Skocz do zawartości

Marcin 69

Zarejestrowani
  • Postów

    86
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E-91 320d

Osiągnięcia Marcin 69

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Od pewnego czazu mam problem z wtyskami w swoim aucie. Aby zdiagnozować który wtrysk nawalił zrobilem próbę przelewowa. Mam problem z interpretacja wyników tej próby. Wykonalem ja przy temp silnika 86 *C. W miejsce wezykow wpielem we wtryski strzykawki 100 ml zaslepilem powrót i odpalilem silnik. Silnik pracowal 4min. W tym czasie gromadzilo sie paliwo w strzykawkach. Na pierwszym wtrysku - 52ml Na drugim wtrysku - 42ml Na trzecim wtrysku -48ml Na czwartym wtrysku -34ml Czy mozna na podstawie tych wynikow okreslic ktory wtrysk jest w kiepskiej kondycji? Auto nierówno pracuje na wolnych obrotach i raz na jakis czas chodzi na 3 gary- tak jakby wtrysk sie zawiesił. Podczas proby silnik pracował w miare równo.
  2. To nie kwestia szukania. Jestem po wymianie silnika i mechanik stwierdził, że wydech jest zbyt gorący. Nie wiem czy było też tak na poprzednim silniku, na którym poszła panewka.
  3. Wiem, ale mam na uwadze sytuacje, gdzie nie dochodzi do wypalania DPF.
  4. Witam, Mam prośbę do użytkowników 3er ze 163 konnym silnikiem. W moim aucie po dłuższej jeździe końcówka wydechu bardzo się nagrzewa. Gdy wysiądę z auta, to jestem w stanie ją na sekundę dotknąć, ale strasznie parzy i natychmiast muszę oderwać dłoń. Czy to normalne??????? Obawiam się, że to jest efekt chpa- 193km/418nm.
  5. Witam. Jestem po wymianie oleju. Olej spuszczałem na kanale dolnym spustem miski olejowej. Auto było rozgrzane, olej spuszczałem do ostatniej kropli. Po zalaniu nowego oleju zapaliłem silnik, uzupełniłem olej na 3/4 stanu i w sumie weszło mi 5,0 l oleju. Czy to nie jest za mało????
  6. Dzisiaj przejechałem około 100 km, wszystko jest ok, sprzęgło się nie ślizga. Ale faktycznie bierze przy dole, zdecydowanie poniżej połowy. Pytanie- czy tak ma być (zdania są podzielone). Jeśli chodzi o skok sprzęgła, to nie jest to jakaś straszna różnica, być może mam takie odczucie ze względu na to, że bierze od dołu.
  7. Tak właśnie się zastanawiam- według mnie po wymianie sprzęgła powinno brać właśnie od dołu, a sprzęgło ślizgające się będzie brało na samej górze.
  8. Z czym to może być związane??? Po jeździe nie czuć przypalonego sprzęgła, wątpliwość budzi tylko to, że bierze na dole i ten krótki skok.
  9. Wymiana była robiona w Świdnicy (Pszenno). Pisz na Pw to dam namiar.
  10. Sprzęgło po wymianie. Koszta: - kompletny zestaw LUK 1750 - allegro - robocizna 500 Pierwsze odczucia: - sprzęgło bierze na dole, wcześniej brało na górze - teraz po wymianie przy pierwszym ruszeniu auto mi prawie zgasło - pedał chodzi teraz bardzo delikatnie - po wymianie skok sprzęgła jest dużo mniejszy - brak ślizgania Czy to normalne, że sprzęgło bierze teraz od dołu i że skok sprzęgła jest mniejszy(agresywniej łapie) ????????
  11. Warsztat ma być b.dobry, a jeżeli sie uda to trzy okazji tani. W stando wołają za robocizne 1200zl. Dla mnie to lekka przesada.
  12. Na tą chwile dwumas nie daje żadnych oznak swiadczących o potrzebie wymiany. Koszty: -robocizna + cały zestaw(dwumas, docisk, łożysko, sprzęgło) wyjdzie około 2200zł -robocizna + sprzęgło (bez dwumasy) to około 1300zł Różnica to okołoo 900zł. Pytanie czy warto teraz zaoszczedzić a za rok wracać do tematu, bo dwumas nawali. Jak bedzie juz rozebrane to ocenię stan dwumasy i wtedy podejmę decyzję.
  13. A macie jakies opinie na temat tego warsztatu ????? Jest ich niewiele, ale te co czytałem są ok. Dzwoniłem do tego mechanika i rozmowy tak całkiem całkiem. Jezeli ktoś tam był to prosze o jakiekolwiek opinie. CHUDYK AUTO Q-SERVICE -MECHANIKA -DIAGNOSTYKA tel.071 346 56 38 kom.0 691 057 493 WROCŁAW ul. BROCHOWSKA 21CAarlos
  14. Witam. Jestem zmuszony do wymiany sprzęgła w moim aucie 320d E91 M47 163km. Od jakiegos czasu sprzegło zaczeło się ślizgać, aktualnie przy każdym agresywnym wciśnięciu gazu obroty szybko skaczą do góry. Planuję zakupic taki zestaw http://allegro.pl/dwumasowe-sprzeglo-bmw-320d-320-d-e46-e90-6bie-i2966619906.html Koledzy mam jedno pytanie ------- Gdzie we Wrocławiu moge liczyc na dobrą wymianę w rozsądnej cenie ???
  15. Witam. Podziele się z wami moim problemem. Przestał nagle mi działać pilot - zamek centralny(z kluczyka działał). Próbowałem otworzyć auto drugim pilotem i też nic. Po przeczytaniu tego i kilku podobnych watków podjąłem się próby samodzielnej naprawy. Po rozebraniu tylnej klapy okazało sie, że w gumowym przepuście(ten z prawej strony- idzie tam też rurka zdo spryskiwacza) został uszkodzony przewód idący do wzmacniacza anteny. Wszystkie przewody, które tam idą były lekko naderwane, a jeden calkowicie przecięty. Wymieniłem wszyskie cztery i piloty działaja jak należy. Zauważyłem, ze wcześniej był już naprawiany jeden przewód, także jest to chyba bolączka modelu E91. Blaszki na tylnym zawiasie(te szersze) u mnie też są zerwane, ale antyna radiowa, navi i centralny dzialają ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.