moreti
Zarejestrowani-
Postów
111 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
jest: jakieś X5 g05
było: M5 F10
było: M3 E92 DKG -
Lokalizacja
Warszawa
Osiągnięcia moreti
Entuzjasta (6/14)
0
Reputacja
-
Pobawiałem się konfigiem, pojechali z łączeniem opcji, zeby całe pakiety brac, w tym nie potrzebne rzeczy. Np. pełen shadowline, idzie ze świecącym grilem (porazka dla mnie); dachu panoramicznego solo sie nie da; etc ... ktos testował rabaty na LCI / terminy produkcji (plugin) już w salonie w rozmowie realnej?
-
Temat odbiegł ... Ktos juz testował max rabaty do produkcji na nowe X5 LCI? Oraz co mówią o terminach. 50e plugin
-
Ciężko odmówić racji tym renderom i pomysłom, jak LCI będzie wyglądać: https://www.youtube.com/watch?v=TlBtdmIKHVY&ab_channel=AutoYaINTERIOR Ciekawe, kiedy wejdzie.
-
od miesiąca jezdze wynajętym X5, m-pakiet, ale z 25d (czekam na zamówione). Po mieście, wyjechałem tez na autostradę. Ogólnie ... jeździ. ale jak miałbym brać X3 z mocnym silnikiem, a X5 z najsłabszym - to jednak przepaść w komforcie, wielkośćci, wykończeniu zawazysz. Szedłbym w X5 z 25d. Tyle ;-) Różnice w silniku dopiero poczułem w 50i/ m50d. Tu jest przepaść miedzy 25d.
-
na logikę tak, i tak było (zamówienie mam z 14% rabatu wg cenników z wiosmy od tego czasu 2x podwyzki), tyle ze nie zobaczę auta do maja 2021 i nie wiem, czy będzie z wyposażeniem co miało być. I nie wiem, jak cena będzie w kwietniu 2022 wyglądac - dealerzy pobrali zaliczki 5 czy 10 tyś za zamówienia i nic ich nie wiąże; to nie zadatek... Termin dostawy minał (koniec 10.2021) i mogę zrezygnować - co i tak nikogo nie ruszy - ani dealera ani mnie. Wiąże ich tylko zły PR jak podniosą mi cenę bo sytuacja rynkowa uległa zmianie (bo uległa) albo wycofają się pod jakimś pretekstem. Wiec finalnie nie sądze bym w kwietniu 2021 miał cenę jaką mam na zamówieniu z maja 2020... Stąd chęć kupna tego, co od reki stoi z kompromiosami. Myślę, ze podobnie wiele innych osób myśli.
-
Dzięki na szybko, mi konfig pasuje. Auto od reki. To dla mnie, rodzina i dzieci jezdzą w innym (na trasy mamy innego suva, własnie z pneumatyką), ale pytam bo nie lubie po 2-3 latach tracić za dużo, czy mieć problem ze sprzedażą nietypowego auta. teraz np. wysyp 4 letnich X5M poprzedniej generacji i nikt nie chce kupować. Ja niestety doposażam mocno auta. Skrętna ośka mega mi pasuje i pneumatyka, jezdziłem na testach w 45e i w m50d - ale jezdziłem też M50i z adaptacyjnym na 22 cale i dośc twardawo ;-) - ale bardzo dobrze to jezdzi, silnikiem / dynamiką - szokująco dobrze. Nie rozważam najmu. Moja zamówiona w maju 45e, na maxa doposażona z merino, deska indyvidual, skrętną oską, pakietem first i innowacji (restrykcje miałem po 3 m-cach na HK i zmieniłem na Bowersa niestety, a tak to wszystko poza chyba webasto i noktowizorem) - nie zanosi się zeby w ogóle ruszyła jej produkcja i w ciagu pół roku dostawa. Poczytajcie fora w USA - do kwietnia / maja nie wiele jak nie nic nie ruszy z produkcją w USA X5 (tych dobrze doposażonych). niestety na kompromisy nie chce iść. A jak ruszy, zakładam, ze dealer podniesie cenę i uwali rabat ... Rabat mam: 5% od cennika z wakacji (teraz w tym od 1.11.2021 kolejne 6 tyś więcej)
-
Szanowni forumowicze, potrzebuje subiektywnej porady. Mam do kupienia od reki M50i (zamiast czekać na to co zamówiłem i się dalej nie produkuje) ale w nietypowym wyposażeniu. I pytanie do Was, czy taki konfig może być mocno problematyczny za 2 lata przy odsprzedaży, czy raczej się czepiam i jest spoko? Pytam o Wasze odczucia i wiedzę. Ogólnie mi on powiedzmy ze pasuje, tak awersja black-black nie waląca po oczach: Jest skóra Merino, wentylacje, masaże, jest szyber, listwy carbon i alcantara; jest HK oraz lasery i systemy asystujące professional i pełen pakiet shadow. Ale: • nie ma żadnego zawieszenia typu adaptacyjne lub skrętna ośka tylnia / ani pneumatyki – tylko zawieszenie adaptacyjne M (2VF) – to duży minus? (mega mi