Skocz do zawartości

aro84

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 316i 1999

Osiągnięcia aro84

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Wolne piny to 5, 6, 11, 12. http://img338.imageshack.us/img338/5857/201204170705071.jpg Które piny u Ciebie nie były wypełnione?
  2. Co do gniazda czujnika temp. zew. to nigdy go nie szukałem bo nie przyszło mi to do głowy, raczej go tam nie będzie ale zajrzeć nie zaszkodzi. :) Możesz mi potwierdzić jeszcze jedną wątpliwość, czy napięcie na pinie 24 (X20) zmienia się wraz ze zwiększaniem spalania, czy dane są wysyłane w postaci jakiegoś protokołu? Domyślam się że jednak występuje zmiana napięcia - łatwiejsze sterowanie wskazówką ekonomizera (w tych modelach co wystepuje ekonomizer). Po zamieszczonym przez Ciebie poradniku o montażu ekonomizera, domyślam się, że posiadasz oproć obc też ekonomizer podpiety pod pin 24 więc ciężko będzie porównać wyniki Twoich pomiarów z moimi na "teoretycznie nie obciążonym pinie 24", ale dziękuję za pomoc :) Jeszcze muszę sprawdzić jak mi kiedyś radziłeś czy piny 9 i 24 są zapełnione od strony gniazda.
  3. Dzięki, czekam na wyniki pomiarów ;)
  4. Wykonałem pomiary, które przedstawiają się następująco: http://img692.imageshack.us/img692/7094/pomiary.png Pomiary zostały wykonane przy dołączonym przewodzie pomiędzy pinem nr 4 (obc) a pinem 24 (X20), co zresztą widać po zmierzonych wartościach. Niestety ani pin 9 ani 24 nie daje napięcia przy wyłączonym zapłonie. mr18 (albo inni Forumowicze) mógłbyś w wolnej chwili zmierzyć u siebie te napięcie na pinie 24 (proszę mierzyć przy odpiętym OBC, bo jak widać z moich pomiarów na pinie 4 OBC jest również napięcie) i potwierdzić informacje zawarte w autodacie? Planuję jeszcze zmierzyć napięcie na pinach 9 i 24 (obc) podczas dodawania gazu. Z góry dziękuję za pomoc :)
  5. Sprawdziłem miernikiem i jest połączenie między pinem nr 24 (złączę X20) a pinem nr 4 (wtyczka OBC). Upewniłem się, u mnie w złączy X20 z pinu nr 24 wychodzi biały kabel. http://img339.imageshack.us/img339/4472/pin24h.jpg Natomiast zlokalizowałem biało/czarny kabel, który wychodzi z pinu nr 9. http://img196.imageshack.us/img196/5070/pin9o.jpg
  6. Średnia prędkość i liczba km na jednym baku są wyświetlane, czyli wychodzi na to, że w złączu X20 jest coś nie tak podłączone. Podłączałem się na pewno pod kabel z pinu 24 i wiem, że na sto procent on u mnie nie był biało/czarny, lecz chyba był cały biały. Mój compact posiada silnik M43B19TU, możliwe, że mam inne rozłożenie pinów w złączu X20? Może w takim przypadku należy sugerować się kolorami a nie numerami pinów i podłączyć się pod przewód biało/czarny (o ile taki tam jest, bo nie pamiętam - będę musiał zajrzeć pod maskę). Czy takie szukanie właściwego kabla na chybił trafił może przynieść skutki uboczne dla komputera?
  7. Witam, mam problem.Podłączyłem OBC według instrukcji w pierwszym wątku. OBC nie pokazuje mi spalania, wyświetla się "---". Ktore przewody są odpowiedzialne za przesyłanie informacji o spalaniu, biały/fioletowy (2 pin) i biały/żółty (pin 3)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.