Skocz do zawartości

GIGI

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O GIGI

  • Urodziny 18.06.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 520D 2006
    Wirus -193 KM/410 Nm
  • Lokalizacja
    N'pton
  • Zawód
    inżynier elektryk

Osiągnięcia GIGI

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, U mnie nadejszla wiekopomna chwila. Proszę o radę w wyborze silnika 3.0 czy 4.4 ? Na co zwracać uwagę przy zakupie X5? Chciałem wymienić swoją e60 2.0d. z góry dziękuje
  2. U mnie na zimnym aku ma 11,9 V!! ale auto pali. Aku jednak do wymiany, ładowanie mam idealne 14,6 V. http://allegro.pl/klema-minus-ibs-bmw-3-e93-5-e60-e61-x5-e70-x6-e71-i2844932434.html
  3. No i mnie dopadło, akurat przed świętami !! Dostaję komunikat że zuzycie baterii bardzo wzrosło. Byłem w BMW ostatnio na wezwaniu w związku z klemą. Auto odpala bez problemu. Oczywiście poleciałem i kupiłem nowy aku na wszelki niewypadek, narazie nie wymieniam, w razie czego oddam. Odpinam IBS i zobaczę jutro.
  4. Podjedź do najbliższego warsztatu. Teraz bez tego to ani rusz. Praktycznie każdy komputer powinien najpoważniejsze błędy wychwycić.
  5. Jakbym swoją widział. Tylko rejestracja jest 06 i kremowa skóra ;) Pozdrawiam
  6. Podłączam się pod pytanie. Mam dokładnie to samo. Włączę kierunkowskaz i z tyłu nic a z przodu zaiwania za szybko ;)( komputer mówi o błędzie kierunkowskazu tylnego) Wystarczy puknąć z tyłu w lampę i jest ok. Żarówkę wymieniłem, styki piękne i czyściutkie, na wszelki wypadek blaszki przygiąłem co by ciaśniej siedziało i dalej to samo, masa jest ok. Hmmm.... jakieś pomysły ?
  7. Opona typu run flat jest nienaprawialna.
  8. Odświeżam temacik. Ja na tyg zmieniam swoje runflaty na zwykle Bridgestone Potenza. Czy orientujecie się jakie ciśnienie powinno być w oponach zwykłych( 2.4- 2.6)?? Tabliczka na słupku pokazuje mi tylko ciśnienie do RSC. Z góry dziękuję
  9. GIGI

    520d spalanie

    a wiesz że możesz mieć rację. Pewnie wymienili turbo, wszystkie filtry bez mojej zgody i działa o zgrozo!! :D :D
  10. GIGI

    520d spalanie

    No to widze ze ja jestem ewenementem na forum ;) ja sobie podnioslem na 190 i 400Nm i mi mniej pali. Może cie się nie zgadzać. Widze to na codzień ;)
  11. No nie wiem. U mnie nie ma nawet kropli( 160 tys km). Niedawno serwis robilem i mechanik powiedział że w życiu tak czystego silnika nie widział. Nigdy go nie myłem. A może olej ucieka innymi miejscami ?? ;);)
  12. GIGI

    520d spalanie

    Zawirusować trzeba, będzie mniej palić ;)
  13. Witamy w świecie BMW ;) To co piszesz to norma. Ja przy większych śniegach kradnę żony auto;) Nie ważne czy masz nówki opony czy nie, po śniegu kolego nie pojedziesz. Pozdrawiam
  14. bialy dym moze byc z pary wodnej-ale przy padajacym turbo takze; ten z pary IMO wyglada troche inaczej; po drugie jak ubywa oleju to przeciez cos sie musi z nim dziac; jesli nie ma wyciekow wiec pewnie jest spalany; filtr oddmy (zatkany) moze spodowowac uszkodzenie turbo ; juz kiedys o tym pisalem jak najprosciej mozna sprawdzic czy jest prawidlowe odpowietrzenie skrzyni korbowej; na postoju, odkrecamy korek wlewu oleju do silnika (wystarczy delikatnie- nie do konca) jesli wyraznie czuc "wypychanie" korka to jest zbyt duze cisnienie; w takiej sytuacji albo odma zapchana albo silnik w nie najlepszej kondycji; w moim 530d korek po odkreceniu, po prostu lezy na silniku i drzy od wibracji silnika; nie czuje cisnienia pod nim... bialy czy niebieski dym ;) ? ps luz na walku turbiny kwalifikuje ja do naprawy pozdrawiam K. Witam, dzis wymieniłem odmę i korek ciągle wypycha trochę. Silnik ma zrobione 150 tys km. Heh odkrecilem korek calkiem i troszke olejem rzucalo. To normalne ??
  15. Wielkie dzięki, wnioskuję że nie ma sensu przepłacać ;) Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.