Skocz do zawartości

dominik847

Zarejestrowani
  • Postów

    90
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 320d 164 KM było
    e61 530d 280 KM jest

Osiągnięcia dominik847

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Kamcio_Maxbimmer Jak jesteś taki mądry to zadzwoń sobie do firmy co produkuje turbiny do bmw i zapytaj się o zestaw naprawczy którym to się regeneruje turbiny. Tyle w temacie. ps. ja też mam założone regenerowane turbo ... co nie znaczy że dobrze wszystko działa.
  2. cukier Zwróć uwagę czy spalanie nie wzrosło ...
  3. Po usunięciu DPF'a może lekko puścić bąka na czarno ale w przypadku gdy jedziesz z wciśniętym pedałem w podłodze i cały czasz puszczasz czarny dym to tak jak mówiłem obstawiam turbo
  4. cukier A było coś modyfikowane w sofcie ? innaczej mówiąc chipowane czy mapowane było ? Bo skoro dymi na czarno gdy dajesz w pedał to może być kilka opcji - źle zregenerowana turbina - źle ułożony program - lejące wtryski Tylko obstawiam że dymisz na czarno nie posiadając DPF'a ? Ja bym obstawiał turbo ... bo zapewne wcześniej nie dymiłeś ....
  5. cukier Tak jak napisali koledzy w tych samochodach nie regeneruje się turbo ponieważ zestawy regeneracyjne nie wystepują do tych turbin ( wiem bo sam dzwoniłem do producenta turbin garrett'a ) Sam pozatym podobnie jak ty dałem nieświadomy turbo do regeneracji Oznaki o których piszesz ... wyższe spalanie, kopcenie to ewidentnie efekty spierdo***** regeneracji Co do buczenia/szurania to może jak montowali/demontowali to źle kolektor dokręcili ? Albo zbieg okoliczności że psuje sie koło pasowe ? Poszukaj na forum albo youtube są ponagrywane filmiki z głosem jak źle pracuje koło pasowe i zobacz czy czasem u ciebie nie jest podobnie ... Moja rada ... kup nowe turbo Pozdro
  6. grisza1986 Pierwsza sprawa to termostaty a druga kwestia słaby nawiew może być spowodowany słabym akumulatorem wtedy wentylacja nie ma siły dmuchać mocniej oraz na koniec zostają ustawienia idrive Pozdro
  7. tylko wymień na oryginalne bo ja założyłem zamiennik ... bo byłem na wyjeździe i w serwisie akurat nie mieli oryginalnego i mimo że mam nowe koło to wycie silnika mam jak u Ciebie ;) Pozdro
  8. Witam czy ktoś z Was może demontował maskownicę na słupku kierowcy tą z której "wychodzą" pasy ? bo muszę ją zdjąć a nie chcę uszkodzić zaczepów itp ... Podpowie ktoś jak bezproblemowo ją zdemontować ?
  9. Doszedłem że u mnie "trzeszczy" pod nogami kierowcy w miejscu gdzie tapicerka skórzana nachodzi na konstrukcję stalową/metalową fotela od dołu ... żadne psikanie nie pomaga. .. a żeby się tam dostać to trzeba wymontować fotel ale to chyba na jakiś weekend zostawię sobie ;)
  10. Witam W ostatnim czasie zaczęło występować u mnie trzeszczenie w kabinie ... nigdy tak długo nie diagnozowałem skąd i co mi trzeszczy ( a jestem bardzo wyczulony na takie rzeczy ... ) no i okazało się że odpowiedzialny jest fotel kierowcy .. Spotkaliście się żeby u Was fotel kierowcy trzeszczał ? bo już prawie go całego wypsikałem olejem silikonowym oraz jego łaczenia się z elementami z tworzywa plastikowego ( a fotel mam skórzany ) nadal nie daje mi spokoju ... Jakaś rada ? a wiem że to fotel bo jak siedząc w fotelu docisnę go udami do dołu to problem ustępuje
  11. Witam panowie po przerwie dłuższej ... U mnie male zmiany ;) Ostatnio byłem już skłonny zakupić fabrycznie nową turbinę ale po rozmowie z człowiekiem z firmy garrett powiedział mi żeby zakup turbo był jednak ostatnim posunięciem ... i też jego się posłuchałem ... No i udałem się do ASO BMW w celu przywrócenia fabrycznych map ustawien itp .... bo widząc jak osoba która podkręcała mi auto a później przywracała mi ona ustawienia/mapy fabryczne nie dałem wiary że fizycznie to naprawdę zrobiła ... No i auto pojechało do ASO BMW po czym panowie z ASO stwierdzili że mam w komputerze walnięty moduł od aktywnego wspomagania kierownicy ... dzięki czemu auto nie może zostać przeprogramowane na ustawienia fabrycznie bo wypierdziela się na programowaniu tego uszkodzonego modułu ... no i musiałem zakupić nowy komputer który mi zaprogramowali no i muszę stwierdzić że bardzo poprawiła się kultura pracy silnika ... auto przestało dymić no i spalanie spadło na 11-11,5 L w mieście Co do osoby która auto podkręcała oraz "przywróciła" ustawienia fabryczne nie będę się wypowiadał bo miałem o tym człowieku naprawde dobre zdanie, nie tylko ja ale również połowa osób z form bmw z łodzi ale widząc jak on "robi" auta dziwie się że mówi się o nim "najlepszy elektronik w łodzi" dla mnie to partacz i nierób który bierze za usługi tyle co zapłaci się w ASO jak dobrze sie z nimi pogada.
  12. kup nowe uwierz mi ... jak zrobiłem regeneracje i żałuję bo problemy dopiero po regeneracji się zaczynają ... poczytaj sobie na temat zestawów naprawczych których nie ma do tych turbin .... to masz odpowiedź na jakiej zasadzie są one regenerowane ...
  13. wypalanie sie nie włączy z powodu małego ciśnienia ( błędu ) sprawdzone.
  14. też posiadam elektryczny hak w e61 dokładany poza fabryką
  15. LUDZIe czy nie szkoda Wam pieniędzy na naciągaczy co go usuwają programowo i wmawiają że jest to koniecznie bo .... i tu wymyślają teksty typu że włączy się wypalanie ... że silnik się przegrzeje/przepali itp ... odpowiedzią na to pytanie powinien być post gk tds Wczoraj wyjalem swojego dpfa i jezdzilem bez niego.Zadne dopalanie sie nie wlaczy,nawet probowalem wlaczyc je disem,ale i tak dde nie zalaczylo dopalania.Oczywiscie wali bledami o za malym cisnieniu przed dpf itp. Filtr wyczyszczony,juz na aucie,zrobiony reset i teraz musze obserwowac czy nie bedzie sie za czesto wypalal. usuwajcie mechanicznie i problem z głowy a nie jakieś modyfikacje softu za kilkaset złotych
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.