Skocz do zawartości

vakial

Zarejestrowani
  • Postów

    146
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 177PS 2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia vakial

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Wpisz sobie w google numer części 11318578943 - zestaw naprawczy górnego łańcucha - na obrazku masz ładnie pokazany łańcuch z ogniwem do zakucia. U mnie wymieniali w ASO w ten sposób górny łańcuch tj przez rozkucie starego i założenie ww.
  2. Po przeczytaniu powyższej informacji zastanawiam się czy problem nie dotyczy też aut na rynek europejski. U mnie od czasu do czasu (bardzo rzadko) czuć zapach jakby palonego plastiku z nawiewu. Ciekawe czy to przypadkiem nie ta wada.
  3. U mnie wymiana kompletu sprzęgła rozwiązała problem
  4. No to faktycznie dziwna sprawa. Wtrysk bym w takim razie wykluczył bo 3 pokazują to samo.
  5. Najtaniej i najprościej będzie tak jak radzi kolega powyżej - zamienić wtryski miejscami. Jeśli nadal będzie wysoka korekta na tym samym cylindrze to problem może tkwić w słabszej kompresji.
  6. Podzielę się swoim doświadczeniem w temacie. Irytujący rezonans i buczenie pokrywy silnika rozwiązała u mnie wymiana gum mocujących ową osłonę z tyłu silnika o numerze 17 11 1 712 911 oraz z przodu 11 14 7 799 108. Dudnienie na wolnych obrotach było dosyć głośne. Przy naciskaniu osłony w różnych miejscach zmieniało się natężenie dźwięku lub zanikał w zależności od miejsca przyłożenia dłoni Koszt 40 zł a radość bezcenna. Proponuję zacząć od tego jeśli ktoś ma taki problem.
  7. Razem z wałem
  8. Do usunięcia
  9. Ja bym zaczął od wymiany akumulatora
  10. A czujnik temperatury wymieniałeś?
  11. Prawdopodobnie słabsza kompresja na 1-szym cylindrze...
  12. A nie lepiej podłaczyć INPA i zobaczyć co pokazują czujniki temperatury zamiast je wymieniać na chybił-trafił. Jak rano przed odpaleniem podepniesz to wszystkie powinny pokazywać taką samą temperaturę. Odpalasz i obserwujesz czy jakieś wskazanie nie szaleje. Temperatury te z tego co pamiętam możesz obserwować też w ukrytym menu (temp. silnika na pewno).
  13. TTTM. Niektóre łańcuchy słychać inne nie. U mnie taki odgłos występuje od ok 50 tkm. Po drodze miałem akcję serwisową w ASO (rok temu) podczas której wymieniono górny łańcuch z napinaczem a dolny sprawdzono i podobno jest w normie. Po wymianie górnego odgłosy bez zmian. Ja bym się nie przejmował i wymienił znowu za 150 tkm.
  14. Czujnik jest na kolektorze ssącym numer części 13627804742. Wrzuć numer części w google i w grafice masz ładnie pokazane gdzie jest ten czujnik.
  15. NIe wiem jak w F-kach ale w modelach EXX dezaktywację systemu SS koduje się tak jak w linku poniżej: viewtopic.php?f=70&t=160749&start=15
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.