Skocz do zawartości

marian_320

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marian_320

  • Urodziny 30.11.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 2003
  • Lokalizacja
    Kalisz

Osiągnięcia marian_320

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. właśnie wróciłem z testowania i muszę powiedzieć że jest o niebo lepiej ale jeszcze czasami łapie laga szczególnie na 1. mam zapiętą 1 toczę się i but do końca to jeszcze nie zawsze zbiera się jak powinna. na 2 jest raczej wszystko OK i ciągnie dobrze. co do tego co może być walnięte to wężyki bym wykluczył bo są nowe - chodzi o ten który zaślepiłem. czyli jaka jeszcze może być przyczyna? czy wyjdzie to na jakimś dobrym kompie czy po protu metodą prób i błędów po kolei trzeba wymieniać?
  2. dzięki za całą okazaną pomoc!! :D co może oznaczać usterkę?
  3. Zaślepiłem wężyk od EGR i jest SUKCES!!! INNE AUTO!!! zbiera sie płynnie do 2,5tys i dalej jest "kop w plecy" Teraz mam kilka pytań: czy to oznacza że mam uszkodzony EGR? czy ewentualnie co? czy mogę tak jeździć i czy nie będzie żadnych konsekwencji z tego tytułu? Próbowałem się podpiąć kompem i nagrać jeszcze jeden filmik ale wyskakuje mi jakiś błąd w INPA i nie dałem rady.
  4. czyli zaślepienie weżyka od EGR-a teoretycznie powinno w jakimś stopniu zniwelować tego LAGA?? dobrze rozumiem?
  5. To mnie naprawdę zdziwiłeś Kolego... Kumpel ma taki motor tylko że w touringu z 2001 i nie ma takiego muła od dołu - u niego ciągnie od 1,5tyś. - nie jest to może pełna moc ale nie ma takiego LAGA... czy on ma jakieś inne rozwiązania w silniku czy to jest identyczny silnik? ide zaraz zaślepiać wężyk bo nie daje mi to spokoju... a może jest coś nie tak z mapą? może program pomoże? no właśnie - też mnie to zmartwiło co to może oznaczać?
  6. Poniżej filmik: od ruszenia jest 1,2,3 przy pełnym bucie, później nawrotki dojście do 3 biegu 1500 obrotów i pełen but... i jaka diagnoza Panowie?? PS: po zaślepieniu wężyka nagrać na wolnych obrotach czy tez pod obciążeniem?
  7. dzięki za info. którą zakładkę mam "nagrać" na tym 3 biegu? wszystkie po kolei czy którąś szczególna? i drugie pytanie pewnie będzie śmieszne ale "odłączoną recyrkulacją spalin" - co dokładnie miałbym odłączyć? z góry dzięki za info
  8. Witam, wczoraj podmieniłem ten zaworek i przepływkę od Kumpla który ma ten sam silnik - niestety nie było różnicy. Brakuje mi już koncepcji... Jeden mechanik powiedział mi że to może być wtrysk sterujący :( Co Wy na to?
  9. a czy wszystkie parametry na biegu jałowym są OK? Takie powinny być?
  10. Dobra Panowie, w końcu nagrałem filmik z INPY. niestety tylko na postoju bo bateria w moim laptopie jest skończona i musiałem być na kablu. sfilmowane sa wszystkie zakładki i przy końcu dodałem gazu na ok. 2tys obrotów Czy coś z tego wynika? w weekend nagram pewnie tak jak radziliście filmik z 3 biegu i pedałem w podłogę ogólnie jest brak mocy do niskich obrotów ale też nie zawsze - turbo wstaje jednak chyba dobrze (po wywaleniu kata słychać dobrze świst od ok. 1,5 tys.) poniżej link Z góry dzięki za analizy!! Pzdr
  11. OK. dzięki za info. pytanie jeszcze mam takie - na 3 biegu mam zrobić screany od jakiś szczególnych obrotów np. od 2tys, podloga i robię screany?
  12. Dobra Panowie, w końcu się udało... podłączyłem się - INPA już działa. Teraz co dokładnie mam sprawdzić? Czy jest jakiś ogólny test auta? Na czym dokładnie powinienem się skupić? PS. turbo jednak gwizdze :D - po prostu przy zamkniętych szybach go nie słyszałem. Auto już lepiej zbiera się od dołu ale jeszcze jest coś nie tak. Na 1 i 2 przy wciśnięciu w podłogę auto łąpie "muła" - jak się odpuści i znowu wciśnie to wtedy przeważnie zbiera się niesamowicie. Przy wymianie częsci zawieszenia mechanik powiedział mi że to może byś sterownik wtrysków - podobno miał coś podobnego niedawno. Czy idzie to zdiagnozować w INPA? Z góry dzięki za info co i jak diagnozować
  13. sorry za literówkę no właśnie nie - oba kółka białe :(
  14. Witam ponownie, dzisiaj w końcu dostałem zamówiony kabel - siedziałem ponad 2h w garażu i nic - nie mogłem się połączyć z IMPA. Kombinowałem z różnymi sterownikami i ciągle nic. Kupiłem kabel "multifunkcyjny" z firmy Viaken. Czy ktoś z Was ma taki kabelek i może wie jaki sterownik lub jakie ustawienia są potrzebne żeby się podłączyć do auta? Od razu powiem że IMPA pobrałem wg wskazówek od Kolegi TRANDOLFA. zainstalowałem wg instrukcji ale komunikacji z autem brak :(
  15. czy przepływka wyjdzie mi na diagnostyce przez INPA lub DIS-a? odebrałem auto z wycięcia katów - tłumikarze z dystansem podchodzili do tego zabiegu i jeszcze przy odbiorze mówili że nie wiedzą czy to będzie dobrze skoro od razu za turbo nie ma kata... Wrażenia z jazdy POZYTYWNE aczkolwiek to nie rozwiązało mojego problemu - świstu turbiny nie słyszałem dalej z 1 biegu turbo wstaje koło 3tyś., na 2 biegu jakby dopiero 2,6tys. W miarę przejeżdżanych km mam wrażenie, że jakby troche problem ustępował - już mi przyszło do głowy że może auto jest zamulone i musi się rozjeździć - czy jest taka opcja?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.