Skocz do zawartości

kliczkowskibmw

Zarejestrowani
  • Postów

    264
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kliczkowskibmw

  • Urodziny 23.01.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E32 3.0i 87r
  • Lokalizacja
    Zwierzyniec
  • Zawód
    Technik-Elektryk

Osiągnięcia kliczkowskibmw

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Witam, kupiłem zeswapowana e30 z 1.8i m40 na 2.5m50 vanos, potrzebuje rozpiski, schematu pinow okraglej wtyki z pod maski idacej na wnetrze, z m40 jak i m50. z gory dziekuje.
  2. juz jest ok. nie wina przeplywomierza, wtryskow, czy czujnikow walka czy walu. zdemontowalem cała wiazke silnikowa, i polecial ,,splice,, w przewodach a konkretnie mas, nie bylo dobrego napiecia na sterowniku.
  3. walek nie ma nic wspolnego z obrotami, szarpaniem, poza tym jesli nie byloby synchronizacji to by nie palił. wtryski leja jak dziurawe wiadra i sonda sie przycina (przez lejace wtryski)taki mamy morał z tej bajki
  4. a najgorsze jest to ze przy nacisnieciu sprzegla gasnie albo lataja obroty od 500-1000
  5. -po odlaczeniu przeplywomierza obroty troche sie uspokajaja, czas wtrysku jest nadal taki sam -lecz mimo wszystko, przyduszam gaz puszczam i gasnie -czujnik temp. plynu sprawdzalem na goracym silniku, nie sprawdzalem z rana, ale bynajmniej zgadza sie z licznikiem jaki wałek? dla mnie wyglada to tak jakby wtryski lały, za duze cisnienie odpada bo regulator wymienilem pare razy tez zdazylo sie ze sonda stała 0,45v czyli tak jakby jej nie bylo -
  6. WItam! Posiadam Bmw z silniczkiem 2.5 vanos+ sekw. lpg, od pewnego czasu mam z nim problemy -falujace obr oraz gasnie na biegu jalowym -krotki czas wtrysku Pb >2ms (1.98ms) podlaczalem KTS-em 520 tak jakby za duze cisnienie w listwie lub ktorys z wtryskow leje -przeplywomierz powietrza na biegu jalowym waha sie od 13-16kg/h, gdzie powinno byc 13kg/h -szarpanie w czasie jazdy np 80/90km/h na 5 biegu -nie jedzie jak wczesniej ta sama historia dzieje sie na lpg. -Czujnik temp (powietrza w kol. w normie) (plynu chlodniczego tez) -sonda oscyluje 0,2-0,8V -zawor biegu jalowego -1kg/h (domyka sie) -błedow brak! -lewe powietrza, weze, krocce, uszczelki sprawdzone -reg cisnienia paliwa wymieniony -zawor biegu jalowego wymieniony (uzywka) lecz te same objawy co na poprzednim -bieg jalowy sterownik widzi, obciazenie tez -synchronizacja czujnikow walu,walka jest, zreszta bylby blad co radzicie dalej?
  7. przytrzymalem ,,1000,, i ,,10,, pokazuje sie TEST..... chce wybrac numer testu ,,10,, i ,,1,, i wyskakuje PROG1 lub pokazuje bledy jesli obc nie jest podlaczone do CCM
  8. WItam. Niedawno zmienilem obc z 7 przyciskow na 18 podlaczylem wg instrukcji z forum, lecz wyskakuje mi ,,prog1,, i nic nie mozna wcisnac. prosze o rade Display: Prog 1: If any required function key is now depressed, the corresponding function is stored in the "scroll". For instance, if the function keys outside temperature, limit and range are pressed after the display "Prog 1" has appeared followed by the SET/RES key, the selected functions are stored in this order in the scroll and can be called up one after the other by pressing the steering column switch (LSS). Note that on completion of such a programming procedure, the function first stored is displayed immediately.
  9. Witam. Mozliwe ze temat juz byl walkowany wiele razy, lecz na dzien dzisiejszy niczego konkretnego nie znalazlem, sprawa wyglada tak: Mam e36 2.0 coupe 92r. pod schowkiem jest modul komfortu zaraz za sterownikiem abs jest w nim 26 pinowa biala wtyczka oraz dwie mniejsze zapewne zasilajace czarne pod ktore piny mam sie podpiac centralka by wlasciwie to dzialalo czytalem ze jest to pin 4 i 26 sprawdzalem brak reakcji prosze o mala pomoc, schemat, rysunek zdjecie, Z gory dzieki
  10. wstaw na powrocie zaworek zwrotny, z tego co sie orientuje to paliwo ucieka do baku po odcieciu napiecia na pompie
  11. do zamkniecia, przyczyna byla nieszczelna przepustnica
  12. Problem jest taki, ze pod odpaleniu samochodu obroty utrzymuja sie cos ok 1500obr a czasem nawet i kolo 2000obr, dolot rozkrecalem caly, nowe uszczelki, krokowiec, przeplywka itp. Po odkreceniu korka od oleju obroty spadaja nie co ponizej 1000obr w sumie tak jak powinno byc, tak samo jest w przypadku wyjecia bagnetu, odpinalem przeplywke, krokowca, rezystor przepustnicy, czyscilem obydwie przepustnice, dalej nic. Prosze o porady.. Ponizej dodaje zdjecia ustrojstwa pod maska i zdjecie z programu od gazu.
  13. to jest nie mozliwe.. wymieniłem pompe i jest to samo lecz duzo ciszej.. podobno w niektorych samochodach pare dni sie odpowietrza choc w to nie wierze bo uklad powinien sie od razu sam odpowietrzyc a nie stopniowo
  14. bylem u mechanika podobno zawor zwrotny w maglu badz w pompie, na zimnym silniku slychac jakby olej przelewal sie przez pompę, olej zalany wg miarki, jutro wymienie pompe jesli bedzie sie dało..
  15. zrobilem tak: odkrecilem wszystkie przewody od magla, na sucho krecilem kierownica by caly plyn sie wylal, po czym skrecilem wszystko do kupy i zalalem nowy plyn, pare razy w dwie strony pokrecilem kierownica az poziom plynu/oleju opadl po czym odpalilem silnik i jest tak jak opisalem oprocz wylewajacej sie piany, olej w zbiorniczku jest troche goracy, szczerze mowiac nawet to ze przy max skrecie pompa sie zatrzymuje to raczej jest cos nie tak, pewnie ,,taka,, pompa, ponadto kierownica kreci sie lekko w dwie strony (na odpalonym silniku) jedynym mankamentem jest tylko ta miarcząca pompa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.