Skocz do zawartości

gregwlkp

Zarejestrowani
  • Postów

    170
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G30 520d x-drive 2017 M-pack

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gregwlkp

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Wczorajsza wizyta w salonie audi , A7 jakość materiałów środka bije na głowę nową 5 , mimo iż A7 jest na rynku już długo. Mam bardzo duży sentyment dla Bmw ale te wszystkie eco materiały w Bmw wyglądają słabo.
  2. Gdzie tu jeszcze jest premium 🙂 F10 brat kupił przy zmianie modelowej , jeździ 8 lat i oprócz akcji serwisowej egr zero problemu. Moja G30 ma 7 lat, u mnie 4 Jedna grubsza awaria - system adblue , kosztowna naprawa , do tego wymieniłem przełącznik kierunkowskazów gdyż nie działał przycisk świateł adaptacyjnych. 2 akcje serwisowe na egr. Generalnie jestem zadowolony ale ewidentnie co generacja to gorzej. Sam się zastanawiam nad G60 ale chyba trzeba brać maksymalną gwarancje bo może się okazać iż ewentualne naprawy to tylko ASO a normalnie cenowo to już było. Trochę nie ma wyboru , Mercedes mi nie leży, Audi A7 dopiero będzie ale patrzeć na design a6 w elektryku to też bez szału. Zostają jeszcze suvy , X5 jest ok ale u mnie głównie miasto i jazda emerycka a do tego mi 3 litry nie potrzebne. Przymierzałem się do Lexusa RX ale jakoś mnie nie przekonał na ten moment. Jak żyć 🙂
  3. gregwlkp

    RABATY

    Aktualnie BMW premiuje napęd na tylną oś - 18 % rabatu ale bez promocyjnego leasingu. Na napęd 4x4 na start 9 % plus promocyjny leasing około 104 % Ciekawe czy to jest max czy coś można jeszcze ugrać ? Jak na nowy model te 18 % wydaje się ok , czyżby przestrzelili z cenami wyjściowymi i 5 sprzedają się słabo ?
  4. U mnie jest ten sam problem ale z sterownikiem haka który zakładałem po za Aso, podczas aktualizacji wywala błąd . Muszę dokupić w Aso oryginalny sterownik i wtedy przejdzie aktualizacja. To się nazywa wg. serwisu ochrona komponentów. Wychodzi na to iż dokładając cokolwiek nie w Bmw trzeba kupować oryginalny sterownik.
  5. Przy okazji akcji serwisowej na chłodnicę egr obejrzałem nową 5 i mam mieszane uczucia. Auto na pewno jest nowoczesne , design zewnętrzny jak dla mnie ok ale tylko w m paku. Młodzi na pewno będą zachwyceni wszechobecną tabletozą w środku, mi brakuje trochę normalnych przełączników . Zawsze jak oglądałem nowe Bmw 5 to czuć było namiastkę luxusu , tutaj kompletnie nic. Obok stało X5 lci i zrobiło na mnie dużo lepsze wrażenie . Sam się przymierzam do wymiany G30 ale na ten moment nowa 5 oprócz nowego designu nie oferuje nic więcej technologicznie ( chyba że o czymś nie wiem ) co by rekompensowało zakup przy cenach kosmicznych. Może ktoś zmieniał G30 na polifta i ma jakiegoś opinie czy warto ?
  6. Pytanie czy da się wyłączyć ? Aso blokuje moduły podczas różnych akcji serwisowych. U mnie modułu nie dało się wyłączyć. Nowy zbiornik aktywny plus kodowanie, koszt około 5 tys.
  7. Ok , muszę sprawdzić przy zamrożonej szybie czy działa Dzięki za pomoc.
  8. Wszystko działa ,tylko nie wiem co robi dokładnie to podgrzewane kamery. Czy np. przy minusowych temperaturach może być nieaktywna ?
  9. Przy okazji wymiany oleju poza interwałem wyszedł taki kwiatek : 1.800AC5 ogrzewanie szyby kamery kafas , zwarcie z plusem lub przerwanie Miał ktoś może podobny przypadek ?
  10. Dzisiaj miałem wymianę oleju - silnik i skrzynia przy przebiegu 80 tys. To co zobaczyłem tylko potwierdziło iż to była dobra decyzja. Metoda dynamiczna.
  11. Każda zmiana generacyjna wg. mnie jest zawsze na plus. Pamiętam jak kupowałem F15 to różnica do serii E była duża , tak jak teraz G05 robi jeszcze większą różnicę , oczywiście na plus. U mnie ostatnia zmiana z F10 na G30 daje pełne zadowolenie . Składa się na to nowszy design ale generalnie wyposażenie którego wcześniej nie miałem . Jedyny mankament to brudząca się kamera cofania. Żona ma w C klasie zamykaną klapką i sprawdza się to znakomicie. Najlepsze iż nawet w najwyższych modelach Bmw nie ma innego rozwiązania .
  12. gregwlkp

    Doposażenie w HAK

    Może ktoś się podzielić fotką gdzie jest umieszczony przycisk do oryginalnego fabrycznego haka elektrycznego. Mam założony elektryczny używany i oryginalny przycisk jest założony w skrzynce z bezpiecznikami z prawej strony . Żeby się do niego dostać muszę wyciągnąć klapkę . Nie wiem czy tak ma być czy montujący poszedł po najmniejszej linii oporu . Dodam iż wszystko było w komplecie , czyli hak , wiązka , moduł , przycisk. W F15 miałem na wierzchu .
  13. gregwlkp

    Android Auto

    To już super sprawa. Może kiedyś będzie dla ID6
  14. gregwlkp

    Android Auto

    AA działa poprzez idrive czy dotyk ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.