Skocz do zawartości

przemekk23

Zarejestrowani
  • Postów

    697
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O przemekk23

  • Urodziny 09.01.1978

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 520dA 2012 (był)
    G30 530ix 2019 M pakiet (był)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia przemekk23

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat

Najnowsze odznaki

3

Reputacja

  1. W G30 miałem tak, że w przypadku dłuższego postoju trzeba było delikatnie nacisnąć gaz lub przycisk na kierownicy w celu reaktywowania tempomatu. Jak w nawigacji widział że jest korek, to ruszał sam nawet po dłuższym czasie (ale po postoju dłuższym niż kilkadziesiąt sekund już nie). Generalnie to jest chyba jakiś rodzaj zabezpieczenia i tak ma raczej być.
  2. "Trochę" czyli prawie 400 kg więcej... Gdzie te czasy, kiedy producenci walczyli o każdy kilogram żeby auto lepiej się prowadziło... A tak serio, to z tego co widzę narzekają na nowe modele i w BMW, i w Mercedesie, i w Audi. Wszędzie są niestety widoczne oszczędności materiałowe. A do tego ten minimalistyczny design powoduje, że ludzie przyzwyczajeni do barokowych wnętrz odbierają te nowe jako mniej luksusowe.
  3. @kivlov trochę duży rozstrzał między przymierzaniem się do podstawowego diesla 200KM i prawie najmocniejszego w gamie modelu hybrydowego z benzyną o mocy prawie 500 KM.
  4. Z tego co pisał wcześniej do raczej do poprzedniej e klasy W213. Lepiej jest porównywać aktualne modele obu aut.
  5. przemekk23

    520i vs 530e

    Czytam niektóre komentarze i nie wierzę. Szerokość opony to jeszcze mogę uwierzyć że ma jakiś minimalny wpływ na spalanie. Ale sama różnica kilkunastu kilogramów w masie kół w odniesienie do 2000 kg masy auta nie ma żadnego znaczenia.
  6. przemekk23

    520i vs 530e

    @PKort 5 % może tak, ale nie 20 %
  7. przemekk23

    520i vs 530e

    Nie badałem tego nigdy, ale teoria że koła o 1 cal większe powodują różnicę spalania 2 litrów na 100 km wydaje się co najmniej dziwna. Jak już, to może mieć znaczenie sama szerokość opony,ale na pewno to nie jest aż taka różnica.
  8. Jednemu wystarczy sam znaczek BMW, a inny oczekuje czegoś więcej. Nie widzę w tym nic dziwnego.
  9. Jakoś niewiele widzę osób, które jeździły F10 albo G30 i są zachwycone G60. To nie jest złe auto,ale wad ma jednak sporo. Fakt, że wielu tych wad nawet nie dostrzegą osoby jeżdżące wcześniej inną marką.
  10. Rabaty z tego co piszecie są gigantyczne, jak na świeżutki model. Takiego czegoś nie dają nawet w Audi w schodzącym modelu A6, gdzie można dostać w zależności od silnika pomiędzy 10 a 20 %. O Mercedesie już nie wspominam. Ciekawe czy ta polityka rabatowa przy G60 rzeczywiście podyktowana jest tak słabą sprzedażą.
  11. Ile czekałaś? Kojarzę że od paru miesięcy piszesz, że są jakieś opóźnienia.
  12. Ja mam 195 cm i miejsca nad głową mniej więcej tyle samo co w G30. Siedzi się inaczej (głównie wyżej), ale nie mogę powiedzieć że niewygodnie. Jak jeździłem przez jakiś czas X5, to dopiero było dziwne uczucie po 20 latach jeżdżenia sedanami.
  13. Powiedziałbym w ten sposób: jak ktoś szuka auta w granicach 250 tys. zł z podstawowym silnikiem, a najlepiej dopiero zaczyna swoją przygodę z BMW, to być może będzie zadowolony z G60. Osoby szukające samochodu mocniejszego, z lepszymi opcjami wyposażenia (a co za tym idzie- droższego)- moim zdaniem powinny skierować się do konkurencji, bo G60 im tego nie zaoferuje. Nowa E klasa jest jedną z opcji, którą akurat ja wybrałem. Z pneumatyką, skrętną tylną osią i silnikiem R6 plus kilkoma dodatkowymi opcjami wyposażenia jest to całkiem fajne auto. "Wiejskie" ledy można wyłączyć, fotel w najwyższej opcji jest wygodny (chociaż siedzi się faktycznie wyżej), a spasowanie elementów jest (o dziwo) dużo lepsze niż w innych Mercedesach z ostatnich lat.
  14. Siedzi się wyżej niż w BMW, ale nie dla wszystkich to jest wada. Po kilku dniach nie czujesz różnicy, bo to nie jest aż tak wysoko. Jeśli to jest wada, to drugą wadą E klasy w stosunku do G60 jest wyższa cena, bo innych nie widzę.
  15. Dam znać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.