Skocz do zawartości

Rafix

Zarejestrowani
  • Postów

    148
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Rafix

  • Urodziny 02.10.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 320d m-pakiet
  • Lokalizacja
    Płock/Rotterdam
  • Zawód
    ;)

Osiągnięcia Rafix

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Jak jeszcze nie uporałeś się z tym kłopotem to ja bym przyjrzał się silentblock wahacza przedniego - czyli tuleje gumowe przedniego wahacza. Jeśli guma w tulei jest już ostro wypracowana to będą występowały drgania kierownicy. Kolego napisz jeszcze czy przy hamowaniu i przyspieszaniu nie ściąga ci delikatnie auta
  2. Witam. ostrzegam o powypadkowym aucie które stoi w Niemczech w komisie Modell Automobile adres: Meisselstr. 6 45476 Mülheim an der Ruhr Niemcy Vin auta: WBANX71040CS43699 https://home.mobile.de/home/index.html?customerId=583886#des_247651822 Auto było ostro bite. wyremontowane w serwisie BMW
  3. Zbieżność 60 zł, klima jak działa to po co w niej szukać usterek?? jak nie działa to nie kupuje auta proste ( jedynie napełnienie i ozonowanie 150 zł ) hamulce jak są nie sprawne to nie kupuje auta a jak tarcze do wymiany to albo gościu obniża cenę zakupu, albo cześć... do tego oryginalne tarcze ate + klocki 600 zł + koszt wymiany, amortyzatory wymienia się parami kolego, ale ja bym nie kupił auta tak rozwalonego że amorki by nie trzymały... ty wyliczyłeś 3 tyś na co??
  4. Widzisz nie ma co wszystkich wrzucać do jednego wora. Ja niedługo sprzedaję swoją e46 i np. mam przy niej wszystko porobione bo nie lubię jeździć autem z jakimiś defektami.... w swojej jedynie co zostało to zmienić dwie opony. Nie wszyscy są tacy że sprzedają auto i ono ma być zaraz do remontu... nie rozumiem takiego podejścia... Wymiana oleju to 250 zł z filtrem. castrol edge 5w30 a nie jakieś 500 zł. W nowszych e46 w odmie przeważnie już są separatory więc odchodzi wymiana filtra. Do tego bez sensu jest wymieniać dobrze pracująca odmę. Co chodzi o zawieszenie to zawsze można je sprawdzić przed zakupem. W razie jakiś defektów cena idzie w dół. Kupując auto to nie oznacza że do ceny musisz doliczać jakieś śmieszne koszty. Samochód kupuje się po to żeby nim jeździć a nie na start wydawać 2 tyś zł
  5. Mam pytanie. Co wliczacie w skład tego niby pakietu startowego za 2 tyś zł??
  6. Panowie jak można wyłączyć ABS żeby go wyeliminować z usterki??
  7. tuleje wymienione na nowe w zawieszeniu zero luzów. Jedynie z tyłu do wymiany tuleje pływające, lecz one nie powodowały by takich drgań kierownicy, pedała hamulca i szarpania przedniej kierownicy. Mam pytanie ile powinny mieć przednie amortyzatory sprawności w %? może to wina amortyzatorów co myślicie?? tylko za bardzo to nie pasuje bo np. jadąc prędkością 160 delikatnie nacisnę na pedał hamulca od razu słyszę buczenie i delikatne drgania kierownicy i pedała hamulca. Gdy nacisnę mocniej jest jeszcze gorzej. Wszystko występuje od około 100 km/h a jak auto jest rozgrzane i często używam hamulca to już nawet od 80 km/h :mad2:
  8. Wymieniłem Zwrotnicę. Bicie na piaście 0.02 więc w normie. Na tarczy 0.06. Wszystkie tarcze proste bicie nie przekracza 0.06 i nadal trzęsie kierownicą, pedał hamulca podskakuje i słychać te cholerne buczenie :mad2: Co może być przyczyną??
  9. Na piaście podobnież norma to do 0.02 myślicie że jak wymienię całą zwrotnicę to będzie ok?? zwrotnica będzie używana. Czy zaryzykować i kupić jeszcze jedną piastę i założyć?? tylko cena nowej piasty to 180-200 zł a cała zwrotnica używana to koszt też w granicach 180 zł. Nie wiem co robić...
  10. mierzyłem też samą piastę to wskaźnik wychylał się od 0 do 0.06 w tym samym miejscu po przymocowaniu tarczy śrubami od mocowania koła, tarcza miała odchyły 0,16 ( wiadomo tarcza jest większa i jak na piaście było bicie to na tarczy będzie większe). T są pomiary w mm. Na tarczy jest dopuszczalne do 0.07 mm ja mam 0,16mm
  11. viewtopic.php?f=69&t=313479 Witam zmagam się z biciem kierownicy przy hamowaniu, lekkim podskakiwaniem pedału hamulca i buczeniem powyżej 100km/h Dzisiaj pomierzyłem przyrządem wszystkie tarcze. Okazało się że lewy przód do roboty wskazania dopuszczalne to 0.07 a na tej tarczy było 0,16 Więc zakupiłem nowe tarcze które były i tak wymieniane 2 miesiące temu. Pomyślałem że może ją przegrzałem. Więc zamontowałem nową tarcze. Na nowej tarczy okazało się że dalej przyrząd wskazuje 0,12. Dalszym krokiem było wymiana łożyska z piastą. Po wymianie dalej to samo :mad2: Teraz mam pytanie czy może przyczyną być lekko skrzywiony trzpień na którym trzyma się piasta z łożyskiem na kolumnie?? Mam zamiar wymienić całą kolumnę myślicie że to coś pomoże?? czy to może być przyczyną?? czekam na podpowiedzi panowie bo już wychodzę z siebie :duh:
  12. Ja ciągle poszukuje e60 231KM z silnikiem m54 w manualu. Rocznik 2004-2005 W długi weekend będę oglądał jedną :) ciężko ten model znaleźć w tych parametrach :/
  13. pokaż kilka zdjęć i napisz jakie ma wyposażenie i co w niej robiłeś
  14. Ja Też mam zamiar sprzedać swoją bunie e46 już niebawem bo szukam e60. Moja to oryginalny pełen M - Pakiet. Rok produkcji 2003.07 silnik 2.0 d 150 KM. Bardzo Bogate wyposażenie. Przebieg oryginalny 340 tyś. Wszystko na bieżąco robione. Wtryski po regeneracji, nowe kompletne sprzęgło, nowe tarcze i klocki, nowe łożyska w przednich kołach, nowe amorki z tyłu, dopiero co po wymianie tylnych tulei przedniego wahacza, aku wymieniane 2 lata temu i wiele innych. Po prostu nie lubię jak coś puka czy stuka. Wszystko musi być OK. Samochód po przeglądzie wiosennym u mechanika który zna te auto jak własną kieszeń ;) Cenię 20 000 tyś do negocjacji ;)
  15. masa jest, więc to odpada
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.