Skocz do zawartości

daski

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    2 796
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Jest E60 530i M54
    Były:E36 318i M43
    E39 520i M52TU
    E39 525tds
  • Lokalizacja
    Lublin

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia daski

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. To jest N57 a nie M57 a to jest duża różnica-częste zatarcia panewek ma wale korbowym.
  2. Cześć W mojej E60 (rocznik 2005) wymieniany był jakieś 6 lat temu przewód metalowy lewy biegnący pod podłogą kierowcy z powodu rozszczelnienia (korozja przewodu). Mechanik zmienił na przewód niedziany-jak do tej pory jest w porządku. Jednak nie zaleca się wymiany na miedziane tylko na stalowe z powodu złego oddziaływania miedzi na stal i odwrotnie oraz stal ma lepszą wytrzymałość mechaniczną.
  3. Sprawdź mocowanie rozpórki przy podszybiu.
  4. Według książki serwisowej, serwisowania M54, do silników 520i, 525i i 530i wchodzi 6,5l oleju. Przykład z mojego M54B30.
  5. Sprawdź błędy w aucie-za usypianie auta odpowiada moduł MPM.
  6. Sprawdź masę. Przyczyną może być bendiks w rozruszniku (automat).
  7. Przepraszam-poprawienie mocowania przewodu, kabla plus akumulatora lub jego wymiana.
  8. Jest akcja serwisowa w salonach BMW-poprawienie mocowania klemy minusowej lub jej wymiana. Zdarzały się samozapłony aut. Ja byłem na takiej akcji w grudniu 2023.
  9. Wizualnie na zdjęciach wygląda dobrze. M54 lubią "chlipać" olej.
  10. daski

    M52B28 na palecie

    Temat do działu "Giełda sprzedam części".
  11. Znajdź i kup od serii 3 - są tańsze.
  12. Dzisiaj zdemontowałem poduszkę, przepatrzyłam wszystkie wpięcia - było ok. Po ponownym montażu, podłączeniu i włożeniu bezpiecznika przekręceniu stacyjki oraz odpaleniu klakson nie zadziałał ale już po następnym razie klakson włączał się. Zrobiłem tak: wyjąłem bezpiecznik, włożyłem go z powrotem, przekręciłem kluczyk w poz. 1-odczekałem chwilę przytrzymując w kluczyku przycisk zamknięcia auta, następnie na poz. zapłon-odczekałem chwilę przytrzymując w kluczyku przycisk zamknięcia auta i odpaliłem auto. Następne odpalenia auta były już bez włączania się klaksonu. Coś zapewne musiało się rozprogramować immobiliser-zapłon.
  13. Dzięki za podpowiedź. Zdemontuję poduszkę i zobaczę.
  14. Cześć Wymieniłem stacyjkę (tzw. cylinder) z powodu zablokowania się jej. Była to używka która została dopasowana pod mój klucz przez fachowca. Oczywiście wyjęcie poduszki, zdjęcie kierownicy. Wszystko zostało złożone później tak jak trzeba-pierwsze odpalenie ok tak samo jak i drugie-auto jedzie, skręca, hamuje. Kilka godzin później chcę odpalić auto-włączam zapłon a tu włącza się klakson;wyłączam zapłon-klakson się wyłącza i tak kilka razy aż wreszcie klakson milknie i odpalam samochód. Na razie wyjąłem bezpiecznik. Co to może być? W aucie nie ma alarmu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.