Skocz do zawartości

ecml

Zarejestrowani
  • Postów

    207
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330dA+

Osiągnięcia ecml

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Dla potomnych... Przetarty wężyk od podciśnienia :) Jeszcze raz, dziękuję wszystkim za zainteresowanie.
  2. Panowie, no to mamy nowy "objaw"... Przed chwilą poszedłem do samochodu, odpaliłem, przegazowałem powyżej 2 tys. i wszystko ok. Przejechałem się więc kilka kilometrów, silnik chodzi bez najmniejszych zastrzeżeń. Wkręca się na obroty idealnie, nie dymi, zero problemów. Ktoś ma pomysł o co chodzi? Chyba kilka rzeczy można wykluczyć, takich które się same przez noc nie mają prawa naprawić, co? Ktoś ma pomysł? :) //edit No, niestety, po rozgrzaniu silnika wszystko powróciło.
  3. Nie wiem, może o coś jeszcze na tym krawężniku zahaczyłem, zobaczymy. Z drugiej strony, jakoś nie chce mi się wierzyć, że przy uszkodzonym dolocie powietrze kończy się zawsze dokładnie przy 2 tys. obrotów. Tak czy inaczej, uprzejmie dziękuję za zainteresowanie, za wszystkie pomysły. Jutro się wszystko wyjaśni. Mam tylko nadzieję, że to finansowo nic poważnego ;)
  4. Niestety, wygooglałem, że to prawdopodobnie kabelek od czujnika temperatury do podgrzewania dysz spryskiwacza.
  5. Nadkole połamało się na trzy części, ale nie zauważyłem żeby coś uszkodziło. Co prawda wisi na kablu jakaś odpięta wtyczka, ale myślałem, że to od halogenów i że zajmę się tym pózniej. Mam tam zaglądać, jest sens? Co to może być za wtyczka? Mała, plastikowa, z dwoma dziurkami...
  6. Z góry wszystko wygląda ok, z dołu nie zobaczę bo sobota. Próbowałem podnieść trochę na lewarku, ale raczej niewiele widać. Przejechałem się trochę po okolicy i póki nie przekraczam 2 tys. obrotów kompletnie nic złego się nie dzieje. Myślicie, że mogę tak w poniedziałek przejechać bezpiecznie (bezpiecznie dla silnika oczywiście) 50 km?
  7. Ostatnio tankowałem do pełna na Orlenie, przejechałem 300 km zupełnie bez problemów. Poszedłem przed chwilą do samochodu, mam garść dodatkowych objawów: - odpala na dotyk za każdym razem, chodzi cichutko, turbo nie wydaje dziwnych odgłosów, z wydechu zero nawet najmniejszego dymu, - lekkie przygazówki do 2 tys. obr. - wszystko idealnie - szybko się wkręca, szybko schodzi do wolnych - można tak długo i nic się złego nie dzieje, - każda przygazówka powyżej 2 tys. wchodzi i zaraz gaśnie. Hmm...?
  8. Ok, poczekam, dzięki za zainteresowanie :) Czy jest na sali wróżbita?
  9. Hmmm, wtryski? Wszystkie 6 na raz? Silnik w ogóle nie rusza się powyżej 700-800 obrotów... Myślałem, że może coś się da wywróżyć z objawów, jeszcze przed podpięciem do komputera.
  10. Witajcie Panowie, Może ktoś będzie miał pomysł, co się mogło stać mojej buni (330D automat, 184KM)... - silnik rozgrzany, wcześniej zero innych objawów (kilka minut wcześniej wyrwałem na krawężniku przednie prawe nadkole, ale to chyba bez związku?), - w czasie normalnej, powolnej jazdy po mieście zrobiła się słaba, - wcisnąłem gaz do oporu, pojechała ale powoli, jak bez turbo, - dojechałem kilkaset metrów do domu, zaparkowałem, wrzuciłem na luz, przygazowałem i zaczęła się dusić, - zgasiłem, odczekałem chwilę, odpaliłem (na dotyk), niby wszystko ok, - przygazowałem, weszła na 2-3 tys. obrotów i silnik spadł do niskich i zaczął nierówno chodzić, - przygazowałem jeszcze raz i prawie zero reakcji, pojawił się za to czarny dym z wydechu, - zgasiłem, odpiąłem akumulator, odczekałem i podpiąłem ponownie, - odpaliła na dotyk, objawy znowu jak wcześniej: pierwsza przygazówka 2-3 tys. obr. i dalej nic - praktycznie bez reakcji na gaz, lekka trzęsawka i dym. Wiadomo, że mechanik musi podpiąć do komputera i pewnie wiele się wyjaśni, ale do poniedziałku osiwieję do reszty... Ma ktoś może pomysł co się mogło stać?
  11. ecml

    330xd 184km problem z palaniem

    Odezwij się np. do TC (http://bmw-klub.pl/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=9231) - całkiem prawdopodobne, że problem da się rozwiązać za pośrednictwem emaila. Pozdrawiam, ecml
  12. Zwłaszcza anteny... Może podpiąć na chwilę zwykły drut? Jak będzie odbierać Radio Maryja to problem faktycznie jest z anteną, jak nadal nic to problem z samym radiem. Pozdrawiam, ecml
  13. ecml

    Bmw E46 320i 170km automat

    Skrzynię masz tą lepszą (ZF a nie GM) ale przy pewnym na 100% przebiegu rzędu 100tys. to zupełnie nie ma znaczenia. Problemów być nie powinno, pomijając jakiegoś wyjątkowego pecha ale to przecież i przy nowych samochodach można się nadziać. Przy normalnym, jak to określiłeś, użytkowaniu bardzo prawdopodobne, że automat przeżyje dłużej niż karoseria. Spalanie... Temat morze... Katalogowo: EU tryb pozamiejski: 7.30, miejski: 13.10, tryb mieszany: 9.40. W praktyce +/- 1 litr na setkę więcej niż manual. http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_3/e46/e46_2-edycja/317/e46_320ia.html Pozdrawiam, ecml
  14. ecml

    Wielkopolskie

    Artur Teszner - Poznań, ul. Dolna 36 (Umultowo). Tanio, szybko (+sensowne terminy) i dobrze. Od mechaniki, przez blacharkę i lakiernię do elektroniki. Ostatnio rozszerzyli zakres usług o wymianę opon, serwis klimatyzacji i geometrię podwozia. Polecam - rodzinna firma z dużym doświadczeniem (wiem bo blisko mieszkam) i tradycjami - można im zaufać. Nie specjalizują się co prawda w BMW ale nie ma z tym żadnych problemów. Często stoją u nich nowsze Bmki, Merce, czasem jakieś Porsche czy np. Corvetta. Telefon miałem gdzieś zapisany, jak znajdę to tu dorzucę... Pozdrawiam, ecml
  15. ecml

    kluczyk problem

    Jednak były :) Pozdrawiam, ecml
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.