Skocz do zawartości

marekF11

Zarejestrowani
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 520d r.2011

Osiągnięcia marekF11

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Mam f11 z roku 2011 produkcja na niemcy. Internet mi dziala przez moj telefon przez bluetooth
  2. Jak ustawic pod klawiszem wyl i wl blutootha?
  3. Kalendarz dziala mi z nokia c5
  4. 1office aktualny a dokladnie pozycje na dzis z kalendarza z telefonu 2-7 numery tel 8status samochodu, przeglady wymiany koockow
  5. Nie latwiej zgrac mp3 na usb, wlozyc w port w podlokietniku i sterowac idrivem? Dziala to bardzo fajnie, mozna tez utwory zmieniac z kierownicy.
  6. Nie do konca wiem o czym mowisz. Ja na lato i zime mam 18 cali i rozmiar opon taki sam tj 245 na 45
  7. Co do AD sie nie wypowiadam bo nie mam. Natomiast mam DDC. nie zgodze sie z oponia ze roznica pomiedzy comfort i sport jest bardzo mala. Na comforcie samochod naprawde jest miekki. Przydaje sie jak ma sie lenia i chcemy sie przewiezc przez wies, jak sie chce uspic dziecko co w tym przypadku dziala natychmiast lub jak sie jedzie po nieutrwrdzonej bardzo dziurawej drodze. Wtedy naprawde duza miekkosc daje mozliwosc przejechania szybciej dziur tak jakby skok amortyzatora byl wiekszy. Porownujac do mojego poprzedniego rovera 75 ktory byl bardzo miekki, teyb comfort w f11 jest jeszcze mietszy. Tryb sport jest jak dla mnie na codzien znacznie za twardy. Uzywam go tylko wtedy jak jade po dobrej naiwerzchni i jak che lepiej czuc auto, szczegolnie przy duzych predkosciach. Przydatne przy slalomowaniu pomiedzy autami na trzypasmowce powyzej 100kmh. Dobry rowniez na autostrady i predkosci okolo 200kmh. Tryb normal jest pomiedzy i nadaje sie do wszystkiego. W zasadzie moglbym nie miec ddc i wtedy 'normalne' zawieszenie moze byc na kazde warunki. Jednak po to sa opcje zeby sobie umilac. Ddc daje ta mozliwosc i uwazam ze spelnia swoje zalozenia w 100%. Nie dajmy sie poniesc. System ktory zmienia twardosc zawieszenia nie spowoduje ze bedziesz mniej zespolony z autem. Z pewnoscia spowoduje ze bedziesz mial 3 rozne samochody pod jednym guzikiem w efekcie czego trzeba nauczyc sie jezdzic 3 samochdami. Co do szybkich predkosci i trybu comfort. Rzeczywiscie przy wiekszej predkosci szybki manewr kierownica moze spowodowac dziwne zachowanie auta. 80kmh to moze przesada ale powyzej 120kmh to wolalbym nie robic testu losia. Mysle ze zachowalby sie jak typowy amerykanski woz ktory ma zawieszenie jak domowa kanapa.
  8. Wiekszosc z tego co piszesz sie zgadza. Jednak co do pompy etc. Jezeli by tak bylo to jak dziala tranction control czyli np. Przychamowywanie jednym kolem podczas poslizgu? Musi byc jakis system ktory rozdziela moc hamowania na kazde kolo osobno.
  9. Kiedys gdzie wyczytalem ze tylnie hamulce w f11 lapia mocniej niz przednie w pierwszym momencie po to aby nie bylo nurkowania i aby nie zucalo dlugim tylkiem. Po zakupie auta nie mialem zastrzezen do ich dzialania. Wg komputera wymienilem tylne klocki i po tym mam wrazenie ze przy hamowaniu przod wyraznie nurkuje w dol. Co prawda tylkiem nie zuca ale zglosilem to przy wizycie w aso. Powiezieli mi uczciwie ze nie maja jak tego sprawdzic bo maja dwie rolki i takie testy tylko w stacji diagnostycznej. Co o tym sadzicie? Da sie to sprawdzic? Czy w ogole technicznie jest mozliwe aby hamulce zaczely lapac innaczej nizeli to zaprojektowano?
  10. Temat w sumie dotyczyl pozycji p podczas jazyd. Tego nie testowalem. Pomimo sniegu nie mam na to ochoty.
  11. Odswierze troche temat. Jest snieg wiec warunki dobre do testowania recznego. Wiec jest tak. Jak stoisz to krotkie nacisniecie( zaciagniecie) recznego powoduje jego zaciagniecie na stale. proste. Jak jedziesz to reczny jest zaciagany jedynie na czas trzymania guzika reznego. Na skrzynie biegow to nie dziala pomimo ze reczny i jak i naped jest na tylnie kola. Na sniegu kola sie blokuja przy predkosciach nawet 40km. Nie ma zadnego absu. Zastastanawiam sie jaka jest sila zaciagania i czy przy predkosci 200kmh na suchym asfalcie tez kola zostaly by zabloowane.... To mogloby byc troche niebezpieczne... Czy ktos moze testowal?
  12. Nie mam garazu, samochod stoi pod chmurka wiec caly czas jest zamarzniety Spryskiwafz tylnej szyby przestal mi dzialac. Jak przejade ok 50km zaczyna pryskac. Plyn jest dobry i nie zamarza. Ne wiem co to moze byc...
  13. Czy ktos sie spotkal z taka sytuacja ze po zapaleniu auta z jego tulu ( gdzies z bagaznika) dochodzi wyrazne piszczenie? Nie jest to z pewnoscia zadna mechanika, wyraznie piszczy jakas elektronika. Trwa to ok 3 sekundy i przestaje. Dzis odpalalem auto z 20 razy i tylko raz tego nie bylo. Wczesniej tego nie mialem, pokazalo sie to razem z mrozami. Ale co to ma wspolnego ?
  14. Ciekawa sprawa. Nie myslalem ze to takie latwe. Chcialbym to miec. Daj namiar u kogo to robiles i ile to koszyuje. 2 tyg temu prawie rozwalilem auto. Zjechalem ze swojego pasa bo zagapilem sie na radio i plynnie zjechalem szerokoscia pol metra na pas przeciwny. Jakbym mial ten system to uniknalbym tej sytuacji. Uratowal mnie refleks kierowcy z naprzeciwka.
  15. Monogamus, nie wiem dokladnie jak sie nazywaja te funkcje ale chyba cos pokreciles. Jeden system wlacz sie wtedy kiedy wlaczysz kierunkowskaz aby zmienic pas a z tylu ktos sie zbliza lub jest w martwym polu. Ten system wymaga czegos wiecej niz kamery przedniej i chyba sa to jakies male radary w tylnym zderzaku. Mam ten system, mam rowniez asystenta swiatel czyli auto wlaczanie dlugich swiatel. Zgadzam sie ze asystent jest malo przydatny ale ten pierwsze jak najbardziej super sie sprawdza. Ostrzeganie jest przez swiecacy trojkat w lusterku i drzenie kierownicy. Inny system ktorego nie mam ostrzega ( nie wiem jak ) wtedy jak zmieniasz pas ruchy bez wlaczonego kierunkowskazu. I ten system wymaga chyba kamer w lusterkach. Mam rowniez info o ograniczeniu predkosci. Ten system korzysta chyba z kamery przedniej. Tak wiec wydaje mi sie ze majac samego asystenta swiatel tym samym majac przednia kamere nie uruchomisz programowo zadnego z dwoch pierwszych systemow bo potrzebne sa albo te radarki albo kamery w lusterkach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.