wykonalem, nawet nagrałem to sobie telefonem aby nie zapomnieć wartosciwiec tak, - po nocy, kluczyk 1 pozycja, wartosc skacze 12.3/12.4 - pozycja w zapłon, wartosc spada do 11.1, wraca po sekundzie do 11.6/11.7 skacze - około 10sek odczekałem, niech grzeje świeczki :wink: (swiecą sie DRL !, radio gra, nawiew włączony na 21 stopni ) - moment odpalenia, spadek, wartosc min 10.3, po odpaleniu momentalnie skok na 14.3/14.4, po chwili (okolo 10sek) podgrzewacz odpala sie i spadek do 14.1 - podczas jazdy gdy podgrzewacz chodzi 14.3/14.2 w zaleznosci od obrotów, na luzie spadek do 14.1 - po wyl podgrzewacza na postoju 14.4, podczas jazdy 14.4/14.5 skoki dokładniej opisac juz chyba nie mozna, mysle ze uzytkownicy diesli mogą zrobić podobne testy i podzielić sie widzą, przynajmniej bede wiedział czy u mnie wsio ok (wydaje mi sie ze tak) mam podobnie a dosłownie o tygodnia użytkują nową varte kupioną na alledrogo