Skocz do zawartości

guziq

Zarejestrowani
  • Postów

    148
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Zyrardów

Osiągnięcia guziq

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. zalew, dzieki wielkie. Szkoda ze nigdzie nie ma zdjec/rysunków technicznych tego rozwiazania. Ale faktycznie opis a audifans (nie przyszło by mi do głowy zeby szukac info o BMW na stronie o Audi) rozjasnia praktycznie wszystkie watpliwosci.
  2. A cos wiecej? Elektronicznie czyli tak jak w nowoczesnych autach, jesli któres z kół miało przyczepnosc lepsza to dostawało wiecej momentu? Jak to było rozwiazane (elektronicznie) ta zmiennosc momentu? Jak wyglada np. naped przedniej osi w takim aucie? Półosie wychodza z michy olejowej? Co było w centralnym dyferencjale ze rozdzielał naped 36/64?
  3. Witam. Przed chwila dosłownie zaciekawiło mnie to mocno: Jak rozwiązany jest napęd "IX" w E30, E34...? Rozdział z tego co pamietam jest dosc "niesymetryczny"? Jaki? Moze ma ktos jakies rysunki schematyczne, jak to wyglada od srodka/od spodu?
  4. Witam. Siedze obecnie u kumpla i jego BMW ma problem z tylnymi hamulcami. Nic nie daje długotrwałe odpowietrzanie (no chyba ze cos jest robione źle - moze ktos by opisał jak to wykonac w przypadku tylnych hamulców?) Auto dopiero po długotrwałym "pompowaniu" pedałem hamulca zaciska szczeki. Przy jednorazowym wcisnięciu tył nie hamuje wogóle. Co pierwsze sprawdzic?
  5. Blaster Jakim pendzelkiem malowałeś te skóry? Swykłym, włosiastym czy gąbkowym?
  6. guziq

    Lampy po lifcie - jak to jest?

    W takim razie nie bede zawracał sobie nią głowy - nie ma sensu. Kuszace w niej było przyjecie auta w rozliczeniu. Jednak trzeba sprzedac Forda i szukac czegos innego.
  7. guziq

    Lampy po lifcie - jak to jest?

    Jayu Wiem ze idzie kupic taniej, ale koles pisze ze przyjmie inne auto w rozliczeniu. A my mamy problem ze sprzedazą focusa (takie jakies niechodliwe te Fordy teraz sa).
  8. guziq

    Lampy po lifcie - jak to jest?

    A co jest w nim konkretnie kijowego?
  9. guziq

    Lampy po lifcie - jak to jest?

    sprzedajacemu chodziło o lampy tylne (na bank)
  10. Witam. Czy po lifcie przeprowadzonym w 2000 roku były dostępne 2 wzory tylnych lamp (stary i nowy)? Interesuje mnie to auto: http://moto.allegro.pl/item294608486_bmw_e39_530d_194km_skora_xenon_lifting_zobacz.html Czy ktos sie nim interesował? Może cos wiecej powidziec?
  11. Marcin978 - napisałem to samo jakąś strone temu
  12. eXiDe a co powiesz o racingu? tez za pomoca octan boostera podniesli liczbe oktanow do 100? PS. Jak ta sprawa wyglada w przypadku V-power diesel? co tam siedzi i czym sie rozni od normalnej ropy?
  13. przeczytałem cały ten topic i w oczy rzuciła mi sie jedna wypowiedz (ciąg wypowiedzi) o tym że na V-Powerze auto przekroczyło 100 na 2 czy cos takiego. W którymś poscie jest napisane ze auto na zwykłym paliwie przyspiesza do 6000 a potem wkreca sie do odciecia (6500) nie przyspieszajac. Na V-Powerze natomiast przyspiesza az do odciecia (6500). To moze ktos mądry mi wytłumaczy: - jak auto moze zwiekszyc obroty silnika (jadac na biegu, zeby nie bylom niedomówien) nie przyspieszając? slizga mu sprzegło czy co? - w jaki sposób silnik przy takich samych obrotach na tym samym biegu, ale na innym paliwie może osiagac inna predkosc?
  14. tora tu nie chodzi o wybór bo narazie nie stac mnie na E39 ani E38 (mam dopiero 19 lat) tylko o swoiste porównanie Jestes tego pewny na 100%? Bo mi wydaje sie ze jesli chodzi o szerokosc wnetrza i ilosc miejsca z przody to jest ona identyczna.
  15. Faktycznie, nie zauwazyłem tego. E39 wg. mnie zdecydowanie "normalniejsze"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.