Skocz do zawartości

Thuger

Zarejestrowani
  • Postów

    121
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 518D 2013r po faceliftingu
  • Lokalizacja
    London
  • Zawód
    Inspektor gazowy

Osiągnięcia Thuger

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Hej chłopaki, jak posprawdzac co może być przyczyną, kable wyglądają ok..
  2. Tak, wykupiłem diagnozę online. Ale chciałbym żeby ktoś na żywo to zdiagnozowal. :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewforum.php?f=10
  3. Witam, mam trudny problem z moim bmw, nie chcę wydawać fortuny na rzeczy których nie potrzebuje więc szukam kogoś kto zna ten silnik i jego problemy jak własna kieszeń. Moge dojechać do 300km w okolicy Częstochowy. Temat jest na telefon więc jak coś to proszę dzwonić 579 908 769. Chodzi mi o diagnozę nie o naprawy, chyba że z gwarancją..
  4. Wczoraj wyjąłem cewki i wygląda na to że kilka kanałów jest zalanych olejem i same cewki maja przebicia bo widoczne są czarne ślady. Cewki swiece zamówione.
  5. skozystalem z bimmerprofs online diagnose i koles mi odpisal ze to nie pompa byla winna tylko wtryski i nie potrzebnie pompe wymienialem.. juz nie kumam w ogole. :mad2: a pompe wymienilem i jest duzo lepiej, czasem na wolnych obrotach albo jak sie jedzie z nisko predkoscia obrotowa to lapie misfire i problem z noxem.. choc od wczoraj sie uspokoilo. troche jakby klekotalo tez przez chwile jakby ze skrzynie biegow albo z korbowodu, ale klekotanie ustaje albo nie klekocze nie wiem od czego to zalezy.kurde dalbym ten samochod do kogos kto sie naprawde zna ale nie znam nikogo takiego.
  6. Kup sobie gwintowane amortyzatory wtedy będziesz mógł obniżyć jak chcesz i będzie sztywniejszy
  7. Robiłem według ich instrukcji ale w ostatnich dwóch fazach adaptacji pierwsze dwie kolumny od sond za i przed kolektorem nic nie pokazują.. Samochod pokazuje błędy misfire, nox sensor I nitrogen sensor
  8. Pewnie miałeś obniżone twardsze sprezyny i wymieniles na standardowe..
  9. dzisiaj wywalilo misfire na 4 cylindrze, wreszcie skminilem jak dziala ta ista i udalo mi sie zresetowac adaptacje i narazie jezdzi ok, obroty sie uspokoily. zobaczymy kolejne pare dni, wczesniej co kasowanie bledow lapal nowe podczas odpalania, nie podaczas jazdy jak juz byl rozgrzany.. wyglada tak jakby cos sie przy odpalaniu dzialo..
  10. Udało mi się zrobić reset i jakby pomoglo.. Samochod się uspokoił i chodzi rowniotko.. Dzieki
  11. dzis po wymianie pompy wysokiego Cisnienia wywalilo mi 4 nowe bledy 002c3e, 0030da, 00a6cf, 003073. samochod jezdzi ale przerywa na niskich obrotach..wydaje sie jakby mial mniej mocy niz powinien.. Znacie jakiegos dobrego mechanika kolo Opola albo Czestochowy? Zjechalem juz do Polski i chce naprawic ten samochod.. moge podjechac do 100km
  12. czy da sie to na ista + zrobic?? dzis po wymianie pompy wysokiego Cisnienia wywalilo mi 4 nowe bledy 002c3e, 0030da, 00a6cf, 003073
  13. Odświeżam temat, czy w temacie aktualizacji ktoś może podać namiar w okolicach Opolszczyzny lub Śląsk.. Mam e92 n53 330i I wymieniłem kilka czujników i pompe wysokiego ciśnienia, czy taka aktualizacja jest w ogole potrzebna? Auto jeździ ok ale czuję jakby to nie była pełna moc..
  14. A głupi przeplaca 6 razy.
  15. Ok pompa wymieniona na regenerowana i śmiga jak trzeba ciśnienie na listiwe 200 barów.. Będę informował jak by coś się działo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.