Panowie, Ja mam co prawda E60 ale geometria w BMW to geometria w BMW :-) Jestem uczulony na idealny tor jazdy, zero ściągania, stabilna jazda w zakrętach oraz BRAK MYSZKOWANIA, pływania ! W zasadzie każdy samochód dla mnie pływa i po zakupie nowego długo, długo poszukuje idealnych ustawień geometrii, zawieszenia, opon i ciśnienia w nich abym był na prawdę zadowolony. Teraz jestem już prawie z małym "ale" Przód mam ustawiony na około +0,7 st zbieżnie, kąt pochylania wyszedł prawie na zero, auta nie ściąga, ładnie wchodzi i wychodzi z zakrętów Tył mam również minimalnie zbieżny +0,3 st oraz kąt pochylenia w negatywnie -2 stopie. (chwilę wcześniej miałEM -1,3 kąt pochylenia i zmiana do -2 stopni DUŻO USTABILIZOWAŁA JAZDĘ POD KĄTEM MYSZKOWANIA) Auto prowadzi się dobrze ale nie idelanie - idealnie jeste wtedy, gdy w bagażniku mam około 30 kg i pełny bak :wink: DORADZCIE: Jak skorygować ustawienia tylniej gemetrii/zbieżności abym miał prowadzenie auta bez obciążenia i z dowolną ilością paliwa w baku