Skocz do zawartości

piotras14

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    aktualne auto BMW e38 728i 1996 rok.

Osiągnięcia piotras14

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Po ściągnięciu głowicy poznałem przyczyne stuków u mnie w silniku,była to tuleja 6 cylindra...całkowicie popękana wraz z ukruszonym sporym kawałkiem tłoka,a z pierścieni tylko szczępy zostały......niestety wymiana serca mnie już czeka>
  2. Silnik kupuje za 2000 cały komplet..
  3. Tak masz racje,już mam zamówiony silnik z całą instalacją z pewnego źródła...silnik z gwarancją także tylko kupić:-) całkowicie ją remontuje,po remoncie wystawie foty.
  4. Witam...zostałem zmuszony ściągnąć głowicę w swojej 7er i w dodatku skończyło się to bardzo źle,poznałem całą przyczynę u mnie była to tuleja na szóstym garze...przy tym dwa zawory pogięte i nie wiem jak gniazda wyglądają,być może uda się uratować głowicę,ale to będę wiedział w poniedziałem...wkaźbądź razie nie jest u mnie wesoło,poszukuje dół silnika:(tylko mnie zastanawia czy tutaj u mnie nie było już jakiejś rzeźby..... https://www.youtube.com/watch?v=eBShc_StrH0&feature=youtu.be
  5. Olej zalałem ELF 5w30
  6. Tylko dzisiaj jak jechałem nim to na dłuższą chwilę przestało stukać i to mnie zastanawia bo jakby cały czas stukało równomiernie to już jesk bardzo źle,ale tutaj przestaje co jakiś czas...
  7. Tak nagle się to pojawiło,ale słabiej było słychać stuki teraz jakby troszkę głośniej choć i tak to wali niesamowicie...wymieniłem popychacze na całkiem nowe i to nie kiepskiej firmy,cały rozrząd plus łańcuch na vanosie,wymieniłem vanos też,popmp,e oleju i nadal nie ma efektu,ale jeszcze jedna uwaga jest taka,że czasami przechodzi ze stukó w takie słebsze grzechotanie jakby jeden popychacz walił i za chwile na zmiane dwa jak grzechotka...już chwytałem się różnych opcji,a najlepsze jest to,że już czterech mechaniorów wymiękło przy tym aucie,wszyscy wywiesili białą flage,nie mają pojęcia co to może być.
  8. Od trzech miesięcy,fakt,ze auto nie jest jezdzone...tylko na filmie jest to równomierne,ale teraz jest to na tyle dziwne,ze to nie jest zawsze bo są momenty,ze nie słychać stukow
  9. Niby tak,ale to jest nieregularny stuk,a kiedy przyspieszam to cichnie w momencie ciągu silnika stuki cichna,a kiedy popuszczam gaz to zaczyna stukac znów...
  10. https://www.youtube.com/watch?v=bpLR0LuLppg
  11. Witam...kolego widzę,ze masz ten sam problem co ja,a mianowicie głośne stuki w silniku.wymieniłem popychacze,cały rozrząd wraz z pompą oleju,ale właśnie bez łańcuszka i szukam przyczyny,powiedz kolego ja mam 7er z motorem 2,8 l m52 czy pomogła u Ciebie wymiana łańcuszka pompy oleju?
  12. Dziwne te objawy są u mnie,dzisiaj zauważyłem też jak stałem to klepała,było słychać stuki na wolnych obrotach,ale kiedy wrzuciłem drive trzymałem na hamulcu i jednocześnie dodawałem gazu stukanie ustało,coś pod wpływem oporu przestaje stukać,ale bladego pojęcia nie mam..chyba nikt tutaj nie miał takiego przypadku na serio....nie wiem czy czasami nie ma winy skrzynia lub coś z przeniesieniem napędu,muszę zobaczyć dokłednie na kanale przy odpalonym silniku....
  13. Ja robie jeszcze jedno podejście i wtedy zobaczę jaki wynik będzie czy będę zwalał głowice czy nie,choć broniłem się przed tym....
  14. Kolego ja zalalem 5w30 już.myślałem,że przy zmianie oleju ten problem zniknie,ale niestety...
  15. Ja mam silnik 2,8 m52 model...szesciogarowa rzędówka...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.