Mam właśnie taki dylemat czy mega wypasione 328 czy słabe 330 d zdrugiej strony 328 z xd do setki 5,7 s cena 240 po rabacie mega wypasione za takie same 330d trzeba dać 50 wiecej co do silnika to ile w ciagu roku będę nim jeździł powyżej 200 5-10 max z 3000 km a wPolsce głownie trasa na której szybciej nie pojedziesz jak 120 -140 do tych prędkości nie ma żadnej różnicy w jakości jazdy a jak będziecie chcieli panowie pojeździć na torze to proponuje kupić m3 bo nawet 335 i będzie tam za słabe bez napinania wiadomo ze jak ktoś ma sporo kasy do wydania to da te 50 koła wiecej jest sprawa jeszcze trwałości silnika ale to wcale nie musi być reguła może sie okazać ze ta 2,0 litrowka będzie miała bardzo trwały silnik a te 3,0 litrowka bedą sie psuly wszyscy psioczyli na laguna ja kupiłem kiedyś gt przyjechałem ja 130 tys km szwagier już nakręcił z 60 i nic sie z silnikiem nie stało a jest to jednostka 2,0 litrowa po modyfikacjach mająca 255 koni . A panowie braliscie na tapete tego nowego lexusa gs 250 208 km faul opcja 270 tys pakiet f faull parametry takie sobie ale fajny wozik i rabaty 10 %!