym :duh:
  12. W Polsce nie ma okazji :!: Jak chcesz kupic tanio e90 -tke to odpusc sobie.Chytry dwa razy traci i na to czekają handlarze. Temat wałkowany do bólu ,a i tak dużo ludzi nierozumie. :duh: Na Twoim miejscu pomyslał bym predzej-wplacilbym kase do Amber G. poczekał bym na procent,wtedy bym kupił e90 w cenie 15000 zł ( wpłacajac zaliczke na konto na Cyprze) i jeszcze by zostało :D
  13. Akurat silnik w 320i n46 jest najbardziej bezawaryjny ze wszystkich R4 :cool2: Jest lepszy niz pozostałe R4 po lifcie.! Natomiast R6 borykają sie z tzw.problemem cykania popychaczy.Wszystko zalezy od stanu i przebiegu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.