Skocz do zawartości

johan666666

Zarejestrowani
  • Postów

    151
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: E61, 520D, 2007
    Jest: E61, 530D, 2006

Osiągnięcia johan666666

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Dziękuję. Błąd faktycznie oznaczał zbyt duże napięcie na sterowniku skrzyni, ale bateria i ładowanie było ok. Około 2 miesięcy temu wymieniłem baterię, a 4 miesiące temu wymieniany był konwerter/sprzęgło. Adaptacja baterii była robiona... Mam nadzieję że to był jednorazowy epizod. PS. Mam pytanie jeszcze. Czy po wymianie konwertera powinien być robiony reset ustawień skrzyni? W DIS jest funkcja zerowania "uczenia się" skrzyni. Dzięki jeszcze raz. Pozdrawiam.
  2. Dziękuję bardzo. Co może znaczyć cut off limit w praktyce , i nie chodzi mi o tłumaczenie. Zasilanie było, silnik odpalił normalnie, żadnych innych błędów czy też choinki na desce. Pozdrawiam.
  3. Witam. Po przejechaniu krótkiego porannego dystansu i ponownym uruchomieniu silnika wyskoczył błąd skrzyni biegów transmition fault drive moderately ". Lewarek zablokowany był w pozycji P i nie dało rady zmienić biegów. Zgasilem i odpaliłem jeszcze raz i błąd zszedł. Inpa pokazała błąd EGS 5014. Szukałem na forach, ale nie mogę znaleźć tego kodu. Może ktoś wie coś na ten temat? Pozdrawiam.
  4. A sprawdziłeś fizycznie na aucie? Ja kupiłem od E46 125/80, ale jeszcze nie miałem okazji, aby przymierzyć. W/g kolegi tutaj z forum na tył do E61-nie Xdrive pasuje. Pzdr.
  5. Dzięki. Chodziło mi o 17", ale dziękuję. Pozdrawiam.
  6. Ok Panowie. w takim razie jakie ma ET dojazdówka od E46 120/80 R17? Nie przeszkadzaja zaciski hamulców? To czy pasuje we wnekę to przydatne info, ale nie tak bardzo jak to czy pasuje jako koło zapasowe... PS-w niektórych ogłoszeniach piszą, ze od X3-ki 135/90 R17 pasuje do E60...wiec szczerze przyznam, ze juz skołowaciałem, gdyz nie podana jest nigdzie informacja o osadzeniu-ET owych kół... Pzdr.
  7. Dzięki piękne. Czy rozmiar 135 ma aż tak duże znaczenie jesli ET sie zgadza? Pozdrawiam.
  8. Witam. Odgrzeję troszkę. Przeszukałem forum i widze, że musi być 17 cali-ktoś wcześniej wspomniał iż może być od E46 -tez 17 cali? Czy to prawda-ktoś może potwierdzić? W ogłoszeniach również widziałem takie oferty mówiące że do E46 i E60 . Czy 125/80 będzie pasowało? Pozdrawiam.
  9. Up. Również zamierzam sie za to zabrać. Pzdr.
  10. Level control failure potrafi też wyskoczyć przy wydłużonym czasie pracy kompresora. W DIS-ie bedzie widać. Ale jak kolega wyżej wspomniał popatrz na wężyki-u mnie był lekko przytarty(mała dziurka) zaraz na tłoczeniu z kompresora-no chyba, że już tył leży. Ciekawy jest też temat: viewtopic.php?f=73&t=188852 i ten: viewtopic.php?f=73&t=138610&start=75
  11. Witam. Odgrzeję kotleta. Taki sam błąd w E61 z 2008 r 177 kucy motór:) Jak zakończyła się sprawa? Pomógł nowy soft? Czy jakos tragiczniej? Pzdr.
  12. Można tak powiedzieć, że tak samo jak bez wciśniętego stopu-dźwignia stoi murem i nie drgnie ani na ząb-ale po tych parunastu sekundach jak juz się odblokuje, to wtedy czuć szarpnięcie w lewarku jak przeskakuje na R. Potem już idzie gładko na każdym biegu aż do zgaszenia silnika. I potem od początku.
  13. No dzięki. Pocieszyles mnie. Tylko dlaczego po chwili to sie odblokowuje?gdzie szukać błędu? inpa ani dis nic nie pokazuje. To moze byc albo pedal stopu albo elektromagnes w samej dzwigni? Tylko czemu po tych parunastu sek odblokowuje się?
  14. Nie wiem co więcej mogę napisać..te 15 sekund nie mogę ruszyć wajcha w ogóle
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.