Skocz do zawartości

Luki82

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 2006
  • Lokalizacja
    Grodzisk Mazowiecki

Osiągnięcia Luki82

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. w moim przypadku sama wymiana świec nie pomogła. sterownik wymagał naprawy. zregenerowano również cieknacy wtryskiwacz. problem zniknął
  2. Drodzy, U mnie poprzedniej zimy nie przebierał ani trochę, palił też do -25 stopni. W tym roku problemy z przebieraniem i odpalaniem pojawiły się poniżej +5 stopni. Przebieranie było na tyle duże, że żona, która nie ma pojęcia o samochodach zwróciła na to uwagę będąc w domu. Pierwszy mechanik wymienił mi wszystkie 4 świece, powiedział, że sterownik świec działa, ale jego zdaniem któryś wtrysk szwankuje. Polecił mi pompiarza. Pompiarz pierwsze co zdiagnozował to walnięty sterownik świec (oddał do regeneracji) :duh: Następnie podpiął kompa, parametry były ok, ale powiedział, że wtryski i tak należy wymontować i dopiero wtedy można jednoznacznie odpowiedzieć czy działają jak należy. Okazało się, że jeden z nich kwalifikuje się do regeneracji, koszt 660 pln. Następnie wszystko poskładał, przy okazji wyczyścił EGR. Auto pali teraz idealnie, przy -15 stopniach zaskoczył bez żadnego problemu. Co więcej przestał przebierać. Reasumując, jednoznaczną przyczynę moich problemów ciężko będzie określić, powodem był albo wtrykiwacz, albo sterownik świec.
  3. bunia przebieg ma już słuszny, bo 225 tys nastukane. w poniedziałek jadę do fachury, ponoć dobry w tym temacie, ma obejrzeć i coś zaproponować. z tego co piszesz to nie są jakieś potężne wydatki, więc się trochę uspokoiłem.
  4. U mnie taka sama diagnoza :cry2: Mechanik wymienił wszystkie 4 niedziałające świece, sterownik sprawny, nadal przebiera. Orietuje się ktoś jaki jest koszt regeneracji wtrysków?
  5. u mnie też się podnosnik na czerwono zaświecił, tyle tylko że chyba z mojej winy. chcąc "odroczyć" termin serwisu wszedłem w ukryte menu, po kolei resetowalem daty poszczególnych inspekcji i przy resetowaniu wymiany klocków wykasowal mi się przebieg i teraz pokazuje kreski. Nie wiem jak wprowadzić go na nowo - Nie mam iDrive'a. czy ktoś z Was to robił? pozdrawiam lukasz
  6. Ja chyba kupię używany komp, muszę tylko znaleźć "pewnego sprzedawcę", o ile to wogóle możliwe. Pewnie zrobię to bliżej zimy, żeby mieć pewność, że po wymianie będzie już wszystko ok.
  7. Niestety trzeba zainstalować oryginalne oprogramowanie. Nie wiem czy poza ASO da się to zrobić...
  8. W BMW Janki za taką aktualizację krzyczą sobie 1000zł Wymieniałem przekaźnik, aktualizowałem też oprogramowanie i mi akurat nie pomogło Zastanwiam się czy kupno używanego komputera (np z allegro) jest dużym ryzykiem. Widać, że są tam ludzie specjalizujący się w sprzedaży takich kompów, może więc jakąś gwarancję rozruchową dają...
  9. Bad Boy, a poprzedniej zimy miałeś ten sam problem, czy pojawił się dopiero teraz? Moim zdaniem i tak należałoby poczekać z wymianą na nowy, ponieważ nie ma pewności czy to na pewno wina tego sterownika...
  10. w 2.0D jest to umieszczone pod takim samym plastikiem od strony pasażera (strona prawa). Programować na 100% trzeba.
  11. Sprawdziłem na necie jak to wygląda. Niestety u mnie było to wyciągane, oglądane i czyszczone przed przeinstalowaniem oprogramowania. Tak więc jeżeli rzeczywiście to jest przyczyna to pozostaje mi tylko wymiana na nowy :mad2: Ciekawe czy kolega z niemieckiego forum to wymienił...
  12. To elegancko :duh: Bad Boy napisał, że w Niemczech koszt to około 1000euro. W Polsce podobno od 5-6tys zł się zaczyna... A gdzie to jest schowane? Domyślam się, że nie jest to raczej rozbieralne, używka też odpada, na początek pozostaje jedynie obejrzeć, przeczyścić i modlić się, że pomogło pozdrawiam
  13. A co to za ustrojstwo ten moduł DDE? Jeżeli faktycznie to jest powodem, to może należałoby od kogoś przełożyć ten moduł i sprawdić czy to faktycznie nie wina kabla, albo czegoś w tym stylu...
  14. Wymieniłem główny przekaźnik silnika i nie pomogło. Problem polega na tym, że występuje tylko przy określonej temperaturze silnika - ciepły, ale jeszcze nierozgrzany (dokładnie nie wiem, bo nie potrafię sprawdzić). No i w moim przypadku na zewnątrz musi być poniżej -3st C.
  15. Też już zastanawiałem się nad sprzedażą, ale szkoda mi trochę, bo gdyby nie to gaśnięcie to autko jest super. Poza tym w grudniu je kupiłem i jeszcze się nim nie nacieszyłem. BadBoy pilnuj kolegów z niemieckiego forum, moim zdaniem oni pierwsi rozwalą ten problem. A na przykład termostaty nie mogą wywoływać tego? Byłem się poradzić u 2 znajomych mechaników. Jeden powiedział, że spróbowałby wymienić termostaty, a drugi stawia właśnie na czujnik położenia wałka lub wału.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.