Skocz do zawartości

memph1s

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia memph1s

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Mam taki sam objaw w e92 320i 170hp 0:13 i 0:16 sekunda, pomaga ponowne uruchomienie silnika. Ogólnie nie polecam tego silnika same problemy w sam silnik włożyłem już 7 tysięcy i dalej mam check na desce.
  2. Właśnie przeczytałem o tym przypadku Zielonegorobaczka. Serdecznie dziękuję, na pewno odwiedzę warsztat POMPA.
  3. Najmocniej przepraszam. Ja mam wgrany nowy soft. Wgrali mi go panowie z ASEKO w grudniu.
  4. kogo polecacie do wgrania softu z okolic Warszawy? Dużo pozytywnych opinii ma "Bimmer Upgrades Polska" może tam? Byłem tam raz, samochód został podłączony pod komputer i wszystko było w normach, sprawdzone wszystko co się dało. Padło podejrzenie, że gdzieś wilgoć się dostaje do jakiegoś kabla i wariuje elektronika. Nie wiem co o tym myśleć przyczyn tak dziwnego zachowania samochodu może być bardzo dużo - każdy rozkłada ręce.
  5. samochodem zajmował się warsztat ASEKO w Warszawie. Może ktoś u nich był i ma podobne doświadczenia?
  6. tak kolego, pisałem w tamtym temacie. To nie ASO. Fakt, sporo rzeczy zostało wymienione, ale jak mówił mechanik czeka mnie jeszcze wymiana pompy olejowej która podobno w tych silnikach również lubi 'klęknąć'. Nie wiadomo co robić z takim autem czy sprzedać czy szukać dalej problemu.
  7. ten sam problem w tym temacie viewtopic.php?f=70&t=147869 wymienione wtryski, cewki, swiece, łańcuch rozrządu, vanosy. Na chwilę obecną check wyskakuje raz na 3 tygodnie i silnik pracuje nierówno. Odczytany błąd nierówna praca na 3 cylindrze. Kompresja na cylindrach prawidłowa zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Czy przyczyną może być łapanie lewego powietrza lub ODMA nadaje się do wymiany?
  8. Mi check sam zniknął. Jest podejrzenie, że gdzieś wilgoć dostaję się do jakiegoś kabla i wariuje elektronika i stąd falowanie na obrotach. Mechanicznie mam wszystko sprawne. Od czasu do czasu jeszcze wyskakuje check ale już bez falowania obrotów. Po wyjęciu kluczyka na 5 minut i ponownym uruchomieniu check znika.
  9. czy ktoś mógłby napisać czy teraz robią lepsze wtryskiwacze? jak to wygląda w nowszych samochodach z bezpośrednim wtryskiem np. F10 ? Tam każdy silnik benzynowy jest już na bezpośrednim wtrysku. Też są tak awaryjne?
  10. Bardzo dziękuję, zadzwonię do nich i opiszę swój problem.
  11. jestem z Warszawy, Praga Południe. Byłbym bardzo wdzięczny za polecenie mi takiej osoby, ponieważ aż tak na mechanice się nie znam. Motor to N43B20.
  12. Dziekuje za odpowiedzi, z listy swiece cewki wtryskiwacze pompe wysokiego cisnienia vanos selenoid Nie mialem jeszcze wymienionej pompy wysokiego cisnienia oraz vanos selenoid. W samochodzie nie ma instalacji gazowej i nigdy nie było. Wtryski wymienione i zakodowane ale jakie korekty to nie wiem... wiem ze mechanik podmieniał sondy co pomogło na dzień może dwa.
  13. Tak, 4 cewki wymienione. Na początku był błąd vanosów, później sondy lambda. Aktualny błąd "nierówna praca na cylindrach 1,4"
  14. Witam, na wstępie przepraszam, że odkopuje 3 letni temat, ale niestety mam ten sam problem co autor tematu. Samochód BMW e92 320i 170km automat przebieg 110 tys km. Opiszę swój problem. Wersja 1. Uruchamiam silnik wszystko ok jadę ok. 1 km, stoję na czerwonym na światłach w tym momencie wyskakuje check, obroty samochodu zaczynają strasznie falować(terepie całym samochodem), nie wiem jak to opisać, samochód jakby się dławił czymś? chce zgasnąć i po kilku chwilach właśnie gaśnie. Wersja 2. Uruchamiam rano silnik( 1 raz) skrzynia na P,wyskakuje check, obroty falują, samochód gaśnie. Po ponownym uruchomieniu obroty już nie falują, jednak check na desce, i auto nie ma mocy. Na ten moment w samochodzie zostało wymienione : łańcuch, vanosy, 4 wtryskiwacze, 4 swiece i 2 sondy lambda. Włożone około 7000 zł i problem nadal występuje. Nie wiem od czego to zależy ale czasami 2 dni uda się przejeździć normalnie bez checka z pełną mocą. Czy jest ktoś kto miał taki problem i wie jak go rozwiązać? Panowie z warsztatu do którego oddałem samochód powiedzieli mi, że jestem pierwszy w takim przypadkiem u nich. Podobno dzwonili do Niemiec i nawet tam nie wiedzieli co to może byc, konsultowali się też z FUS-em i Inchcape w Warszawie. Rano po podłączeniu do komputera Pan twierdzi, że jest spadek ciśnienia na 1 i 4 cylindrze oraz że jest zbyt bogata mieszanka, gdy auto jest rozgrzane problem nie występuje. Co tu dużo mówić ręce mi opadają, pół silnika wymienione a dalej jest coś nie tak. Nie tego spodziewałem się po BMW. Bardzo serdecznie proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.