Pytanie dotyczące serii BMW E: Samochód miał około 2 miesięcy temu dwa razy w ciągu miesiąca problem. Raz rozrusznik kręcił, ale silnik nie zapalił, po kilku próbach uruchomienia kluczem samochód się włączył. Drugim razem zauważyłem, że klucz podczas wkładania nie dawał sygnału potwierdzającego, pomimo że kilka razy go włożyłem i zablokowałem pojazd. Kilka godzin później ponownie sprawdziłem pojazd, i ruszył bez problemu. Wczoraj stała się ta sama sytuacja: samochód został otwarty za pomocą pilota, włączyło się oświetlenie wewnętrzne i światła awaryjne, ale nie było zapłonu, deska rozdzielcza pozostała ciemna, kierownica nie była zablokowana, a nawet radio samochodowe, które jest bezpośrednio podłączone do baterii za pomocą kabla plusowego (minusowego nie wiem, prawdopodobnie poprzez przewód kablowy), nie działało. Mechanik powiedział, że ELV (zamek kierownicy) jest uszkodzony i należy go albo wymienić, albo podłączyć emulator. Czy ktoś miał już podobny problem?