Skocz do zawartości

1011piotrek

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 compact 320td 2002

Osiągnięcia 1011piotrek

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jeżeli chodzi o wymiane uszczelek w kolektorze to radziłbym wymieniać za każdym razem kiedy ściągamy kolektor. Uszczelka podobnie jak podkładka choć na pewno nie w takim samym stopniu ale jednak ulega zniekształceniu więc zamontowana po raz drugi nie będzie w 100% spełniać swojego zadania. Co do wężyków to faktycznie te fabryczne opłaca wymienić się na silikony. Co do samych klapek to tyle jest komentarzy ile posiadaczy aut. Ja osobiście uważam, że niemieccy inżynierowie nie dali ich tam po to żeby wpadały do silnika, chociaż faktycznie mogą tam wpaść, ale gdyby kierować się zasadą usunę to bo coś może się stać, to do pracy chodziłbym z buta:P
  2. Witam, klapki zostawiłem jednak na swoim miejscu. Były w idealnym stanie. auto ma 160000km przebiegu i klapki wyglądają zdrowo:) Myślę ,że faktycznie urywają się one ale w autach z dużo większym przebiegiem. Przy okazji wyczyściłem kolektor i zmieniłem odme. dodatkowo po wymianie oleju na castrol 5w30 auto chodzi o wiele ciszej. Nie spodziewałem się, że zmiana oleju może tyle zdziałać :). Cała operacja nie zajęła mi dużo czasu polecam każdemu żeby sprawdził stan swoich klapek bo faktycznie w modelach z większym przebiegiem mogą być one w gorszym stanie.
  3. Witam, ostanio kolega powiedział mi ,że w compactach światlo cofania jest tylko po jednej stronie... Czy to prawda?
  4. Prosiłbym również o schemat bezpieczników. Ponieważ w książce sam naprawiam tego nie ma, a na necie znalazłem tylko do sedana coupe i kombi ;/
  5. witam posiadam bmw e46 compact z 2002r. Nie mam lewego światła cofania. Sprawdzałem dzisiaj żarówki i wszystko jest ok. Czy ktoś ma może schemta jak mają być podłączone kabelki w gnieździe przy lampach? poniewaz jest tam 6 wejść a mam 5 kabelków i 6 wejście jest wolne. nie wiem czy tak ma byc?
  6. klepa mi chodziło właśnie o to że te pręciki też się usuwa. ucinasz pręcik pomiędzy końcem zaślepki a początkiem blaszki i po robocie :)
  7. Ok jak już zrobie to zdam relacje. Przy okazji wyczyszcze sobie egr i wymienie odme.
  8. Chyba zdecyduje się na odcięcie blaszek a reszte pozostawie tak jak jest (ewentualnie wymienie uszczelki jeżeli będą bardzo wyrobione). Tak apropo to jak ktoś wymienia całe klapki na zaślepki bez klapek to co potem robi z tym "długim prętem" który steruje tymi klapkami? usuwa się go czy jak ? :)
  9. szperjac na forum mam jeszcze jedno rozwiązanie mianowicie można odciąć blaszkę a reszte zostawic tak jak jest. Proszę powiedzieć czy ktoś robił w ten sposób?
  10. Dzisiaj podłączałem silnik pod kompa wtryskiwacze w normie ciśnienie na cylindrach w normie już sam nie wiem co może być przyczyną tego klekotania ;/ a co do wkrętów zamiast zamienników to widziałem post uzytkownika roger nysa i na obrazkach wyglądało to nawet solidnie...
  11. Spoko więc w weekend biorę się za wymiane klapek. Czy można po prostu je wyciągnąć i wsadzić wkręty 6? widziałem gdzies na forum takie rozwiązanie... PS gdyby mi się klapka urwała to było by chyba już po zawodach i silnik cały czas by klekotał a on wydaje głośniejszy dźwięk tylko podczas dodawania gazu.
  12. Witam na forum jest pełno tematów o ściąganiu klapek. Moje pytanie na, które nigdzie nie znalazłem odpowiedzi brzmi. Czy można jakoś zdiagnozować (np. po odgłosie pracy silnika) że te klapki są już do wymiany? Mój diesel strasznie klekocze po dodaniu gazu i znajomy powiedział ze to te kalpki. Jednak widziałem je na żywo w innym bmw i nie wiem w jaki sposób mogły by wydawać klekoczący dźwięk?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.