To ja może wyrażę swoją opinię na temat E-65 - auto w swojej stylistyce może podobać się lub nie ( ocena indywidualna ) - mechanicznie pod względem silnika bliźniacze co do E60 - M57D30 (306D2) 218 km oraz M57D30 (306D3) 231 KM [ w skrócie gdyby ktoś miał robić wycieczki do innych parametrów to fakt min. E60 M57D30 (306D3) xD mialy 235 km ) I teraz do konkretów - auto jest bardzo zaawansowane elektronicznie , potrafi płatać figle a najgorsze jest to że do każdego elementu jest osobny sterownik , dlatego tak ciężko dojść ładu . Dziś w luźnej rozmowie z jednym z dyr. serwisowych BMW w W-Wawie powiedziałem że wypełniamy lukę serwisową bo robimy min. E65 to - przeżegnał się i powiedział ; Dzięki Bogu że tych aut mamy coraz mniej w ASO ( serrio sytuacja z 09.10.2019 :twisted: ) Ale z drugiej strony to E65 nie jest technologią rodem z NASA , wymaga doświadczenia i cierpliwości ale da się ogarnąć . I myślę niestety kolego Breras że choćbyś kupił E65 albo każde inne BMW czy inny używany samochód nikt nie da Ci 12 mc gwarancji serwisowej :twisted: Chyba że damy Ci limity KM jak u dealera ale będziesz meldował się nie co x km ale co 1 tydzień nie więcej niż 500 km no to może by miało sens... Pamiętaj dealer też daje limity na nowe auto .... Pozdrawiam cn_igi :twisted: