Skocz do zawartości

blackwolffone

Zarejestrowani
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 318i E90 rok 2007 wersja angielska
  • Lokalizacja
    Kielce,obecnie IRL

Osiągnięcia blackwolffone

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Super bardzo dziękuje ...tylko jeden malutki problem ,nie mam I drive :mad2: aha sprawdzałem ciśnienie w kołach i było 3.0 PSI więc równo w obydwu kołach A dziś podjadę i przełoże koła tak jak było zobaczymy co się będzie działo.... :?:
  2. Zgodnie z instrukcja z tyłu zawsze powinno być trochę więcej niż z przodu. A odnośnie kalibracji, to trzeba ja robić zawsze po wymianie koła (zamiana też jest wymianą). przedtem sprawdź ciśnienie, aby w obu kołach tej samej osi było jednakowo. Przypominam, ze niewskazane jest używanie na tej samej osi opon z rożnym stopniem zużycia bieżnika, bo powoduje intensywniejszą pracę mechanizmu różnicowego. Dobrze, podjadę sprawdzić i ewentualnie dopompować tylne opony.Nie bardzo wiem jak robi się ową kalibrację :norty: więc jeśli któryś z szanownych kolegów by pomógł :cool2: a co do zużycia ogumienia to opony są nowiutkie. Wpierw był wymieniany przód(2szt.) a teraz wymieniałem tył(2 szt.)chodziło tylko o to że na Przednich Continentalach jeździło się spoko a na tych Bridgestonach jakoś dziwnie i dlatego zamieniłem koła
  3. No dobrze ale opony wymieniałem dwa tygodnie temu i komp nic nie pokazywał a dziś jak zamieniłem koła z tyłu na przód to pokazał błąd :?:
  4. Witam, Całkiem niedawno wymieniłem dwie opony tylnie z Continetal na Bridgestone i zaczęły się problemy...oczywiście obydwa zestawy RF. Samochód podczas jazdy ponad 80km/h zaczyna lekko trząść i pojawia się huczenie. Pojechałem do serwisu bo jestem też świeżo po wymianie dyfra :mad2: (koszt masakra),myśląc że to Oni coś źle zrobili ale Pan po teście powiedział że to jest wina opon że tak huczy. Dziś przełożyłem koła z tyłu na przód i tu pojawił się kolejny problem.... podczas jazdy zapaliła się kontrolka na czerwono problemu z oponami :mad2: Czy może mi ktoś wyjaśnić o co chodzi , czy w felgach są jakieś czujniki, wcześniej nie było żadnych tego typu info i czy bmw powinno używać tylko opon dedykowanych (czytaj Continental) a innych już nie,proszę o pomoc Z góry dziękuje
  5. Na postoiu nic się nie dzieje tylko podczas jazdy słychać jak by szum,przechodzący czasami w lekki gwizd
  6. Witam, Mam pytanie,od jakiegoś czasu podczas jazdy z pod auta dochodzi dziwny szum i trzęsie kierownicą(nie bardzo ale czuć).Byłem u mechanika,ojej w dyfrze jest i tu pojawiam się pytanie ... :norty: czy to może być łożysko i podpora wału a może coś innego.Jeśli to podpora czy wymiania tej części jest bardzo skomplikowana,wielkie dzięki za cenne informacje :cool2: :)
  7. A ja wyjąłem pompę vacum,wymieniłem w niej uszczelkę,zdjołem dekiel,zasilikonowałem,wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów i przez jakiś czas był spokój a teraz zowu to samo,śmierdzi olejem który kapie na przewód od sondy a potem na kolektor :mad2: jeszcze tylko uszczelki pod miską olejową nie wymieniałem... :!: aha i odmy też nie ruszałem,choć jak patrzyłem przy rozbieraniu pompy to przewód był czysty,hmm.Aha i zauważyłem ostatnio że śmierdzi olejem po trasie kiedy są prędkości 120-140 km/h i obroty około 3 tys albo jak silnik nagle dostaje wysokich obrotów... więc czy ktoś mi może powiedzieć skąd cholera ten olej się tam bierze :?: :?:
  8. i dokładnie tak zrobiłem :) Dzięki i pozdrawiam
  9. Witam,mam może głupie pytanie ale wolę się upewnić.Dziś spaliła mi się żarówka i muszę wymienić...czy mogę zastosować mocnjeszą żarówkę H7 czy komputer mi powie że nic z tego i trzeba zastosować "zwykłą". Proszę o szybką podpowiedź. Z góry dziękuje i pozdrawiam
  10. Witam,mam prośbę o rozkodowanie mojego VIN-u VB16572 Z góry dziękuje
  11. Więc,dziś pogoda była łaskawa i można było się zabrać za pompę vacum :) rozkręcanie poszło dość gładko z wyjątkiem jednej śrubki na dole ale wkońcu też poszła,wyjęcie pompy też nie było jakoś trudne.W sumie zaskoczyła mnie prostota budowy owej pompy,bo po odkręceniu dekielka aż byłem zaskoczony.Fakt ten duży oring był płaskii chyba nic nie uszczelniał.Wyczyściłem wszystko,odtłuściłem,posmarowałem silikonem i pompa wróciła na swoje miejsce.Dziś samochód stał żeb wszystko dobrze "załapało" :!: :!: zobaczymy jutro jak będzie czy znowy smród oleju się pojawi w aucie :mad2: >Mam nadzieje że to ostatnie podejście do tej pompy :) Aha dziękuje kolegom za praktyczne rady :cool2:
  12. No to już zauważyłem przy wyjmowaniu pompy poprzednim razem,czyli jak tylko pogoda pozwoli zabieram się za nią a o efektach napiszę :)
  13. Witam,mam zamiar zabrać się za ową pompę i sprawić żeby nie ciekła już,co za tym idzie nie śmierdziało olejem w aucie.Mam jeszcze pytanie do kolegów którzy już mają takie uszczelnianie za sobą. :) Jeśli wyjmę pompę i zacznę rozkręcać owy dekielek to czy po rozkręcniu go nie zaskoczą mnie jakieś wyskakujące sprężynki czy inne rzeczy :mad2: bo wolę się zapytać przed i być gotów na to niż potem siedzieć i myśleć jak złożyć ową pompę. Z góry dziękuje za pomoc kolegów :cool2:
  14. Ja wymieniłem tylko uszczelkę pod pompą a nie rozbierałem samej pompy czy owego dekielka,muszę znaleść chwilkę i wyjąć pompę jeszcze raz i rozebrać dekielek i posmarować silikonem od wysokiej temp. :?: :?: :?:
  15. Czyli co,kolego cała moja praca na nic....szkoda :mad2: trzeba się rozglądać za nową pompą ehhhh..... :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.