Skocz do zawartości

Hejner1993

Zarejestrowani
  • Postów

    506
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e38 728
    BMW e36 316i compact

Osiągnięcia Hejner1993

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Panowie nie planuje nikt swapa? Mam zdrowe m50b25 bez vanosa. Kpl swap ze skrzynia.
  2. silnik jest ok. ale na pierwszy rzut oka widać ze wyszpachlowany sztrucel po strzale w dupe. To nadaje się tylko jako gruz na upalanie. W dodatku pustak.
  3. Kupowałem w ASO coś około 400zl. Nie ma co kombinować. Nie oszukujmy się to seria 7... A nie passat b5
  4. Bardzo ładny turas. Mi turas bardziej podoba sie niż sedan czy compact. Fakt szkoda ze nie 2.8 Ale 2,5 (323) tez przyjemnie jedzie i zrobić w nim 190km... to wcale nie duży wysiłek. Szkoda ze nie ma LPG.. ale są tego zwolennicy i przeciwnicy. Trzymaj... nie schodź z ceny. Jesli jest taka ładna w rzeczywistości jak na zdjęciach to z czasem ją pogonisz
  5. 728 polift. 22k Bi xenon duza navi, słoneczka 19'' Fotele łamane, podgrzewane Zero rdzy. Po świętach wracam do Polski i będę wystawiał. Cena adekwatna do stanu. Wiadomo że nie jest cała w oryginalnym lakierze.... Ale to ze względu że przy tym robię i u mnie wszystkie auta lakierniczo wyglądają bardzo ładnie. Zimą nie jedździła wgl dlatego też zimówek nie posiadam. Chromy oklejone folią niestety folia zaczyna się marszczyć i oddaje na ponowne okrejenie. tyle z poprawek przy aucie. Bym zapomniał. W marcu 2016 założona sekwencyjna instalacja gazowa STAG za prawie 4k. http://s1.tufotki.pl/2017/04/15/qqB7Y-efDmit.jpg?v=2
  6. ze swapem na v8 to juz nie taka prosta sprawa. A jak zrobie strokera na m52b30. 230 a 193 to juz jest roznica spora. Koszt okolo 2-2,5k za poskładanie całęgo silnika. I w dodatku mam roczną sekwencja za ktora dałem worek pieniedzy. Przeciez nie bede kupował dodatkowo nowego przodu lpg do v8. Mam 4.0 v8 w e31 i wiem ze to pancerny silnik. Ale e38 jest autem którym przemieszczam sie na co dzień. A jednak tych koników i momentu w niektórych zakresach obrotów brakuje.
  7. Ja tam swoje e38 doposazam i tez nie bardzo przyjdzie mi sie z nim rozstac. Rowniez silnik 2.8 polift. z autem zupelnie nic sie nie dzieje. Planuje dół silnika włożyć od m54b30 zeby troche tych kucyków zyskac. Kazdy sra się na b44... a pozniej nie stać na utrzymanie. I płacz że bmw to sie psuje i ze drogie w utrzymaniu. Oglądałem kilka egzemplarzy do 18-20k i niestety w tej cenie znalazlem jedynie 2.8 PB.
  8. https://www.olx.pl/oferta/bmw-e46-sedan-klimatronik-6xairbag-shadowline-CID5-IDjloUh.html#ca1ad54c98 Na jakies drobne naprawy jestem w stanie zejsc z ceny. Pozdrawiam
  9. Po 1 Pali się poduszka(pewnie mata zajętości pasażera) a podobno idealna i wszystko działa a jednak airbag juz nie. Kupił by chociaż emulator za 20 zł i to zgasił zeby nie kuło w oczy Po drugie biedak na rezerwie i pompka pewnie juz wyje. Na zdjeciach piekna ladna jak prawie każda. Jakas rdza pewnie sie znajdzie. Albo po chwili wyjdzie. Sam pracuje jako lakiernik i handlarze przyprowadzają auta i chcą mieć zobione tanio (co gryzie się z dobrze) Jak masz zrobić pas tylny i sciagać zderzak za co oczywiście sie dolicza bo to czas pracy.... a zeby dobrze wyczyscic rdze i zabezpieczyc to trzeba to zrobic.. To powie Ci taki to bez sciagania zderzaka.. aby w najblizszym miesiacu nie wyszlo i rozcieniowac tu czy tu. aby w oczy nie kuło. Wiadomo jak to auta z zagranicy zawias nie bedzie stukał również przez chwile pukni nie dostanie naszych polskich dróg... a później trzeba remontować dosłownie wszystko. Nie mówie że te auto takie jest.. ale w takie fajne kwiatki łatwo się władować. Oczywiście oryginalny stan oraz swietny silnik jakim jest 4.4 (zeby nie te vanosy) to duży plus. Ale warto wziąć na oględziny kogoś kto miał/ma takie auto i wie na co zwrocic uwage... i wyleje na nas kubeł zimnej wody jak sie napalimy niepotrzebnie. Jeśli te oto BMW jest takie idealne jak pisze sprzedający uważam ze jest warte swojej ceny. Osobiscie włożyłbym dobrej jakośći LPG i cieszył się piękną serią 7 No chyba że potencjalny kupujący ma na tyle $$ ze nie patrzy na spalanie to oczywiście na benzynie tez fajnie sie jezdzic;)
  10. Witam. Jestem podczas odbudowy e31. Wnetrze cale zdemontowane nie ma nawet dywanow zostala tylko deska i kierownica. Wszedzie pelno kabli. Ostatnio wracalem z lakierni na kolach. Po próbie ponownego odpalenia auto po prostu nie odpala. Zapłon jest, pompki slychac ze działaja. Po przekreceniu kluczyka nie reaguje rozrusznik. Myslalem ze rozrusznik wiec sprawdzilem na krotko. I na krotko pali. Zauwazylem ze na liczniku nie wyswietla mi na jakim biegu auto jest. Jest tylko E. a nie ma ani P ani RND4321 Założyłem po to by dojechac spowrotem do domu przełącznik typu START STOP. I podczas powrotu zauwazylem ze skrzynia jest chyba w trybie awaryjnym bo nie zmienia biegów i ma strasznego muła z dołu. Co moze byc przyczyna zaistniałej styuacji. Chciałem na dniach składać wnetrze ale nie ma sensu puki nie ogarne tego problemu
  11. Kolego cytuje"Slyszalem ze w tych silnikach walek rozrzadu lubi sie wycierac?" Tych silnikach czyli jakich bo nikt z nas jasnowidzem nie jest. Nie wspomniales ani slowa o jakim silniku mowa. W bmw e36 nie słyszałem o wycierających się wałkach.
  12. na pewno powinny być dystanse. Sprawdz jakie et mają felgi ale myślę że gdzieś okolo 30-40. W serii 7 jest okolo 25 i w dół
  13. Jesli chodzi o silnik to umnie bezobsługowy. Od dwóch lat wymieniłem jedynie Swiece okolo 200-240zl. Odmę bo była jeszcze oryginalna. Oryginał okolo 250 zł. Reszta to oleje i filtry oraz pasek pk. Nic więcej nie dotykałem bo nie było potrzeby. O zawieszeniu i hamulcach się nie wypowiem bo nie należą do najtańszych
  14. 99 rok więc czego oczekiwać? Zreszta kazdy wie że e38 nie słynie z dobrej blachy tymbardziej polift. Klapa.. tylny pas ranty drzwi nadkola tylne a nawet maska... wszedzie wychodzi po jakims czasie rdza. Po drugie jestem lakiernikiem i skoro mam warunki to dlaczego mam pozwalac na to by moje auto gryzł rudy jak mogę sobie z tym poradzic we wlasnym zakresie. do 140 mikronów to normalny przedział lakieru w e38. Powyżej można stwierdzać już o kolejnej powłoce lakierniczej
  15. Miałem sportowy zawias. z tego co pamietam -45 przod i -20 tyl http://s2.tufotki.pl/2016/10/23/cvO8i-wvy4Wq.jpg?v=2 BBS RC 090 8'' et 20. Jak juz decydujesz sie na 225 to wybierz profil 40. I tak i tak to juz sporo gumy a kolo bedzie znacznie lepiej wygladac
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.