siadła skretna oś i pneumatyka, ale w 50i widzę, ze nie doposaża się chętine w nia) • nie ma komfortów, a wielofunkcyjne M fotele (choć maja wentylacje i masaże) sa specyficzne • nie ma HUD i kamer 360 st, czy 4 way klimy czy deski w skórze merino i tych szklanych biegów (mi to nie leży, ale może to must dla innych?) BMW X5 M50i 475 Czarny szafir VASW BMW Individual Merino Black skórzana o rozszerzonym zakresie Wyposażenie opcjonalne (cena brutto z VAT) 3DZ Rezygnacja z dodatkowego oznaczenia zewnętrznego M PLN 0,00 3KA Szyby przednie o zwiększonej izolacji akustycznej PLN 2.900,00 3MF Reflektory M Shadowline PLN 1.700,00 402 Szklany dach panoramiczny PLN 9.100,00 420 Przyciemniana szyba tylna i tylne szyby boczne PLN 2.700,00 453 Aktywna wentylacja foteli przednich PLN 4.100,00 4GQ Pasy bezpieczeństwa z przeszyciami w barwach BMW M PLN 1.500,00 4MA Wielofunkcyjne fotele przednie M PLN 6.300,00 4MC Listwy ozdobne M Carbon Fibre PLN 5.800,00 4T7 Funkcja masażu przód PLN 5.300,00 5AC Asystent świateł drogowych PLN 0,00 5AL System bezpieczeństwa Active Protection PLN 2.700,00 5AU Systemy asystujące kierowcy Professional PLN 13.000,00 5AZ Reflektory laserowe PLN 9.600,00 688 Zestaw HiFi Harman Kardon Surround Sound PLN 2.400,00 776 Podsufitka M Alcantara Anthracite PLN 4.800,00 7M9 M Shadowline o rozszerzonym zakresie PLN 1.500,00 8A1 Polska wersja językowa PLN 0,00 8AT Polska instrukcja obsługi PLN 0,00 ZBC Pakiet Business Class PLN 8.200,00 322 Dostęp komfortowy PLN 0,00 4HB Ogrzewanie przednich foteli i podłokietników oraz kierownicy PLN 0,00 6NS Telefonia komfortowa PLN 0,00 Usługi (cena brutto z VAT) 7NH Pakiet Service Inclusive - 5 lat / 100.000km PLN 6.400,00 7CG Pakiet Repair Inclusive - 3 lata / 200.000km PLN 2.400,00
-
zanim zdecydowałem jezdziłem kilkoma, obawy miałem podobne; ze musi być pneumatyka i ze 20 cali optymalne... bardziej komfortu oczekuje a nie sportowego prowadzenia. Skończyło się na zamówieniu pneumatyki i 22 calowych czarnych. jest zaskakująco komfortowy z pneumatyka i 22 calami, lepiej niż 21 cali bez pneumatyki. twardy był 40i na 22 calach bez pneumat i skrętnej osi (a takim też pojezdziłem). Takze b.pozytywnie zaskoczony jestem.
-
45E prawie ze wszystkim, co się da zamówione kilka dni temu - na koniec października; podobno plugina traktują inaczej - i pneumatyka musi być - zobaczymy ;-)
-
ktoś kojarzy, gdzie w WAW czy najbliżej Waw jest obecnie zarejetsrowane demo 45e zeby stestować?
-
Wydech do M5 f10
moreti odpowiedział(a) na KamilM5f10 temat w ///M-Power oraz rozwiązania mechaniczne M GmbH
sluchałem kilku. Akra był dla mnie za wysoki brzmieniem, blizej ferrari czy lambo,dośc glosny ale ladny; wole brzmienie blizsze AMG / Maseratti czyli eissenmann. miałem Race potem Sport. polecam sport. race był za glosny, właczał w garazy alarmy przy odpalaniu samochodom obok i budził sąsiadów - wytrzymałem 3 tygodnie ;-) Ale to kwestia indywidualna bardzo. -
Kupno Bmw m5 lub M6
moreti odpowiedział(a) na koper86 temat w ///M-Power oraz rozwiązania mechaniczne M GmbH
Obejrzyj M3, E92. Mialem jakiś czas; przed zakupem też testowałem E60 i stare M6 - troche było starawe; skrzynia nie dla mnie ... DKG i lekkosć M3 powalała tamte. Dopiero nowe M5 odjechało im. -
nie wiadomo jak będzie jezdziło, zapewne lepiej - ale wiadomo ja brzmi już! Brakło mi słów... http://f80.bimmerpost.com/forums/showth ... p?t=940341 a uszy mam zdrowe ;-)))
-
Szukam kogoś z E92 i zmienionym wydechem
moreti odpowiedział(a) na gr1zly temat w ///M-Power oraz rozwiązania mechaniczne M GmbH
słyszałem pierwszy, trzeci i do tego eiss race i sport na zywo - mogę napisać wrażenia. Sam kupiłem do m3 jak mialem eiss race. przy okajzi polecam z dziś ... Brakło mi słów... http://f80.bimmerpost.com/forums/showth ... p?t=940341 a uszy mam zdrowe ;-))) -
Widziałem te wątki, i chyba mi sie podoba takie światło. mam pełne czarne wnetrze .. .ma ktos zdjęcia po zamontowaniu zestawy BMW?