Cześć, odkąd kupiłem coupe z silnikiem m54b25 i skrzynia SMG, miałem problem tego typu że jadąc na "pełnym automacie" dojeżdżając do świateł auto przy redukcji szarpało i obroty na dwójce drastycznie spadały do poziomu poniżej 500obr/min a czasami po prostu do zera i auto zgasło. Nie jest to reguła po prostu czasami jest takie szarpnięcie a czasami ładnie się redukuje. Czasami jest też tak jak opisał to w temacie http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=111638 Natomiast jeżdząc na "manualu" ten problem też czasami występował, ale na pewno rzadziej jak w sytuacji gdy jeździłem na "automacie". Zauważyłem też że np jadąc na 5 biegu i samemu redukując biegi wcześniej dojeżdżając do skrzyżowania, obroty czasami spadały ale nigdy poniżej tych 500obr/min i auto nie gasło Czytałem sporo że o wiele lepsze były te skrzynie SMG w m3, natomiast sam zastanawiam się teraz nad zmianą na manual, naprawieniu tego "szarpnięcia" lub po prostu przyzwyczajenia się i jeżdzenia w ten sposób czyli manualnie zmieniając biegi. Pytanie teraz do osób które miały styczność z tą skrzynia ale nie w m3, czy u was też coś takiego występowało? da się to naprawić? Ile może kosztować zmiana na manual? Pozdrawiam